Onko kellään kokemuksia adventtiajan matkasta Wieniin. Entä onko yöpymisiä hotelli Erzherzog Rainerissa?
Adventtiaikaan Wienissä
3
614
Vastaukset
- Wienissä
Hotellista ei ole kokemuksia, mutta joulukuisesta Wienistä kyllä. Upea tunnelma, joulutoreja on useita eri puolella kaupunkia, ehdottomasti kannattaa mennä!!!
- wien
ja ja, wien in advent: punsch, glühwein und jagatee. chritlkindlmarkten überalles. hotel erzherzog rainer - en ole asunut, ei ihan (vanhassa) keskustassa mutta kävelymatkan päässä. ja kuulemma todella hyvä frühstück. best western ketjussa mukana.
wien todella mukava joulukuussa! - meilläkin
Wieniin siis adventtina. Kiva kuulla että paikka on oikein valittu. Onko kenelläkään kokemuksia hotelleista: Starlight Suiten Salzgries Hotel Vienna tai Pajazzo. Niihin olisi vielä tilaa. Tarkoitus olla vain 3 päivää joten keskeinen sijainti on tärkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218