Onko kukaan kuullut kurssista, joka järjestetään tuleville kaasoille joskus tammikuussa helsingissä? Minua pyydetty kaasoksi ja ehtona kuulema tämän kurssin käyminen. En ole koskaan aiemmin kuullut mokomasta, onkohan tuleva morsian ollut jekkutuulella?
Kaasokurssi
Kaasotar
3
1313
Vastaukset
- Ei mikään vitsi
Kurssilaiset kokoontuvat 12.1.2008 klo 10.00 osoitteessa Mannerheimintie 12 B, 3. kerros. Kurssi kestää n.6 tuntia riippuen osallistujien lähtötiedoista ja -taidoista. Tervemenoa!
- aelinen
Siis _ehtona_ että pääset (??) kaasoksi on kurssin käyminen? Kuullostaa siltä, että kannatais kääntyä ja paeta takavasemmalle kun siihen on vielä mahdollisuus!
- ansiolutettelo
On se Amerikka täällä!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970