vapaalle viikoksi huomisesta alkaen, syystalven terveiset kirjoittava kirjailija, rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmelta.
Rantaneuvos jääpi kirjoitus
10
818
Vastaukset
- ikävä
pysy pitempäänkin.
Olenko minä mielestäsi ikävä ihminen kun minä vielä vanhaukko yleensä elän ja olen vielä teidän kanssanne tässä ajassa.
- paras Suomussalmen
rantaneuvos1 kirjoitti:
Olenko minä mielestäsi ikävä ihminen kun minä vielä vanhaukko yleensä elän ja olen vielä teidän kanssanne tässä ajassa.
vientituote ; mitä kauemmas sen parempi...
- mitä kauemmas
paras Suomussalmen kirjoitti:
vientituote ; mitä kauemmas sen parempi...
menee ..............
- 1940-luvulla syntynyt
Voithan muutaman kerran viikossa kirjoittaa tällekin palstalle. Toivon niin.
- tänne ja äkkiä!
Päästää läpi yhen höpöhöpön keskiviikkona ja toisen lauantaina...
- menestyksellisiä
ja antoisia kirjoitushetkiä kirjailija Neuvokselle T. Katri*
- isea
Mutta yritä kirjoittaa kirjasi kieliopillisesti oikein.
Tekstinkäsittelyohjelmahan ruotii pahimmat virheet ja oikolukija toivottavasti sitten loput.
Kirjoita vaikka siitä heinäpäästä mökkisi liittymässä.
Saahan siitä muutaman sata sivua, kun kertoo, kuinka monta kertaa pää on uusittu, monestiko paita on vaihdettu ja minkälaisia säitä " hän " on elinaikanaan kokenut.
Ja lisäksi sen, kuinka monta autoa hän on keskimäärin päivässä nähnyt jne. - rantaneuvoos
seksi lomalle?
- ihan oikeesti
on rantaneuvos menossa? Lykkyä tykö.
Mikä on sen heinäpään nimi siellä tien vieressä?
Jos sillä ei ole nimeä, voitaisko me kirjoittelijat porukalla nimetä se eli hän?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416