kukaan kuullt ennen mäyräkoiran ja chihuahuan risteytyksetä??
mäyris ja chihuahua
8
2233
Vastaukset
- ...........
HUH, en ole ...ONNEKSI !!? Toivotaan että kuulenkin vain tämän kerran kyselynä :(
- Liisumiina
olen ja minul ta kysyttiin 500e matta laskivat 400 mutta en ostanut koska saisin puhtaan ja passilla 400e
- Tauno...
Mikä Passi 400 euroa ,rokotuspassiko :)?
mistä kennelistä ??? - Liisumiina
Tauno... kirjoitti:
Mikä Passi 400 euroa ,rokotuspassiko :)?
mistä kennelistä ???Löysin ilmoituksen netistä apulasta ja siinä luki että myyn mäyräkoiran ja chihun sekoitusta rekistöitynä 500€ odotin vähän aikaa ja hän laski 400€ ja pyysi 50€ varausmaksua(pennut tuotiin virosta)
- kainalossa
Liisumiina kirjoitti:
Löysin ilmoituksen netistä apulasta ja siinä luki että myyn mäyräkoiran ja chihun sekoitusta rekistöitynä 500€ odotin vähän aikaa ja hän laski 400€ ja pyysi 50€ varausmaksua(pennut tuotiin virosta)
Häh...en suosittele ostamista !Eivät tietenkään ole rekisteröidyt , sekarotuisihan nuo :(
Ei myyjä ole tyhmä kauppias ,vaan se joka ostaa ,höhh,höh..ja menee halpaan... - nimetön.........
Liisumiina kirjoitti:
Löysin ilmoituksen netistä apulasta ja siinä luki että myyn mäyräkoiran ja chihun sekoitusta rekistöitynä 500€ odotin vähän aikaa ja hän laski 400€ ja pyysi 50€ varausmaksua(pennut tuotiin virosta)
Kova hinta sekarotuisesta .Tosiaan ,EI voi olla rekattu tuo pentu !? Älä osta paperitonta pentua .
- viisas*
nimetön......... kirjoitti:
Kova hinta sekarotuisesta .Tosiaan ,EI voi olla rekattu tuo pentu !? Älä osta paperitonta pentua .
monellako seropilla on paperit?? ja on monia muitakin sekarotuisia jotka maksaa viläkin enemmän!!
- Minä
Joo TORI.FI Myydää Chihuahua Mäyräkoira Mix Käy kattoo lutusii ku mitkä :3 ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917395- 373927
- 453490
- 2332703
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402632- 402423
- 1292359
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202158- 451942