Laitoin fin inkin litkut koneeseen
ja kone alko tehdä sinisiä kuvia.
Särkivät melkein koneen. Mutta kun
laitoin liikkeen litkut, se korjaantui
vähitellen.
Fin ink huijaa
3
956
Vastaukset
- petri 81
mä laitoin samat kapselit ja pelkkää punaista!! täyttä paskaa..
- mies lappeenrannasta
laitoin fin inkin patruunat ja kone sekosi
Kun laitoin liikkeen litkut niin homma
korjautui vähitellen mies lappeenrannasta kirjoitti:
laitoin fin inkin patruunat ja kone sekosi
Kun laitoin liikkeen litkut niin homma
korjautui vähitellenpatruunoista ei ole kokemusta. Valititko tuotteista, jos muka olivat kelvottomia?
Useamman kerran olen itse hankkinut välikäsien kautta Saksasta piraattipatruunoita alle 2 juuron hintaan patruunalta. Hyvin ovat toimineet ja jälki vastaavaa kun alkuperäsillä. Mustesuinkukirjottimissa on vaan se hauska piirre, että pelkät alkuperäiset patruunat maksaa lähes sen mitä uusi kirjotin patruunoineen. Riski kokeilla piraattipatruunoita on siis aika pieni.
Suomessa piraattipatruunoita olen nähnyt myynnissä halpiskaupoissakin hintaan suunnilleen 5 juuroo pala. Taannoin eräs liike ilmoitti täyttävänsä tyhjentyneitä patruunoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse133817SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2263748Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723374Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222267Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv321799Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575441642- 361593
- 321491
- 921433