kävin täällä tutustumassa ja keskustelemassa viimekuussa ja nyt kun olen lukenut jonkinkin verran iok:ta olisi minulla ollut yksi kysymys johon täältä toivoin apua. Mutta eihän täällä ole aiempiakaan kirjoituksia :0??
Onko minut jostain syystä heitetty epäsopivana ihmisenä yli laidan vai mistä on kyse?
Ei ihme että täällä on hiljaista...
Olen hiukan
9
918
Vastaukset
- Harjoittelija
Jollaintapaa tuo hakutoiminto saattaisi auttaa. En kuitenkaan osaa sitä neuvoa, mutta mikä olikaan se kysymyksesi, lienenköhän siihen osaisin jotakin...
- Harjoittelija
Laita tuohon haku kenttään kirjaimet IOK niin johan rupes löytymään
- ihmeissäni
Kiitos harjoittelija tuosta hakujutusta. Omat kirjoitukseni on totaalisesti hävitetty mutta siellä on paljon kirjoituksia joista voin yrittää löytää vastauksia jos vielä tarvitsen apua.
Se mitä olin kysymässä, siihen sain jo vastauksen toista kautta, mutta onpa ihanaa että täällä on sinunlaisesi ihana ihminen valmiina vastaamaan kyselevälle :)
En kuitenkaan enää täällä kirjoittele kun oletan että en jotenkin sovi tänne...taidan kirjoitella jotenkin väärin :)
Että on muuten ihana kirja se IOK. Juuri minullekin sopiva. Avautuu ja innoittaa kaikilta osiltaan. Ehkä myöhemmin kaipaan jotain apua taas mutta nyt porskuttelen onnellisena eteenpäin näin ja uskon jostain löytäväni apua tai keskustelukumppania kun sen aika taas tulee.
Kiitos harjoittelija vielä kerran tuosta vinkistä ! Se voi vielä osoittautua kullan arvoiseksi. Ja kiitos ystävällisyydestäsi :)))
Siunausta! - Harjoittelija
ihmeissäni kirjoitti:
Kiitos harjoittelija tuosta hakujutusta. Omat kirjoitukseni on totaalisesti hävitetty mutta siellä on paljon kirjoituksia joista voin yrittää löytää vastauksia jos vielä tarvitsen apua.
Se mitä olin kysymässä, siihen sain jo vastauksen toista kautta, mutta onpa ihanaa että täällä on sinunlaisesi ihana ihminen valmiina vastaamaan kyselevälle :)
En kuitenkaan enää täällä kirjoittele kun oletan että en jotenkin sovi tänne...taidan kirjoitella jotenkin väärin :)
Että on muuten ihana kirja se IOK. Juuri minullekin sopiva. Avautuu ja innoittaa kaikilta osiltaan. Ehkä myöhemmin kaipaan jotain apua taas mutta nyt porskuttelen onnellisena eteenpäin näin ja uskon jostain löytäväni apua tai keskustelukumppania kun sen aika taas tulee.
Kiitos harjoittelija vielä kerran tuosta vinkistä ! Se voi vielä osoittautua kullan arvoiseksi. Ja kiitos ystävällisyydestäsi :)))
Siunausta!Todentotta tämä nettikirjoittelu on jotenkin outoa myös minulle. Useat keskusteluavaukset menevät kummalliseksi vääntämiseksi eipäs juupas. Sitten hyvinkin varovainen vastaukseni vaikuttaa huomenna jo osuneen ohi siitä mitä ajattelin sanoa. Siispä olen seurannut tätä sivua, mutta olen varonut panemasta itseäni likoon. Mutta IOK:n esittämästä elämän kattavasta ideasta en luovu.
Mielummmin teen kuten ISÄ Mitro kun häneltä kysyttiin pääsevätkö kaikki taivaaseen? Vastaus. "onko ihmisellä varaa luopua helvetistä"
Siunausta kaikille - ihmettelen...
Harjoittelija kirjoitti:
Todentotta tämä nettikirjoittelu on jotenkin outoa myös minulle. Useat keskusteluavaukset menevät kummalliseksi vääntämiseksi eipäs juupas. Sitten hyvinkin varovainen vastaukseni vaikuttaa huomenna jo osuneen ohi siitä mitä ajattelin sanoa. Siispä olen seurannut tätä sivua, mutta olen varonut panemasta itseäni likoon. Mutta IOK:n esittämästä elämän kattavasta ideasta en luovu.
Mielummmin teen kuten ISÄ Mitro kun häneltä kysyttiin pääsevätkö kaikki taivaaseen? Vastaus. "onko ihmisellä varaa luopua helvetistä"
Siunausta kaikilleNiin, on se jännä miten erilaisia me ihmiset olemme:)
Itse en oikein pidä Isä Mitron kaltaisista vastauksista, sillä kun itse aikoinaan löysin keskustelupalstan jossa saatoin kysellä toisten mielipiteitä asioihin ja saada ilmaa omiin ajatuksiini, ei tuollaisilla vastauksilla olisi tehnyt mitään.
Tuosta, että tulee väärinymmärretyksi ja oma teksti voi näyttää siltä sun tältä omissakin silmissä myöhemmin, on monissa paikoissa ongelma, samoin kuin se että mennään juupas, eipäs linjoille kuten sanoit.
Kyllä "omallakin" keskustelupalstallani on monenlaistas vaihetta ollut, mutta nyt siellä toimii tällä hetkellä hyvin keskustelu. Tai voi kysellä ja tuoda mielipiteitään esiin. Tosin makunsa kullakin, joten ehkei sen tunnelma ja tyyli sopisi kaikille. Eikä tietenkään sovikaan.
IOK:ta siellä ei ilmeisesti kukaan ole lukenut joten siksi tulin muualle tietoa/ajatustenvaihtoseuraa hakemaan :)
Olen alkutekijöissä tuon kirjan lukemisessa mutta samalla ajatuksella minäkin sitä luen, että se kirkastaa hyvin entisiä kokemuksiani ja ajatuksiani ja tuo niihin lisää sellaista mikä on täysin selkeätä ja loogista kun sen huomaa ajatella ja ilmeisesti tulen minäkin sen opeista pitämään kiinni tästä lähtien tietoisemmin :)
(olipa pitkä lause :D)
Joudun kovin pätkissä lukemaan sitä mutta harjoitusvaiheeseen kun pääsen, se ei liene haittakaan ? :)
Terv."ihmettelen" - "ihmeissäni" min...
ihmettelen... kirjoitti:
Niin, on se jännä miten erilaisia me ihmiset olemme:)
Itse en oikein pidä Isä Mitron kaltaisista vastauksista, sillä kun itse aikoinaan löysin keskustelupalstan jossa saatoin kysellä toisten mielipiteitä asioihin ja saada ilmaa omiin ajatuksiini, ei tuollaisilla vastauksilla olisi tehnyt mitään.
Tuosta, että tulee väärinymmärretyksi ja oma teksti voi näyttää siltä sun tältä omissakin silmissä myöhemmin, on monissa paikoissa ongelma, samoin kuin se että mennään juupas, eipäs linjoille kuten sanoit.
Kyllä "omallakin" keskustelupalstallani on monenlaistas vaihetta ollut, mutta nyt siellä toimii tällä hetkellä hyvin keskustelu. Tai voi kysellä ja tuoda mielipiteitään esiin. Tosin makunsa kullakin, joten ehkei sen tunnelma ja tyyli sopisi kaikille. Eikä tietenkään sovikaan.
IOK:ta siellä ei ilmeisesti kukaan ole lukenut joten siksi tulin muualle tietoa/ajatustenvaihtoseuraa hakemaan :)
Olen alkutekijöissä tuon kirjan lukemisessa mutta samalla ajatuksella minäkin sitä luen, että se kirkastaa hyvin entisiä kokemuksiani ja ajatuksiani ja tuo niihin lisää sellaista mikä on täysin selkeätä ja loogista kun sen huomaa ajatella ja ilmeisesti tulen minäkin sen opeista pitämään kiinni tästä lähtien tietoisemmin :)
Joudun kovin pätkissä lukemaan sitä mutta harjoitusvaiheeseen kun pääsen, se ei liene haittakaan ? :)
Terv."ihmettelen"Unohdin jo nikkinikin :) Sama henkilö siis olen...
- acim lai nen
ihmettelen... kirjoitti:
Niin, on se jännä miten erilaisia me ihmiset olemme:)
Terv."ihmettelen"Se on opettavainen linja jos kumpikin/jokainen osapuoli perustelee kantansa. Koen usein että toisen kirjoittajan eipäs/juupas -vastaus avaa itselle uuden näköalan asiaan. Mielestäni ei kannata pelätä oman näkemyksen altistamista koetuksille. Jos ihmisen tavoitteena on totuus niin hän kokee armona sen että kaikki kyseenalaistamisia ja koetuksia kestämättömät asiat tulevat päivänvaloon.
- acim lai nen
Minulla on jonkinlainen hatara muistikuva nimimerkistäsi mutta en löydä viestejäsi. En ymmärrä miksi niitä olisi poistettu tai poistatettu. Hmm..
Muistelen itsekin nähneeni täällä viimekuussa pari viestiä ja mielessäni oli että niihin pitäisi vastatakin.
>> Onko minut jostain syystä heitetty epäsopivana ihmisenä yli laidan vai mistä on kyse?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882