vapaalle viikoksi huomisesta alkaen, syystalven terveiset kirjoittava kirjailija, rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmelta.
Rantaneuvos jääpi kirjoitus
10
848
Vastaukset
- ikävä
pysy pitempäänkin.
Olenko minä mielestäsi ikävä ihminen kun minä vielä vanhaukko yleensä elän ja olen vielä teidän kanssanne tässä ajassa.
- paras Suomussalmen
rantaneuvos1 kirjoitti:
Olenko minä mielestäsi ikävä ihminen kun minä vielä vanhaukko yleensä elän ja olen vielä teidän kanssanne tässä ajassa.
vientituote ; mitä kauemmas sen parempi...
- mitä kauemmas
paras Suomussalmen kirjoitti:
vientituote ; mitä kauemmas sen parempi...
menee ..............
- 1940-luvulla syntynyt
Voithan muutaman kerran viikossa kirjoittaa tällekin palstalle. Toivon niin.
- tänne ja äkkiä!
Päästää läpi yhen höpöhöpön keskiviikkona ja toisen lauantaina...
- menestyksellisiä
ja antoisia kirjoitushetkiä kirjailija Neuvokselle T. Katri*
- isea
Mutta yritä kirjoittaa kirjasi kieliopillisesti oikein.
Tekstinkäsittelyohjelmahan ruotii pahimmat virheet ja oikolukija toivottavasti sitten loput.
Kirjoita vaikka siitä heinäpäästä mökkisi liittymässä.
Saahan siitä muutaman sata sivua, kun kertoo, kuinka monta kertaa pää on uusittu, monestiko paita on vaihdettu ja minkälaisia säitä " hän " on elinaikanaan kokenut.
Ja lisäksi sen, kuinka monta autoa hän on keskimäärin päivässä nähnyt jne. - rantaneuvoos
seksi lomalle?
- ihan oikeesti
on rantaneuvos menossa? Lykkyä tykö.
Mikä on sen heinäpään nimi siellä tien vieressä?
Jos sillä ei ole nimeä, voitaisko me kirjoittelijat porukalla nimetä se eli hän?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
