Miksi kone herää öisin? Laitan koneen illalla nukkumaan, mutta yöllä herään kiintolevyjen raksutukseen.
Leopardi ongelma
6
649
Vastaukset
- asiahan on niin
Tietenkin siksi koska Leopardit saalistavat öisin. Minkäs kissa luonnolleen mahtaa.
--
Koneesi herääminen liittynee siihen Time Machinen suorittamaan varmuuskopiointiin?- aikakone on hyvä bändi
Eikö Time Machinen pitäisi toimia vain kuin kone on päällä? Miksi se herättää koneen öisin? Onko ongelmaan ratkaisua? Vai eikö enää saa nukuttua, kun "leopardi" haluaa jostain syystä saalistaa öisin?
aikakone on hyvä bändi kirjoitti:
Eikö Time Machinen pitäisi toimia vain kuin kone on päällä? Miksi se herättää koneen öisin? Onko ongelmaan ratkaisua? Vai eikö enää saa nukuttua, kun "leopardi" haluaa jostain syystä saalistaa öisin?
sinäkin neuvoa foorumeilta, jos pystyt keksimään itsellesi yhden (1) nimimerkin ja myös käyttämään sitä.
Mulla kun on koneet pääsääntöisesti päällä, niin nukkuminen ei häiriinny öisiin heräämisiin enkä niistä myöskään osaa mitään sanoa. Joku muu ehkä osaa.- asiahan on niin
aikakone on hyvä bändi kirjoitti:
pienellä tutkimisella on varmaankin mahdollista selvittää mitä se leopardi tarkalleen pyydystää:
- crontabin sisältö (säännölliset ylläpitotoimet)
- ajossa olevat prosessit tapahtumahetkellä, jos jaksat yöllä tutkia asiaa
- järjestelmälogeissa voi olla öisiä tassunjälkiä
Koneen heräämisenkin saa ajastettua ohjelmallisesti.
- myös...
Mac Mini herää öisin Leopard asennuksen jälkeen. Ratkaisua nukkumisongelmiin en vieläkään ole löytänyt.
- Leopard1
Koska oon niin nopee että teen kaikki yöllä vink vink
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117