john deere 3650

nostolaiteet

jonten nostovarret täristää ankarasti,uusittu nokkapumpun penniventtiilit,istukat,nostolaitesylinteriin uudet männäntiivisteet,neulaventtiilit,o-renkaat ym tiivisteet,nostolaiteen käyttövipua vedettäessä rauhallisesti nostovarret seuraa mukana normaalisti,vedettäessä nopeammin täristää ankarasti samoin peräkärrykippi,onko näissä jokin vastaventiili tai muu minkä voi tarkistaa.

7

1675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vika

      oletkos katsonu imusuodattimen/suodattimet vaikuttas ettei saa öljyä tai sit on ilmaa järjestelmässä,mites siinä nokkapumpulla toimii nostolaite? eikös nostolaitteella ole oma pumppu?

    • Ruokkii

      Nokkapumppua, eli pitäis mitata latauspaine nokkapumpun imulinjan paineenmittausnipasta.
      Latauspumppu sijaitsee kytkinakselin takapäässä vaihdelaatikon sisällä ja myös sen imulinja löytyy sieltä.

    • Jamppa vaan

      jonten nostovarret täristää ankarasti,uusittu nokkapumpun penniventtiilit,istukat,nostolaitesylinteriin uudet männäntiivisteet,neulaventtiilit,o-renkaat ym tiivisteet,nostolaiteen käyttövipua vedettäessä rauhallisesti nostovarret seuraa mukana normaalisti,vedettäessä nopeammin täristää ankarasti samoin peräkärrykippi,onko näissä jokin vastaventiili tai muu minkä voi tarkistaa.


      -Tulihan säädettyä nostolaitteessa venttiileille välystä?
      -Onko mitän vaikutusta täristykseen pikavaihteen/voimanoton asennoilla(kokeile)?

      Kokeile tosiaan pikavaihteen/voimanoton päällä/pois vaikutus.
      Jos tärinä loppuu kun esim. v.u.o on päällä niin silloin ulosoton jarru vuotaa jne.

      • nostolaiteet

        venttiilien välys säädetty oikein,itse epäilen (flodeskontrollventil AL31925) toimintaa,kokeilen huomenna pikavai/vuo kanssa tai ilman nostolaitetta ja yritetään mitata latauspainetta.


      • 2040
        nostolaiteet kirjoitti:

        venttiilien välys säädetty oikein,itse epäilen (flodeskontrollventil AL31925) toimintaa,kokeilen huomenna pikavai/vuo kanssa tai ilman nostolaitetta ja yritetään mitata latauspainetta.

        Joskus aikoinaan oli samoja oireita 2040:ssä, varsinkin lämmettyään ei nostolaite pelannut kunnolla. Vika löytyi jostain vaihdelaatikon uumenista, öljyputkessa vuoto. Kävi huollossa katkastavana.


      • nostolaiteet
        2040 kirjoitti:

        Joskus aikoinaan oli samoja oireita 2040:ssä, varsinkin lämmettyään ei nostolaite pelannut kunnolla. Vika löytyi jostain vaihdelaatikon uumenista, öljyputkessa vuoto. Kävi huollossa katkastavana.

        vikakohta,tiiviste,hankauma.putki missä?


    • Anonyymi

      Voiteluöljylinjassa on vikaa että pumpulle ei riitä siirtopumpun tuottama öljy, perästä on ison lautaspyörän kohdalta jokin voiteluöljyliitos irti varmaan tulppana reijässä ollut kuula irronnut ja öljy vuotaa siitä ettei öljy riitä pumpulle ...mittaa hydepumpun kyljestä siirto paine

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe