Huollot

miekkonen eteläst

Kuinkahan monessa yrityksessä vielä itse auto rasvataan,rengastyöt tehrään, muut pikku remontit vai joko kaikki käytetään merkki huollossa???

4

1141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rengastöitä

...niin kovin monessa lafkassa enää itse tehdään, kun on se nyt aika paljon helpompaa koneella vaihtaa kuin rengasraudoilla eikä hintaerokaan nyt kovin iso ole siihen nähden, että ostaisi ne renkaat ilman vaihtotyötä ja itse vääntäisi päälle.

Rasvaukset ja pienet hitsaushommat sun muut pienet huoltotyöt ainakin meillä vielä tehdään ihan omin voimin, vaikka on iso firma ja suht tuoretta kalustoa.

• merkkihuollossa

Eiköhän suuri osayrityksistä karttele merkkihuoltoa. Jos et ole huomannut, niin edelleen monien kuljetusliikkeiden yhteydessä on jopa omaa korjaamotoimintaa.

• miekkonen eteläst

tehdään huollot, ne mitä pystyy(rasvaus öljyjen vaihdot ym.) ja rengastyöt itse.merkkihuollolla tarkoitin lähinnä ulkopuolista tekijää,kun onhan esim. simeonin korjaamokin ns.merkkihuolto.
        meillä n.6 autoa ja jokainen kuljettaja huolehtii itse autostansa

• Oiskohan noin?

Kyllä se nykyään on niin että merkkikorjaamolla on tietotaito ja laitteet hiukan eri luokkaa kuin pikkupajoissa.Nykyaikaiseen raskaaseen kalustoon, oli sitten linja-tai kuorma-auto on turha lähteä arvailemaan mahdollista vikaa tai oiretta mutu tuntumalla.Hyvin monella on nopeasti yleistyvä korjaus ja/tai huoltosopimus jossa varsinkin edellämainittu tuo avun mihin kellon aikaan hyvänsä niin Suomessa kuin ulkomaillakin.Miettikää siitä ,kannattaako karttaa merkkiliikettä?Tietty,jos on aikaa ja kalustoa voi seisottaa pajalla tienaamatta,niin vaihtoehtoja tietenkin on.On luonnollista että monella yrityksellä on omaa korjaamotoimintaa jo siksi että mahdollisia pikkuvikoja ja huoltoja saadaan hoidettua samantien kun "Tallille"tullaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe