Äidit ja Isät -> päivähoito ketjussa on viesti: "kunta käskee tehdä rikoksen".
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=4500000000000253&posting=22000000029614473
Satakunnan kihlakunnansyyttäjän mukaan on syytä epäillä, että ko. kunnan viranhaltija on syyllistynyt asiassa rikokseen. Jotta asia voitaisiin selvittää pitäisi saada tietää missä kunnassa tällainen viesti on perhepäivähoitajille toimitettu.
Kuntahan oli lähettänyt perhepäivähoitajille postia josta suomi24.fin keskustelussa kerrottiin seuraavaa:
pph - 05.10.2007 - 20:36
Hei!
Tuli taas mukavaa postia kunnalta..Tässä suora lainaus kirjeestä: "Tehän tiedätte että lain mukaan saatte pitää 4,5 lasta, mutta olemme sallineet 5 lasta. Jos saatte akuutisti enemmän varahoitolapsia saatte (ja pitää ensimmäisen päivän ainakin) ottaa vastaan 7 lasta yhdeksi päiväksi kunnes saamme varahoidon järjestettyä toisella tavalla. Jos on 7 lasta niin toivomme että pysyttelette omissa pihoissanne ettekä liiku "kylillä" lasten kanssa."
Meillä on todella kova pula hoitopaikoista, mutta voiko kunta täälä tavalla "mennä lain ylitse"? Tiedän, että monilla hoitajilla on kesän ajan ja nyt syksyllä ollut 6-7 lasta monia viikkoja.. Itse en ole suostunut ylimääräisiä ottamaan ja tästä on tullut sitten puheita.
Miten toimisitte tälläisessa tilanteessa? Ajattelin maanantaina soittaa liittoon ja kysyä heidän kantaa asiaan myös.
Mikäli tiedätte mitä kuntaa ko. viesti koskee niin lähettäkää siitä tieto osoitteeseen:
[email protected]
Rikolliset
Vastuuseen!
0
437
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751759- 251246
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77662
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo193634On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 17427
- 33423
- 40417
- 82398