Kertokaas, minkälaista säätä voi suunnilleen odotella joulukuussa Panamassa. Satoiko joulukuussa vielä kamalasti vai joko sadekausi alkoi olla lopuillaan?
Hei, viime vuonna olleet!
6
2035
Vastaukset
- /=%"
Joulukuusta en osaa sanoa, mutta opas kertoi ainakin vielä marraskuussa sataneen todella rankasti ajoittain.
Me olimme reissussa tammikuussa ja siitä ainakin voin sanoa, että hienot kelit oli. Toisen viikon puolivälistä lämpöä oli parhaimmillaan 38 ja siihen vielä armoton kosteus päälle..... hyvin tarkeni!! Muistaakseni ekalla viikolla yhtenä päivänä tuli pieni sadekuuro joka ei edes ehtinyt kastelemaan. Ja aina kun aurinko meni pilveen, se oli lähinnä helpotus! ;)- joulukuussa.
Oltiin viime vuonna joulukuussa Panamassa ja kyllä siellä lämmintä piisasi. Vettä satoi kyllä, mutta yleensä kerran päivässä n.1h kuuron ja sitten taas paistoi.Eikä sitä vettä siis joka päivä satanut.
- Piisku123
Meillä on 22.11 lähtö yhdistelmämatkalle Panamaan. Toivomme auringonpaistetta ja rusketustakin, ja nuo kirjoitukset rankoista sateista hirvittävät...Minkälainen sää siellä oikein on marras-joulukuun vaihteessa, onko aiemmilta vuosilta kävijöitä tai jollakin faktatietoa..?
- danza
Tässä linkki aivan Panaman vieressä olevaan Costa Ricaan. Maat ovat maantieteellisesti niin lähekkäin, että sama tilasto varmaan käy.
http://www.bbc.co.uk/weather/world/city_guides/results.shtml?tt=TT001810 - ==¤¤
danza kirjoitti:
Tässä linkki aivan Panaman vieressä olevaan Costa Ricaan. Maat ovat maantieteellisesti niin lähekkäin, että sama tilasto varmaan käy.
http://www.bbc.co.uk/weather/world/city_guides/results.shtml?tt=TT001810CNN:n sivuilta löytyy kyllä ihan Panamankin sää, ettei tarvitse Costa Rican säätietoihin tukeutua....
http://weather.edition.cnn.com/weather/intl/forecast.jsp?locCode=MPTO&zipCode=332626208974 - ei haittaa
==¤¤ kirjoitti:
CNN:n sivuilta löytyy kyllä ihan Panamankin sää, ettei tarvitse Costa Rican säätietoihin tukeutua....
http://weather.edition.cnn.com/weather/intl/forecast.jsp?locCode=MPTO&zipCode=332626208974..ei ole ihan sitä mitä Suomessa. Tai jos on, niin sitä voi verrata ehkä niihin touko-kesäkuun sadekuuroihin meillä, joissa "se minkä kesä kastelee, sen se kuivaakin".
Olimme ekalla marraskuun lähdöllä ja joka päivä taisi jonkin verran sataa, mutta sadetakit jäivät silti kokonaan käyttämättä. Emme vain tunteneet tarvitsevamme. Ilma on jatkuvasti kostea varsinkin sademetsässä. Rantakohteessa oli kuivempaa ja kuurotkin tulivat alas rajummin, mutta kun hetken odotti varjon alla, taas paistoi. Itselleni ainakin jatkuva porotus (tammi-helmikuussa?) olisi varmaan liikaa.
Panaman säästäkin on historiatietoja. Googlella löytyy ihan suomenkielellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391