Olen kärsinyt unihäiriöistä monta vuotta ja joudun välillä turvautumaan nukahtamislääkkeisiin. Stilnocista ja Zopinoxista tulee sellainen pieni "pilvi" tai känni, eli n.15 min lääkkeen oton jlk. semmonen hyvä, positiivinen, hälläväli -olo. Tuleeko muille samanlaista? Voiko niihin jäädä pahasti koukkuun? En käytä päivittäin.
Stilnoct ja Zopinox
5
1766
Vastaukset
- minä
Stilnoctiin ainakin jää koukkuun, jos käyttää liian usein. Totta on tuo hyvä fiilis vartin päästä, joskus se on niin kiva, ettei sen takia saa nukuttua, kun alkaakin miettimään kaikkea kivaa ja puuhailemaan, niin kuin nousuhumalassa!
- sava
Just niin! Miksi se toimii niin, eikö sen pitäis nukuttaa? Rentouttaako se jotenkin liikaa? Vai toimiiko se eri tavalla eri ihmisillä?
- marisa
sava kirjoitti:
Just niin! Miksi se toimii niin, eikö sen pitäis nukuttaa? Rentouttaako se jotenkin liikaa? Vai toimiiko se eri tavalla eri ihmisillä?
Stilnoctit rentouttavat eivät nukuta.
Onko teille tullut niistä näköharhoja?
Itselleni on.
Stilnocteihin jää helposti koukkuun,minä jäin.
Mutta onneksi unilääkkeet loppuivat sitten ja
alussa oli hankalaa totutella nukkumaan ilman unilääkkeitä,mutta kyllä se siitä meni sitten.
- jada
Stilnoctilla on todellakin sellainen ihana, huumaava vaikutus. Minä monesti tabletin oton jälkeen en pysynyt enää pystyssä, rikoin paikkoja jne. Aamulla saattoi herätä ja huomata että oli mustelmia vaikka kuinka paljon ja huone kuin pyörremyrskyn jäljiltä, vaan ei ollut paljon muistikuvaa.
Alkoholin kanssa sitä ei kannata alkaa kokeilemaan, se aika varmasti johtaa riippuvuuteen, kuten minulla. Viinan kanssa ottaessa meni ruumiin hallinta kokonaan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....346997Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2936424- 556333
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?975845Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k435400Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524864Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2284214Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43991- 1513716
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393262