Huollot

miekkonen eteläst

Kuinkahan monessa yrityksessä vielä itse auto rasvataan,rengastyöt tehrään, muut pikku remontit vai joko kaikki käytetään merkki huollossa???

4

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rengastöitä

      ...niin kovin monessa lafkassa enää itse tehdään, kun on se nyt aika paljon helpompaa koneella vaihtaa kuin rengasraudoilla eikä hintaerokaan nyt kovin iso ole siihen nähden, että ostaisi ne renkaat ilman vaihtotyötä ja itse vääntäisi päälle.

      Rasvaukset ja pienet hitsaushommat sun muut pienet huoltotyöt ainakin meillä vielä tehdään ihan omin voimin, vaikka on iso firma ja suht tuoretta kalustoa.

    • merkkihuollossa

      Eiköhän suuri osayrityksistä karttele merkkihuoltoa. Jos et ole huomannut, niin edelleen monien kuljetusliikkeiden yhteydessä on jopa omaa korjaamotoimintaa.

      • miekkonen eteläst

        tehdään huollot, ne mitä pystyy(rasvaus öljyjen vaihdot ym.) ja rengastyöt itse.merkkihuollolla tarkoitin lähinnä ulkopuolista tekijää,kun onhan esim. simeonin korjaamokin ns.merkkihuolto.
        meillä n.6 autoa ja jokainen kuljettaja huolehtii itse autostansa


      • Oiskohan noin?

        Kyllä se nykyään on niin että merkkikorjaamolla on tietotaito ja laitteet hiukan eri luokkaa kuin pikkupajoissa.Nykyaikaiseen raskaaseen kalustoon, oli sitten linja-tai kuorma-auto on turha lähteä arvailemaan mahdollista vikaa tai oiretta mutu tuntumalla.Hyvin monella on nopeasti yleistyvä korjaus ja/tai huoltosopimus jossa varsinkin edellämainittu tuo avun mihin kellon aikaan hyvänsä niin Suomessa kuin ulkomaillakin.Miettikää siitä ,kannattaako karttaa merkkiliikettä?Tietty,jos on aikaa ja kalustoa voi seisottaa pajalla tienaamatta,niin vaihtoehtoja tietenkin on.On luonnollista että monella yrityksellä on omaa korjaamotoimintaa jo siksi että mahdollisia pikkuvikoja ja huoltoja saadaan hoidettua samantien kun "Tallille"tullaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1867
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1757
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1353
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      70
      1158
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      909
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      815
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      47
      795
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      769
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      755
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      747
    Aihe