Lasten kanssa

???

Mikä kohde Italiassa oli paras lasten 7 ja 10 kanssa?

Uima-allas ja hyvä hotelli tähtäimessä.

4

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Italiassa 14 kertaa

      Jos ette ennen ole käyneet Italiassa, niin menkää esim. Cattolicaan tai Riccioneen. Siitä on helppo käydä niin San Marinossa kuin Venetsiassakin.
      Molemmat paikat ovat peri-italialaisia rantalomakohteita :)
      Toki muitakin ihania paikkoja (Sisilia, Sardinia, Garda jne.) löytyy, mutta noista on hyvä aloittaa Italian matkailu.

    • Italia on ihana

      Itse menisin ehkä mieluummin Sardiniaan, ainakin kuvien perusteella kuin Riminin seudulle, jos alkaisin vasta matkailla Italiassa. Olen ollut sekä Riminissä, Riccionessa ja Cattolicassa. Kivoja paikkoja, miinuksena likainen merivesi. Rannat muuten kivat ja hyvä tunnelma. Lasten kanssa menisin mieluiten Cattolicaan, pienin paikka. Olen vaan huomannut, että kaksi lasta ja kaksi aikuista ei mahdu helposti samaan huoneeseen/huoneistoon Italiassa, rajalliset mahdollisuudet kohteen valinnassa. Totta, että San Marinoon on lyhyt matka, se on kiva paikka ja sieltä on kauniit maisemat. Venetsia myös mukava paikka, oikein kaunis.

      Itse olemme lähdössä Gardajärvelle, tosin lapset pienempiä eikä rantaelämä ole niin tärkeä meille. Napolin suunnalla maisemat upeat (Napolista en pidä, mutta Sorrento, Amalfi, Ravello), mutta sinne en ehkä itse lähtisi lasten kanssa. Itsellä ainakin olo turvallisempi pohjoisemmassa Italiassa.

    • Nimetön

      Hei! Katso kohdasta häämatka italiaan!! Yritin kirjoittaa vastausta tähän, mutta kone ei antanut laittaa samankaltaista viestiä. Siis häämatka italiaan. Siinä olen kertonut sisilian Naxosista ja Taorminasta.(sain kyllä jo palautetta kun en kirjoittanut paikan nimiä isolla kirjaimella ja teksti on "yhdessä" pötkössä.. Olimme matkalla 3- ja 5vuotiaiden poikiemme kanssa...Suosittelen suuresti!!

    • Naxos -fani sempre

      Hei! Laittakaa hakuun Taormina. Katsokaa kaikki kauniit valokuvat. : ) (siinä on 3 valokuvaa mitä klikkaamalla tulee näkyviin monta hienoa kuvaa..) Ja käykää sitten katsomassa keskustelu palstaa = matkalaukku plasaa. Siellä on joitakin kirjoituksia matkustamisesta lasten kanssa Taorminassa ja Naxosissa. Kannattaa laittaa hakuun myös Giardini Naxos! Se on Naxosin oikea nimi ja tarkoittaa puutarhaa. Naxosta suosittelen itse lasten kanssa matkustettaessa. Kun se on rantapaikka.. Tai sitten Taorminaa sellaisen hotellin kanssa missä on uima-allas. T. Naxos -fani sempre

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      528
      5852
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      2006
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1971
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      113
      1801
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1588
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1587
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      60
      1207
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      68
      1045
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe