Päätän jäädä vielä istumaan löylyyn hetkeksi, vaikka sinä lähdet jo pois. Mietin silmät ummistettuina sinua ja meitä ja nautin tunteesta kun hiki valuu pitkin kasvojani lauteille ja lauteiden välistä aina lattialle asti. Olen niin vaipunut omiin ajatuksiini etten kuullut kun tulet takaisin. Siksi säpsähdän kun tunnen kätesi reidelläni. Kätesi lipuu pikkuhiljaa ylemmäs ja hymyilen. Siirrät kätesi kuitenkin kiusoitellen suoraan lantioltani vatsalleni ja annat sen nousta hyväilemään rintojani. Hikiset kasvomme kohtaavat ja sulavat hellään suudelmaan. Minäkään en voi koskematta sinua ja pian siirrän kätesi hyväilemään vatsaasi. Sinä siirrät kuitenkin sen pian alemmas. Hyväilen sinua ensin varovasti ja lopulta kovemmin kun kuulen sinun ynähtävän hyväksyvästi. Pian sinunkin kätesi tavoittaa minut ja hyväilet klitoristani hitaasti. Lopulta maltan irtautua otteestasi ja käyn polvilleni eteesi. Hymyilet minulle hellästi kun otan sinut varovasti suuhuni. Imaisen varovasti kalusi päätä ja hivuttaudut hieman lähemmäksi minua. Hyväilen samalla reisiäsi kun annan sinun vierailla syvemmällä suussani. Nostat minut syliisi ja kannat minut suihkuun. Viileä vesi antaa mukavaa viilennystä kun alat nuolemaan minua veden suihkutessa päällemme. En kuitenkaan tahdo sinun jatkavan aivan loppuun vaan otan sinua ja kädestä nostan ylös. Suutelemme veden edelleen valuessa ja pyydän sinua työntymään sisääni. Olen sylissäsi joten näet kasvoni ja kuulet huokaukseni korvissasi. Näykin huultasi sen merkiksi että voit kiihdyttää tahtiasi. Ymmärrät vihjeeni ja pian huokailen kovempaa. Sinä suutelet kaulaani kun tunnen orgasmin lähestyvän. Taitan päätäni taaksepäin ja sinä tunnut niin hyvältä etten voi välttää kyyneleitäni. Orgarmini viimeiset aallot tempaavat sinutkin mukaani ja imet kaulaani yhä ahnaammin. Suutelemme hellästi kun laukeamme yhtä aikaa huohottaen toistemme suihin.
Kaksin saunassa
utopia
1
13294
Vastaukset
- it's gooood!
Täähän oli h*elvetin hyvä stoori ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset25517426Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18312388Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El706160MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny235001Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694975Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.524120Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja463701Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003662NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun413171Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463129