Kuinkahan monessa yrityksessä vielä itse auto rasvataan,rengastyöt tehrään, muut pikku remontit vai joko kaikki käytetään merkki huollossa???
Huollot
4
1105
Vastaukset
- rengastöitä
...niin kovin monessa lafkassa enää itse tehdään, kun on se nyt aika paljon helpompaa koneella vaihtaa kuin rengasraudoilla eikä hintaerokaan nyt kovin iso ole siihen nähden, että ostaisi ne renkaat ilman vaihtotyötä ja itse vääntäisi päälle.
Rasvaukset ja pienet hitsaushommat sun muut pienet huoltotyöt ainakin meillä vielä tehdään ihan omin voimin, vaikka on iso firma ja suht tuoretta kalustoa. - merkkihuollossa
Eiköhän suuri osayrityksistä karttele merkkihuoltoa. Jos et ole huomannut, niin edelleen monien kuljetusliikkeiden yhteydessä on jopa omaa korjaamotoimintaa.
- miekkonen eteläst
tehdään huollot, ne mitä pystyy(rasvaus öljyjen vaihdot ym.) ja rengastyöt itse.merkkihuollolla tarkoitin lähinnä ulkopuolista tekijää,kun onhan esim. simeonin korjaamokin ns.merkkihuolto.
meillä n.6 autoa ja jokainen kuljettaja huolehtii itse autostansa - Oiskohan noin?
Kyllä se nykyään on niin että merkkikorjaamolla on tietotaito ja laitteet hiukan eri luokkaa kuin pikkupajoissa.Nykyaikaiseen raskaaseen kalustoon, oli sitten linja-tai kuorma-auto on turha lähteä arvailemaan mahdollista vikaa tai oiretta mutu tuntumalla.Hyvin monella on nopeasti yleistyvä korjaus ja/tai huoltosopimus jossa varsinkin edellämainittu tuo avun mihin kellon aikaan hyvänsä niin Suomessa kuin ulkomaillakin.Miettikää siitä ,kannattaako karttaa merkkiliikettä?Tietty,jos on aikaa ja kalustoa voi seisottaa pajalla tienaamatta,niin vaihtoehtoja tietenkin on.On luonnollista että monella yrityksellä on omaa korjaamotoimintaa jo siksi että mahdollisia pikkuvikoja ja huoltoja saadaan hoidettua samantien kun "Tallille"tullaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812366- 1831964
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731821Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1181626Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311565- 1141390
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711165Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1661116Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771103Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601060