herättämään väkeä.Sellaisia vauhdikkaita persoonia, jotka järjestäisivät pikkuisen menoa talossa.Uusia kadeja tai jarkkoja ei tarvita eikä entisiä asukkaita vaan ihan uusia ihmisiä loppuajaksi.
Näille annettaisiin oikeasti "salaisia tehtäviä", mutta he kuienkin kilpailisivat voitosta entisten rinnalla.Psykologisesti parasta olisi, jos olisivat selkeästi vaarallinen haaste asukkaille:kauniita, komeita, älykkäitä, raittiita, vahvoja mielipiteitä-- porukassa heräisi pelko putoamisesta,epävarmuutta, liittoutumista ja nähtäisiin draamaa.
Haluaisin taloon
2-4 uutta asukasta
3
163
Vastaukset
- reilulta,
muut on olleet siellä pari kuukautta, sitten tulisi joku uusi ja "ohittais oikealta"? Vanhojakaan ei takaisin, katsojat ovat rahojaan säästämättä antaneet ääniään. Ihan alkuvaiheessa voisi ehkä ottaa jonkun takaisin, mutta on siinä kyllä ongelmansa, ainahan he saisivat vähän "etumatkaa" ulkopuolella ollessaan, elleivät nyt sitten eristyksissä olisi ja edelleen ne katsojien "hukkaan" menneet äänestysrahat!
- sitä mieltä
ettei taloon tarvita enää uusia eikä vanhoja kilpailijoita.
- Anonyymi
werkå¨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398