Olen kärsinyt unihäiriöistä monta vuotta ja joudun välillä turvautumaan nukahtamislääkkeisiin. Stilnocista ja Zopinoxista tulee sellainen pieni "pilvi" tai känni, eli n.15 min lääkkeen oton jlk. semmonen hyvä, positiivinen, hälläväli -olo. Tuleeko muille samanlaista? Voiko niihin jäädä pahasti koukkuun? En käytä päivittäin.
Stilnoct ja Zopinox
6
2191
Vastaukset
- minä
Stilnoctiin ainakin jää koukkuun, jos käyttää liian usein. Totta on tuo hyvä fiilis vartin päästä, joskus se on niin kiva, ettei sen takia saa nukuttua, kun alkaakin miettimään kaikkea kivaa ja puuhailemaan, niin kuin nousuhumalassa!
- sava
Just niin! Miksi se toimii niin, eikö sen pitäis nukuttaa? Rentouttaako se jotenkin liikaa? Vai toimiiko se eri tavalla eri ihmisillä?
- marisa
sava kirjoitti:
Just niin! Miksi se toimii niin, eikö sen pitäis nukuttaa? Rentouttaako se jotenkin liikaa? Vai toimiiko se eri tavalla eri ihmisillä?
Stilnoctit rentouttavat eivät nukuta.
Onko teille tullut niistä näköharhoja?
Itselleni on.
Stilnocteihin jää helposti koukkuun,minä jäin.
Mutta onneksi unilääkkeet loppuivat sitten ja
alussa oli hankalaa totutella nukkumaan ilman unilääkkeitä,mutta kyllä se siitä meni sitten.
- jada
Stilnoctilla on todellakin sellainen ihana, huumaava vaikutus. Minä monesti tabletin oton jälkeen en pysynyt enää pystyssä, rikoin paikkoja jne. Aamulla saattoi herätä ja huomata että oli mustelmia vaikka kuinka paljon ja huone kuin pyörremyrskyn jäljiltä, vaan ei ollut paljon muistikuvaa.
Alkoholin kanssa sitä ei kannata alkaa kokeilemaan, se aika varmasti johtaa riippuvuuteen, kuten minulla. Viinan kanssa ottaessa meni ruumiin hallinta kokonaan..- Anonyymi00007
Ystävä hyvä, ei ruumista voi hallita.
Se on lopullisesti raato.
Kehoa voi hallita, jos on siihen evästys. Esim sielun sivistys tai koppa Ale olutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648