Olen epätoivoisesti yrittänyt saada kokemuksia kyseisestä hotellialueesta, eikö siellä ole todellakaan kukaan asunut ?
Sinä ystävällinen joka vaivauduit lukemaan tämän ja tiedät jotain hotellista jakaisitko vähän kokemuksiasi. KIITOS :)
Dunes Hotel and Beach Resort
3
684
Vastaukset
- LTI
Just tultiin pois, asuttiin LTI Costa Caribessa, mutta haetiin siitä porukkaa. Ihan viihtyisältä ja siistiltä vaikutti ulkoapäin ja plussana; sen lähellä on ranta jossa voi uida meressäkin, aqualla ja costa caribella ei onnistu, kuin tosi harvoin (kahlata voi vähänmatkaa).
- menossa tammikuussa
Kiitoksia vastauksestasi, tuntuu olevan kiven alla Dunesin kävijät :)
- travelleri
Olen menossa myös ko. hotelliin ja googlettelin hieman hotellista. Tässä on linkki missä on n.150 kävijän kommentit Dunesista, tosin lontooksi :
http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g316061-d315161-r8692307-Dunes_Hotel_Beach_Resort-Margarita_Island_Coastal_Islands.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541708- 161574
- 821393
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3031317- 201258
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98975Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845