Päätän jäädä vielä istumaan löylyyn hetkeksi, vaikka sinä lähdet jo pois. Mietin silmät ummistettuina sinua ja meitä ja nautin tunteesta kun hiki valuu pitkin kasvojani lauteille ja lauteiden välistä aina lattialle asti. Olen niin vaipunut omiin ajatuksiini etten kuullut kun tulet takaisin. Siksi säpsähdän kun tunnen kätesi reidelläni. Kätesi lipuu pikkuhiljaa ylemmäs ja hymyilen. Siirrät kätesi kuitenkin kiusoitellen suoraan lantioltani vatsalleni ja annat sen nousta hyväilemään rintojani. Hikiset kasvomme kohtaavat ja sulavat hellään suudelmaan. Minäkään en voi koskematta sinua ja pian siirrän kätesi hyväilemään vatsaasi. Sinä siirrät kuitenkin sen pian alemmas. Hyväilen sinua ensin varovasti ja lopulta kovemmin kun kuulen sinun ynähtävän hyväksyvästi. Pian sinunkin kätesi tavoittaa minut ja hyväilet klitoristani hitaasti. Lopulta maltan irtautua otteestasi ja käyn polvilleni eteesi. Hymyilet minulle hellästi kun otan sinut varovasti suuhuni. Imaisen varovasti kalusi päätä ja hivuttaudut hieman lähemmäksi minua. Hyväilen samalla reisiäsi kun annan sinun vierailla syvemmällä suussani. Nostat minut syliisi ja kannat minut suihkuun. Viileä vesi antaa mukavaa viilennystä kun alat nuolemaan minua veden suihkutessa päällemme. En kuitenkaan tahdo sinun jatkavan aivan loppuun vaan otan sinua ja kädestä nostan ylös. Suutelemme veden edelleen valuessa ja pyydän sinua työntymään sisääni. Olen sylissäsi joten näet kasvoni ja kuulet huokaukseni korvissasi. Näykin huultasi sen merkiksi että voit kiihdyttää tahtiasi. Ymmärrät vihjeeni ja pian huokailen kovempaa. Sinä suutelet kaulaani kun tunnen orgasmin lähestyvän. Taitan päätäni taaksepäin ja sinä tunnut niin hyvältä etten voi välttää kyyneleitäni. Orgarmini viimeiset aallot tempaavat sinutkin mukaani ja imet kaulaani yhä ahnaammin. Suutelemme hellästi kun laukeamme yhtä aikaa huohottaen toistemme suihin.
Kaksin saunassa
utopia
1
13327
Vastaukset
- it's gooood!
Täähän oli h*elvetin hyvä stoori ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään15213313Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen883730Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1363037Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2711471Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?461426Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1571385Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141264- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2061010