akaattikotilo

tietoa haluava

Lähettäkää mulle sähköpostia kaattikotiloista joilla on kokemusta, koska olen hankkimassa sellaista niin haluan pikaista vastausta!!! Koska eläinkaupassa on yksi niin hirvittää jos joku ostaa sen niin en sit saa akaattikotiloo...
lähettäkää pliis mulle sitä s-postia, koska haluan siis tietoa.
Kiitos jo etukäteen

7

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehhohheh
      • sori

Sori en huomannu et tuossa ei lue sitä osoitetta... sähköpostiosoitteeni on: [email protected]

• Jansqu
        sori kirjoitti:

Sori en huomannu et tuossa ei lue sitä osoitetta... sähköpostiosoitteeni on: [email protected]

Tuskin se nyt hirveen kamalaa ois jos se yks sieltä menis, niitähän saa netin kautta vaikka kuinka paljo, esim. osoitteesta http://www.phpbbserver.com/aksulit/index.php?mforum=aksulit

Siis jos et oo ehtiny ostaa vielä. Ja vaikka oisitki, nii voithan aina ostaa toisen jos saat =) Ne on paljo vilkkaampiaki jos niillä on kaveri.

• Jansqu
        Jansqu kirjoitti:

Tuskin se nyt hirveen kamalaa ois jos se yks sieltä menis, niitähän saa netin kautta vaikka kuinka paljo, esim. osoitteesta http://www.phpbbserver.com/aksulit/index.php?mforum=aksulit

Siis jos et oo ehtiny ostaa vielä. Ja vaikka oisitki, nii voithan aina ostaa toisen jos saat =) Ne on paljo vilkkaampiaki jos niillä on kaveri.

oho saitki se osotteen jo =)

• pmw

Jos haluat tietoja akaattikotilosta etsi asialliset tiedot internetistä.Siellä liikkuu jos toisilta kysyy niin jos jonkinlaista versioo.Käsketään laittaa hiekkaa ja sen kun tekee kotilo kuolee.Lannoittamaton turve on paraspohja aine terraarioon tai faunaboksiin.
      Sumutella täytyy kaksi kolme kertaa päivässä
      ja pieneen kippoon vettä se käy juomassa siitä omia aikojaan.Sitten ruokaa on kasvikset hedelmät hiutaleet omani syö leseitä eniten turvotettuja leseitä.Lihaa sillon tällön kerran viikossa ja
      ruohoa kesällä.Nokkosta voikukkaa salaattia
      se valitsee itse mitä syö.Näkkileipää se syö kanssa liotettuna.Omani ovat niin fiksuja että jollei niille anna ruokaa ja on nälkä ne raastaa
      sormee merkiksi ja sillon kun antaa ruokaa nälkä on.Ja seuraa sitten kyllä se on seurallinen otus vaikka monet sanoo ettei ole.Itselläni on sellaisia jotka vastaa kun itse pitää naksutusta suullaan sille se vastaa ja sitten hypähtää ja päästää sellaisen äänen kun oksa katkaistaan puusta,sillon se ei kuulemma tykkää jostain ja on vihanen.Akaatti on hyvin mielenkiintoinen lemmikki
      joka voi hyvin hoidettuna elää vuosia.Terraarion puhdistus päivittäin.Turpeet voi vaihtaa harvemmin
      tai mullan.Itse olen hakenut multaa luonnosta ja kuumentanut uunissa ötökät pois siitä.
      Poikasiin saat varautua ne on ahkeria lisääntymään kun alkuun pääsee.Neljä viisi poikuetta vuodessa satoja munia voi tulla kerralla.Omia aikojaan ne lisääntyy sitten,kun ne on sopivissa kosteissa ja lämpimissä olosuhteissa.

• yypi

Kiitos tiedoista!
        Käykö se muutes kovin kipeetä ja miten ne "raastaa" esim käteen? :D

• Örkky

Jos haluat tietoa akaattikotiloista älä luota kaikkiin internetissä oleviin tietoihin.Itselle kävi niin että lopetin lisääntymässä olevan kotilon kunnes uusi kotilo teki saman eli kotilon niska turposi se lykkäsi jonkun ulokkeen kaulasta ulos ja oli jäykkä kun suolapatsas toisen edessä.
      Joo joku vekkuli keksi että sen entisen suoli kai tukossa ja tuli kaulasta ulos ja se olikin kiimassa oleva kotilo.Että seuraamalla opit uusia asioita.Ostat kotilon ja seuraat sitä,älä tapa heti kun se tekee outoja juttuja,sillä se voi kuulua sen tapoihin.Myös kotiloni ovat menneet äkkiä kuoreen ja puristaa vedet kädelle ja on sisällä vähän aikaa ,kun pelästyt mikä on ,sieltä tulee multaa ja ruohoa iso kökkö kädelle kun se siivoo asuntoansa.Sen jälkeen se taas alkaa ottaan vettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      116
      2226
    2. 129
      1812
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1206
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      84
      1134
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1050
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      71
      1043
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      983
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      955
    9. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      912
    10. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      22
      908
    Aihe