akaattikotilo

tietoa haluava

Lähettäkää mulle sähköpostia kaattikotiloista joilla on kokemusta, koska olen hankkimassa sellaista niin haluan pikaista vastausta!!! Koska eläinkaupassa on yksi niin hirvittää jos joku ostaa sen niin en sit saa akaattikotiloo...
lähettäkää pliis mulle sitä s-postia, koska haluan siis tietoa.
Kiitos jo etukäteen

7

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehhohheh
      • sori

Sori en huomannu et tuossa ei lue sitä osoitetta... sähköpostiosoitteeni on: [email protected]

• Jansqu
        sori kirjoitti:

Sori en huomannu et tuossa ei lue sitä osoitetta... sähköpostiosoitteeni on: [email protected]

Tuskin se nyt hirveen kamalaa ois jos se yks sieltä menis, niitähän saa netin kautta vaikka kuinka paljo, esim. osoitteesta http://www.phpbbserver.com/aksulit/index.php?mforum=aksulit

Siis jos et oo ehtiny ostaa vielä. Ja vaikka oisitki, nii voithan aina ostaa toisen jos saat =) Ne on paljo vilkkaampiaki jos niillä on kaveri.

• Jansqu
        Jansqu kirjoitti:

Tuskin se nyt hirveen kamalaa ois jos se yks sieltä menis, niitähän saa netin kautta vaikka kuinka paljo, esim. osoitteesta http://www.phpbbserver.com/aksulit/index.php?mforum=aksulit

Siis jos et oo ehtiny ostaa vielä. Ja vaikka oisitki, nii voithan aina ostaa toisen jos saat =) Ne on paljo vilkkaampiaki jos niillä on kaveri.

oho saitki se osotteen jo =)

• pmw

Jos haluat tietoja akaattikotilosta etsi asialliset tiedot internetistä.Siellä liikkuu jos toisilta kysyy niin jos jonkinlaista versioo.Käsketään laittaa hiekkaa ja sen kun tekee kotilo kuolee.Lannoittamaton turve on paraspohja aine terraarioon tai faunaboksiin.
      Sumutella täytyy kaksi kolme kertaa päivässä
      ja pieneen kippoon vettä se käy juomassa siitä omia aikojaan.Sitten ruokaa on kasvikset hedelmät hiutaleet omani syö leseitä eniten turvotettuja leseitä.Lihaa sillon tällön kerran viikossa ja
      ruohoa kesällä.Nokkosta voikukkaa salaattia
      se valitsee itse mitä syö.Näkkileipää se syö kanssa liotettuna.Omani ovat niin fiksuja että jollei niille anna ruokaa ja on nälkä ne raastaa
      sormee merkiksi ja sillon kun antaa ruokaa nälkä on.Ja seuraa sitten kyllä se on seurallinen otus vaikka monet sanoo ettei ole.Itselläni on sellaisia jotka vastaa kun itse pitää naksutusta suullaan sille se vastaa ja sitten hypähtää ja päästää sellaisen äänen kun oksa katkaistaan puusta,sillon se ei kuulemma tykkää jostain ja on vihanen.Akaatti on hyvin mielenkiintoinen lemmikki
      joka voi hyvin hoidettuna elää vuosia.Terraarion puhdistus päivittäin.Turpeet voi vaihtaa harvemmin
      tai mullan.Itse olen hakenut multaa luonnosta ja kuumentanut uunissa ötökät pois siitä.
      Poikasiin saat varautua ne on ahkeria lisääntymään kun alkuun pääsee.Neljä viisi poikuetta vuodessa satoja munia voi tulla kerralla.Omia aikojaan ne lisääntyy sitten,kun ne on sopivissa kosteissa ja lämpimissä olosuhteissa.

• yypi

Kiitos tiedoista!
        Käykö se muutes kovin kipeetä ja miten ne "raastaa" esim käteen? :D

• Örkky

Jos haluat tietoa akaattikotiloista älä luota kaikkiin internetissä oleviin tietoihin.Itselle kävi niin että lopetin lisääntymässä olevan kotilon kunnes uusi kotilo teki saman eli kotilon niska turposi se lykkäsi jonkun ulokkeen kaulasta ulos ja oli jäykkä kun suolapatsas toisen edessä.
      Joo joku vekkuli keksi että sen entisen suoli kai tukossa ja tuli kaulasta ulos ja se olikin kiimassa oleva kotilo.Että seuraamalla opit uusia asioita.Ostat kotilon ja seuraat sitä,älä tapa heti kun se tekee outoja juttuja,sillä se voi kuulua sen tapoihin.Myös kotiloni ovat menneet äkkiä kuoreen ja puristaa vedet kädelle ja on sisällä vähän aikaa ,kun pelästyt mikä on ,sieltä tulee multaa ja ruohoa iso kökkö kädelle kun se siivoo asuntoansa.Sen jälkeen se taas alkaa ottaan vettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      52
      3295
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      1044
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      910
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      18
      827
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      800
    6. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      724
    7. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      44
      684
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      24
      666
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      42
      610
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      607
    Aihe