minua syytettään varkaudesta työpaikalla. ottivat yhteyden kouluuni ja joudun keskustelemaan asiasta opettajien kanssa.
minulle ei ole kerrottu mikä firma syyttää minua ja miksi, mutta asia on vakava. sanoivat että olen varastanut yrityssuunnitelman. tämä ei ole totta, mutta he väittävät että heillä on aiheesta todisteet.
Olen ottanut työpaikaltani paperin jossa firman leima, mutta ei mitään muuta esim. allekirjoitusta tai muuta sellaista. onko tämä rikos? ei se kuitenkaan mikään yrityssuunnitelma ole.
onko rikos ottaa, kuten tein aimemmassa työpaikassani, firman kirjekuoria? tarkoituksenani vain säästää kirjekuorissa, mutta niissäkin firman logo. miksi he eivät ottaneet yhteyttä poliisiin jos heillä kerta on pitävät todisteet?
varkaus
3
323
Vastaukset
- Tietävä lakiasioistakin
kunhan pelottelevat sinua jos et muuta ole tosiaan tehnyt eivät he mitään voi.
Heillä pitää olla aivan oikeaa näyttöä.
Uskon että ei poliisit edes ota asiaa tutkittavakseen koska se on hyvin pieni näpistys, ei varkaus, mutta älä jatka mitään vastaavaa.
Olet ilmeisesti ko.firman erityistarkkailussa ja muuten he voi yrittää kostaa??
Jos he syyttää sinua aiheettomasti muiden todistajien kuullen voit tehdä rikosilmoituksen kunnian loukkauksesta ja ilmeisesti saat korvauksen ja he saavat rangaistuksen ja samoin jos he tekee poliisille aiheettoman ilmiannon olettamastaan tekemästäsi rikoksesta ilman riittävää näyttöä.- että varastin
kerronko että varastin paperin jossa firman leima? vain sanonko ettei mulla ole mitään? jos heillä muka todisteita on niin se on sitten ehkä video kuva, mutta onko ihmisillä asunnoissa ja firmojen officeissa kamerat? jos näin on täytyy kertoa mitä otin, mutta business plania siitä ei saa millään. lisäksi lopetin harjoitteluni 1,5kk sitten kun työpaikka halusin että olen 7 päivää viikossa ilmaiseksi töissä
- Lakiasioistakin tietävä
sinne opettajasi kutsumaan puhutteluun niin on jonkin toisenkin sana tarvittaessa puolustamassa sinua.
Pyydä vaikka joku aikuinen sinut tunteva ja puoltasi pitävä henkilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122