elikkäs meillä on hieman yli 8 vikkonen tipsunpentu ja kun näytin hiiriä nii seuraavan päivän se kuolas ja on nyt kuolannut eli voiko kuolaus jostuu niist hiiristä? eli yhelt hiiristäni oli lähtenyt karvaa päälaelta ja niskasta ja niskassa pieniä haavoja en tiiä oisko hiiret tapellu mut ei kai kysees voi olla mikää tauti? tarviin apuu!! huomen soitetaa eläinlääkärille! mut mua pelottaa nii jos joku tietäs jotain.
tipsu KUOLAA!!??
3
475
Vastaukset
- weemano
Jos tipsu on pisteä, sillä ei ole kuumetta jne. ei sillä tod.näk. ole mitään hätää.
Millaisissa oloissa kuolaaminen sitten tapahtuu?
Hiiret kannattaa pitää tipsusta kaukana, omani tappaa pihalla peltohiiriä.
Hiiret ovat myöskin luultavasti itse aiheuttaneet naarmut.- täällläää
joo siis nukkuessaan ja näin mutta kuolaa on nii paljon eli koko kaula sit yleensä märkä menos maanantain eläinlääkärii. joo hiiret tuskin aiheuttaa.
- weemano
täällläää kirjoitti:
joo siis nukkuessaan ja näin mutta kuolaa on nii paljon eli koko kaula sit yleensä märkä menos maanantain eläinlääkärii. joo hiiret tuskin aiheuttaa.
Jos kuolaaminen jatkuu on ehkä syytä mennä lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1625616
- 2623302
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413293Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442718- 361854
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161467
- 231447
- 241357