akaattikotilo

tietoa haluava

Lähettäkää mulle sähköpostia kaattikotiloista joilla on kokemusta, koska olen hankkimassa sellaista niin haluan pikaista vastausta!!! Koska eläinkaupassa on yksi niin hirvittää jos joku ostaa sen niin en sit saa akaattikotiloo...
lähettäkää pliis mulle sitä s-postia, koska haluan siis tietoa.
Kiitos jo etukäteen

7

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehhohheh
      • sori

        Sori en huomannu et tuossa ei lue sitä osoitetta... sähköpostiosoitteeni on: [email protected]


      • Jansqu
        sori kirjoitti:

        Sori en huomannu et tuossa ei lue sitä osoitetta... sähköpostiosoitteeni on: [email protected]

        Tuskin se nyt hirveen kamalaa ois jos se yks sieltä menis, niitähän saa netin kautta vaikka kuinka paljo, esim. osoitteesta http://www.phpbbserver.com/aksulit/index.php?mforum=aksulit

        Siis jos et oo ehtiny ostaa vielä. Ja vaikka oisitki, nii voithan aina ostaa toisen jos saat =) Ne on paljo vilkkaampiaki jos niillä on kaveri.


      • Jansqu
        Jansqu kirjoitti:

        Tuskin se nyt hirveen kamalaa ois jos se yks sieltä menis, niitähän saa netin kautta vaikka kuinka paljo, esim. osoitteesta http://www.phpbbserver.com/aksulit/index.php?mforum=aksulit

        Siis jos et oo ehtiny ostaa vielä. Ja vaikka oisitki, nii voithan aina ostaa toisen jos saat =) Ne on paljo vilkkaampiaki jos niillä on kaveri.

        oho saitki se osotteen jo =)


    • pmw

      Jos haluat tietoja akaattikotilosta etsi asialliset tiedot internetistä.Siellä liikkuu jos toisilta kysyy niin jos jonkinlaista versioo.Käsketään laittaa hiekkaa ja sen kun tekee kotilo kuolee.Lannoittamaton turve on paraspohja aine terraarioon tai faunaboksiin.
      Sumutella täytyy kaksi kolme kertaa päivässä
      ja pieneen kippoon vettä se käy juomassa siitä omia aikojaan.Sitten ruokaa on kasvikset hedelmät hiutaleet omani syö leseitä eniten turvotettuja leseitä.Lihaa sillon tällön kerran viikossa ja
      ruohoa kesällä.Nokkosta voikukkaa salaattia
      se valitsee itse mitä syö.Näkkileipää se syö kanssa liotettuna.Omani ovat niin fiksuja että jollei niille anna ruokaa ja on nälkä ne raastaa
      sormee merkiksi ja sillon kun antaa ruokaa nälkä on.Ja seuraa sitten kyllä se on seurallinen otus vaikka monet sanoo ettei ole.Itselläni on sellaisia jotka vastaa kun itse pitää naksutusta suullaan sille se vastaa ja sitten hypähtää ja päästää sellaisen äänen kun oksa katkaistaan puusta,sillon se ei kuulemma tykkää jostain ja on vihanen.Akaatti on hyvin mielenkiintoinen lemmikki
      joka voi hyvin hoidettuna elää vuosia.Terraarion puhdistus päivittäin.Turpeet voi vaihtaa harvemmin
      tai mullan.Itse olen hakenut multaa luonnosta ja kuumentanut uunissa ötökät pois siitä.
      Poikasiin saat varautua ne on ahkeria lisääntymään kun alkuun pääsee.Neljä viisi poikuetta vuodessa satoja munia voi tulla kerralla.Omia aikojaan ne lisääntyy sitten,kun ne on sopivissa kosteissa ja lämpimissä olosuhteissa.

      • yypi

        Kiitos tiedoista!
        Käykö se muutes kovin kipeetä ja miten ne "raastaa" esim käteen? :D


    • Örkky

      Jos haluat tietoa akaattikotiloista älä luota kaikkiin internetissä oleviin tietoihin.Itselle kävi niin että lopetin lisääntymässä olevan kotilon kunnes uusi kotilo teki saman eli kotilon niska turposi se lykkäsi jonkun ulokkeen kaulasta ulos ja oli jäykkä kun suolapatsas toisen edessä.
      Joo joku vekkuli keksi että sen entisen suoli kai tukossa ja tuli kaulasta ulos ja se olikin kiimassa oleva kotilo.Että seuraamalla opit uusia asioita.Ostat kotilon ja seuraat sitä,älä tapa heti kun se tekee outoja juttuja,sillä se voi kuulua sen tapoihin.Myös kotiloni ovat menneet äkkiä kuoreen ja puristaa vedet kädelle ja on sisällä vähän aikaa ,kun pelästyt mikä on ,sieltä tulee multaa ja ruohoa iso kökkö kädelle kun se siivoo asuntoansa.Sen jälkeen se taas alkaa ottaan vettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe