Olen lähdössä Blue1-lennolla Lontooseen, ja ihmettelen tässä vain että onko elektroniikan (es.m. MP3-soitin) vieminen matkustamoon sallittua? Ja voiko 0,5l vesipullon ottaa mukaan, jos sen täyttää vasta koneessa?
Elektroniikka mukaan?
3
953
Vastaukset
- Näinonjuu
Saat kuljettaa MP3-soittimen käsimatkatavaroissa. Osan aikaa saat myös käyttää sitä lennolla (kannattaa kysyä henkilökunnalta onko okei käyttää).
Voit viedä turvatarkastuksesta läpi tyhjän vesipullon. Älä täytä koneen vessassa; vesi ei ole juomakelpoista.
Voit täyttää sen heti kun olet päässyt turvatarkastuksesta läpi, esim. lentoaseman vessassa (suomalainen kraanavesihän on ihan puhdasta ja juotavaa). Itse tosin mieluummin ostaisin sen vesipullon turvatarkastuksen jälkeen, esim. R-kioskista.- reppuheppu
Entä mp3-soitin ja irtokaiuttimet? En siis aio niitä käyttää lennolla, mutta mietityttää vaan, mitenkä suhtaudutaan tuohon kaiutinhärveliin (creative zen stone)... Muutenkin reppu tulee täyttymään kameroista, latureista ja muusta sellaisesta ja sitten vielä epämääräiset kaiuttimet.
- mitään...
reppuheppu kirjoitti:
Entä mp3-soitin ja irtokaiuttimet? En siis aio niitä käyttää lennolla, mutta mietityttää vaan, mitenkä suhtaudutaan tuohon kaiutinhärveliin (creative zen stone)... Muutenkin reppu tulee täyttymään kameroista, latureista ja muusta sellaisesta ja sitten vielä epämääräiset kaiuttimet.
Saa sinne käsimatkatavaroihin laittaa melkein mitä vain - kunhan ei ole koneenkaappausvälineitä; aseita, räjähteitä, teräaseita, sytyttimiä yms... Ne nesteetkin on kiellettyä sen vuoksi, että jotkut yritti viedä matkustamoon räjähteitä nestemäisessä muodossa.
Kaikki arvokas mukaan sinne käsimatkatavaroihin. Minulta on jäänyt kentälle pyöränlukitusvaieri, jugurtti ja pienet kynsisakset, koska olin hajamielisyyksissäni ne unohtanut käsimatkatavaroihin. Kerran meinasi jäädä yksi kymmensenttinen metallinen patsast, mutta antoivat tuoda mukana. Kai ne luuli, että sillä olisi voinut kumauttaa lentoemoa päähän, kun oli aika raskas. Useilta jää kiinni esim. hajuvesiä yms.
Minulla on aina käsimatkatavaroissa, kamera, kannettava, kännykkä, korut, rahat, liput ja passi, joskus myös ämpärikolmonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443022Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362641Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532594Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1042277Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482104Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501556
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231228Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185