vapaalle viikoksi huomisesta alkaen, syystalven terveiset kirjoittava kirjailija, rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmelta.
Rantaneuvos jääpi kirjoitus
10
824
Vastaukset
- ikävä
pysy pitempäänkin.
Olenko minä mielestäsi ikävä ihminen kun minä vielä vanhaukko yleensä elän ja olen vielä teidän kanssanne tässä ajassa.
- paras Suomussalmen
rantaneuvos1 kirjoitti:
Olenko minä mielestäsi ikävä ihminen kun minä vielä vanhaukko yleensä elän ja olen vielä teidän kanssanne tässä ajassa.
vientituote ; mitä kauemmas sen parempi...
- mitä kauemmas
paras Suomussalmen kirjoitti:
vientituote ; mitä kauemmas sen parempi...
menee ..............
- 1940-luvulla syntynyt
Voithan muutaman kerran viikossa kirjoittaa tällekin palstalle. Toivon niin.
- tänne ja äkkiä!
Päästää läpi yhen höpöhöpön keskiviikkona ja toisen lauantaina...
- menestyksellisiä
ja antoisia kirjoitushetkiä kirjailija Neuvokselle T. Katri*
- isea
Mutta yritä kirjoittaa kirjasi kieliopillisesti oikein.
Tekstinkäsittelyohjelmahan ruotii pahimmat virheet ja oikolukija toivottavasti sitten loput.
Kirjoita vaikka siitä heinäpäästä mökkisi liittymässä.
Saahan siitä muutaman sata sivua, kun kertoo, kuinka monta kertaa pää on uusittu, monestiko paita on vaihdettu ja minkälaisia säitä " hän " on elinaikanaan kokenut.
Ja lisäksi sen, kuinka monta autoa hän on keskimäärin päivässä nähnyt jne. - rantaneuvoos
seksi lomalle?
- ihan oikeesti
on rantaneuvos menossa? Lykkyä tykö.
Mikä on sen heinäpään nimi siellä tien vieressä?
Jos sillä ei ole nimeä, voitaisko me kirjoittelijat porukalla nimetä se eli hän?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793