Otsikossa kaikki tarpeellinen.
Kuka hullu heilui 170cm pikän samuraimiekan kanssa Himangalla viime la?
13
3420
Vastaukset
- rehellinen kansalainen
Kukahan samurai sielä on lienee taitojaan esitellyt..oliskohan ollut hieman alkkoholin vaikutuksen tai sitten syntymä humalassa?
- jeesus
Syntymähumala sanonminä.
- Kiellettyjä sanoja
Hänkin varmaan jättää ns. liikenteenjakajan sanomatta muille ihmisille. Mutta hänen ajatuksiaan muista ei voi kuin arvailla sekä millä perusteella ne muodostuvat.
- The dog
sillekin luonnevikaiselle, joka tämä keskustelun aloitti kustantaa psykoterapian. Itse en ole valmis antamaan sellaista kenellekään. Joku juoksee tällaisten onnettomuuksien perässä kieli pitkällä. Mihinkähän osoittaa?
- Myönnä
tollanen luonnevikakin voi aiheuttaa. Mietihän sitä? Afasiaa, kun ostat esim. jotain. Miekalla heiluja ajettu tähän tilanteeseen myös. Miten joku voi kosketella noin sairaasti toisen kehoa.
- voi ei elämä
Ottaisivat kytät ennemmin kiinni niitä Himangalla(kin) runsaasti rällääviä rattijuoppoja, kuin tuhlaisivat aikaansa tällaiseen pelleilyyn! Jollei ole parempaa tekemistä, kannattaisiko ajatella ammattiaan ja suhtautumistaan uudelleen...tuossakin ajassa mitä ovat tuohon käyttäneet olisivat tehneet paljon oikeasti hyvääkin hommaa.
- MiNä. ...
Kuka ajaa himangalla kännissä? No,nulikat.Muttei aikuiset.
- voi ei elämä
MiNä. ... kirjoitti:
Puoli kylää, joista suurin osa 30-40v miehiä. Nulikoita ehkä joillakin määrityksillä. Himanka on tunnetusti rattijuoppojen paratiisi, minimaalisella prosentilla jäävät poliisin haaviin.
- Naapurikunta---------------...
voi ei elämä kirjoitti:
Puoli kylää, joista suurin osa 30-40v miehiä. Nulikoita ehkä joillakin määrityksillä. Himanka on tunnetusti rattijuoppojen paratiisi, minimaalisella prosentilla jäävät poliisin haaviin.
Teillä on liikaa niitä tippa-teitä,jos eivät jää haaviin poliisien.Tippateitä löytyy joka kunnasta,on turvallista ajaa,kun tietää ettei kytät ajele kuin pääteillä.
- jörgen
voi ei elämä kirjoitti:
kärmekallion kuningas sielä heilui samuraimiekan kanssa... poliisit on reikäpäitä vähäsen virkaintoisia
- MOIIDD
Suomen poliisit istuu päivät pitkät Tuusulanväylä vieres oottamassa että joku ajaa ylinopeutta ja ne tuhlaa aikaa johonki mopojen ja warettajien bustaamisee kun ulkona liikkuu pedofiilejä, raiskaajia, narkomaaneja, rattijuoppoja yms.
- HUOH..
MiNä. ... kirjoitti:
Huoh, vai että nulikat. Kyllä monet "aikuisemmatki" himangalla cruisailee humalasa. .
- Valistunut arvaus
Kyseessä oli ilmeisesti Himangan Keskustan uusi kunnavaltuustoehdokas, joka loi profiilia mediassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569