valokuvaus

lehtiä?

Osaisikohan joku kertoa mikä olis hyvä valokuvauslehti digikuvausta noin 17 vuotta harrastaneelle miehelle, jolla on juuri meneillään ensimmäinen oma näyttely?

4

2019

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehtiä? hups! Korjaus

korjausta sen verran että 17 vuotta harrastanut ja nykyisin digikuvia. heh

• ...digi

Menet vain ärrän lehtihyllylle valitsemaan, siellä niitä on vino pino.

• Sama kuvaaja

Kuvitteletko tosiaan, että olisin niin tyhmä etten osaisi ostaa lehteä ja sitä lukea tai etten olisi tutkinut netistä. Kyselen ihmisten kokemuksia siksi, että ihminen, joka on pitempään lehteä lukenut ja sen vinkkien ym. mukaan toiminut osaa antaa suosituksen, joka on varmasti arvokkaampi, kuin se mitä saan sillä tavoin, että itse ostan lehden tai pari ja ne käyn läpi, mutta kokemukseni mukaan suurin osa täällä on teinejä ja valitettavasti siitä vähä-älyisemmästä päästä joten lienee turha edes yrittää selittää enempää.

• ...viesti
        Sama kuvaaja kirjoitti:

Kuvitteletko tosiaan, että olisin niin tyhmä etten osaisi ostaa lehteä ja sitä lukea tai etten olisi tutkinut netistä. Kyselen ihmisten kokemuksia siksi, että ihminen, joka on pitempään lehteä lukenut ja sen vinkkien ym. mukaan toiminut osaa antaa suosituksen, joka on varmasti arvokkaampi, kuin se mitä saan sillä tavoin, että itse ostan lehden tai pari ja ne käyn läpi, mutta kokemukseni mukaan suurin osa täällä on teinejä ja valitettavasti siitä vähä-älyisemmästä päästä joten lienee turha edes yrittää selittää enempää.

Valokuvauspalstalle, sieltä löytyy innokkaita asianttuntijoita.Tätä on siellä kysytty koskus aiemminkin ja vastaus oli jotenkin tämäntapainen." Kumpa joku perustaisikin valokuvauslehden, suomessa on vain kameralehtiä."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe