Kaksin saunassa

utopia

Päätän jäädä vielä istumaan löylyyn hetkeksi, vaikka sinä lähdet jo pois. Mietin silmät ummistettuina sinua ja meitä ja nautin tunteesta kun hiki valuu pitkin kasvojani lauteille ja lauteiden välistä aina lattialle asti. Olen niin vaipunut omiin ajatuksiini etten kuullut kun tulet takaisin. Siksi säpsähdän kun tunnen kätesi reidelläni. Kätesi lipuu pikkuhiljaa ylemmäs ja hymyilen. Siirrät kätesi kuitenkin kiusoitellen suoraan lantioltani vatsalleni ja annat sen nousta hyväilemään rintojani. Hikiset kasvomme kohtaavat ja sulavat hellään suudelmaan. Minäkään en voi koskematta sinua ja pian siirrän kätesi hyväilemään vatsaasi. Sinä siirrät kuitenkin sen pian alemmas. Hyväilen sinua ensin varovasti ja lopulta kovemmin kun kuulen sinun ynähtävän hyväksyvästi. Pian sinunkin kätesi tavoittaa minut ja hyväilet klitoristani hitaasti. Lopulta maltan irtautua otteestasi ja käyn polvilleni eteesi. Hymyilet minulle hellästi kun otan sinut varovasti suuhuni. Imaisen varovasti kalusi päätä ja hivuttaudut hieman lähemmäksi minua. Hyväilen samalla reisiäsi kun annan sinun vierailla syvemmällä suussani. Nostat minut syliisi ja kannat minut suihkuun. Viileä vesi antaa mukavaa viilennystä kun alat nuolemaan minua veden suihkutessa päällemme. En kuitenkaan tahdo sinun jatkavan aivan loppuun vaan otan sinua ja kädestä nostan ylös. Suutelemme veden edelleen valuessa ja pyydän sinua työntymään sisääni. Olen sylissäsi joten näet kasvoni ja kuulet huokaukseni korvissasi. Näykin huultasi sen merkiksi että voit kiihdyttää tahtiasi. Ymmärrät vihjeeni ja pian huokailen kovempaa. Sinä suutelet kaulaani kun tunnen orgasmin lähestyvän. Taitan päätäni taaksepäin ja sinä tunnut niin hyvältä etten voi välttää kyyneleitäni. Orgarmini viimeiset aallot tempaavat sinutkin mukaani ja imet kaulaani yhä ahnaammin. Suutelemme hellästi kun laukeamme yhtä aikaa huohottaen toistemme suihin.

1

12947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • it's gooood!

      Täähän oli h*elvetin hyvä stoori ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe