Remun kortti hyllyllä

aiaiaiai

47

18100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Walking stick

No entä sitten?

• aikas tavallista??

että joilla on manne verta suonissa ottaa---> autoilee------> ja joskus joutuu jopa konnunsuolle kuokkiinkin?

• #@#
        aikas tavallista?? kirjoitti:

että joilla on manne verta suonissa ottaa---> autoilee------> ja joskus joutuu jopa konnunsuolle kuokkiinkin?

luonnon lääkkeitä joo,- ja "kuljetin bussia sinistä" niin on puheet kuin muillakin serkuilla. Se on kato silleen että toi kosokin on puhdasta luonnon lääkettä, ja kortin ne "petskut" kele vie senkin nappaamisesta, - saati sitten jos on tullut vedettyä hippiheinää tai vaikkapa konia napattuna. kortti pois ja opetteleen kävelyä, se on oikein että luu on koiralle kovaa.. Kävely nääs kehittää lihaksia ja parantaa kummasti heikentynyttä tasapainoa....

• äijä
        aikas tavallista?? kirjoitti:

et tajuu mitään

• mh77

ei uskois remusta.todella idiootti kakara

• peipiketoon

No mikäs hätä sillä nyt muka on? Serkku varmasti lainaa sille hevosta.

• No ei se maailma tähän kaadu. aaaaaaaaaatsemppiä REMU

• pöhnissä ajajat tarvii?

Ei niitä muitakaan julkkuja ole vastaavista hommista kehuttu niin että miksi Remua sitten pitäis kannustaa, jos tekee samaa ? Ei se mikään kansallis-sankari ole, jota ei saisi mistään arvostella.

• niin............
        pöhnissä ajajat tarvii? kirjoitti:

Ei niitä muitakaan julkkuja ole vastaavista hommista kehuttu niin että miksi Remua sitten pitäis kannustaa, jos tekee samaa ? Ei se mikään kansallis-sankari ole, jota ei saisi mistään arvostella.

sä oot niin oikeessa. Jos tämä juttu koskis jotakin muuta henkilöö, niin kyllä ois lynkkaus joukot kasassa.

• kansalainen- Hki

äjä on narkkari näköinen !

• #@#

luonnon lääkkeitä joo,- ja "kuljetin bussia sinistä" niin on puheet kuin muillakin serkuilla. Se on kato silleen että toi kosokin on puhdasta luonnon lääkettä, ja kortin ne "petskut" kele vie senkin nappaamisesta, - saati sitten jos on tullut vedettyä hippiheinää tai vaikkapa konia napattuna. kortti pois ja opetteleen kävelyä, se on oikein että luu on koiralle kovaa.. Kävely nääs kehittää lihaksia ja parantaa kummasti heikentynyttä tasapainoa....

• tun koso?

Sori, mikä koso?

• se meille kuuluu

kenen kortti missäkin on. Jokainen voi tehä sil ihan mitä huvittaa, pyyhkikööt vaik persettään.
      TIN

• ...................

Olikohan Remu ostanut Jere Karalahdelta amfetamiinit. Toinen menetti kortin ja toinen lähtee tiilenpäitä lukemaan. Rockkarin nyt ymmärtää, kuuluu vahän niin ku ammatinkuvaan mutta että urheilija alkaa niin.....

• Walking stick

Karalahti millään amfetamiinilla matkaile vaan vanhalla kunnon kokkelilla!

• Henry

Ilkee juttu. Petskot räkineet itte mittariin. Tsiigais nekin rikollisia eikä sankareita! Mie kyllä lähen kuskiks, ei oo korttii mitä menettää, mitä ne sit otta pois? Neitsyyden?
      Tsemmpiä Remu!

• Porvoonpoika

Jess.Nythän ne voi jere ja remu perustaa bändin The Kokkelsboys.Tosin tuo toinenhan taidoiltaan aika huono kyllä ...mut arvatkaa kumpi.

O Tempora O More!!

Vai oisko Pimeyden Ruhtinaat parempi..hmm..

• "Pyhimyksiä"

Remu ja Halme molemmat,vastustavat muka huumeita,
      ja itse käyttävät minkä ehtii.

• "pyhimys"

Käyttäkööt mitä käyttää omapahan on asiansa.

mutta parempi että pitää pössyttelynsä omana tietona, kun että markkinoi niitä nuorisolle.

Enemmän mua nämä päihtymisillään ylpeilevät räppärit sylettää.

Kukaan ei ole velkaa totuutta seitsemän päivää lehdelle.

• Entinen kestotilaaja
        "pyhimys" kirjoitti:

Käyttäkööt mitä käyttää omapahan on asiansa.

mutta parempi että pitää pössyttelynsä omana tietona, kun että markkinoi niitä nuorisolle.

Enemmän mua nämä päihtymisillään ylpeilevät räppärit sylettää.

Kukaan ei ole velkaa totuutta seitsemän päivää lehdelle.

Haistakoon Toni pitkät! Toni selittää käyttöään: Joku laittoi sitä mun lasiin!

Minun kokoisella tyypillä ei riitä uskallus laittaa toimintaa kiihdyttävää spiidiä 150kiloisen "viikingin" lasiin.

Kaivakaapas jostain juttu, missä Remu kertoo jokun laittaneen ainetta hänen lasiin taikka pistäneen yrttejä hänen tupakkiin!

Olsko jollain jotain linkkiä, missä Remu yleensäkkään kiistää käyttöään? Onko kukaan ylensäkkään käynyt katsomassa elokuvaa??

7-päivän lukemisen lopetin, kun julkistivat "lordin" kuvia.

• aikanaan

Eikös se aikanaan tuomittu, vaikka ei kai kaikki sentään käytä... harvemmin kuultu totuus.

• noh.

ken uskoo joulupukkiin ja ken mediaan :D

• zz top

get on,baby. Samaan selliin karalhden kanssa !

• hyllyllä

Mutta onneksi auto on vielä tallella!

• Huhhelis huh

Voiha hitto ,miten se Remu saatto tehä noin , LOL .

• Ihan hirveetä

Miten ihmeessä hän voi tehdä noin.

• Ruotsi2

Eikö tähänkin päde se sama kuin siihen koulu ammuskeluunkin,elikä vanhempien kasvatuksessa on vika,,menkää valittamaan niille.Älkää remua syyttäkö.

• jullijalmari

Mustalainen mikä mustalainen

• sepä se

Olen ylpeä romanitaustastani. Onko sinulla jotakin vaikeuksia omasi kanssa?

• Oikea valkolainen
        sepä se kirjoitti:

Olen ylpeä romanitaustastani. Onko sinulla jotakin vaikeuksia omasi kanssa?

Mitä sitä ajokortilla tekee lähes luku- ja kirjoitustaidoton huumevenkula.

• Remu & jere
        Oikea valkolainen kirjoitti:

Mitä sitä ajokortilla tekee lähes luku- ja kirjoitustaidoton huumevenkula.

Samaan jäähyaitioon jos jere saa pitkänkin jäähyn???taitaa olla molemmat huumeheppuja ku lehtiä selaa.

• mustis

joo,näitä tummiahan on ollut.Tunnetaan kovina työihmisinä,vaikkakin 80 prossaa mustalaismiehistä on ollut lusimassa.Niin tämä meidän Remummekin on lusinut,ja tulee lusimaan.

• Auvinen

Valkolainen se on maapallonkin saastuttanut...

• PÖNTTÖ-HÖRHÖ

,,JONKA PÖNTTÖ SAVUAA JO ?

*) savustamon esimies;MANNE !

• nimimerkki

Pitääkö olla tässä maailmassa turhempaa juttua. Remu on alansa taitaja. Tietää missä mennään. Noi kirjoittajat kunn ei tunne miestä. Minä tiedän :)

• porvoolainen

Totta on tämä:Remun Hurriganes oli tosi kova tapaus aikanaan.Ehkä alansa merkittävin kokoonpano Suomessa kautta aikain,edelläkävijä.Älkää takertuko lillukanvarsiin,vaan huomioikaa ,mitä äijä on saanut aikaan.Ja nämä mannejutut ovat syvältä.Itse Porvoolaisena olen huomioinut äijän korrektin käytöksen kaikissa tilanteissa.

• just nää valopäät

näkeehän sen naamasta ja puheesta .

• Viina viisasten juoma

Miksi Remu alkoi remuamaan ?

• määkin

Eikö nyt ole muuta "asiaa". Voi jeesus noita toimittajan torveloita. Miksi pitää aina kaivaa jotain negatiivista. Voisiko joskus nähdä hyvääkin.

• alla!!!

Noi pari Remun kaveria oli viinamäen miehiä -henki pois. Remu on ottanut vaan "luonnon lääkitystä"
      -vielä riitää virtaa. Siinä vaan yleisemmin kommenttia suomalaiseen päihdepolitiikkaan.

• slider.

Ottais sitte taksin ,ku höyryissä pitää autolla liikkua ,niinku muutki

• Tsök tsök

Ihi ihi tsök kamaan tajuutsä ähä pikkasen sliidaa kamoon tajuutsä.

• saikku

oikesti! tarttes tietoo............

• hups

Heh, aika hyvin sanottu Remulta:
      "Remun mukaan jalat tahtovat väsyä edelleen helposti ja tasapainonkin kanssa on ongelmia".

Heh hee, mistäköhän mahtais johtua tasapaino ongelmat, kohta se väittää että näkyy "värejä" :D

• Henkka Aaltone

Gamoon, tuli alabämän dountoun mesta länäz. Ku mu stökat alko stendaa, mä sit funtsaa et vittu, mä oottaa cäkkylä alle. Mä sit kruizin, ku jokut skepet, tuli moikkaa, mut vei mun länään. Hei tajuut sä mikä star feidis tuli, mut bbeibi imáö routrani hani, kan biit mii kato. he.

• Hurricanes

No toi äijähän on ihan piriveikko!! Kaikenlisäx vielä manne!! Ei osaa soittaa rumpuja eikä laulaa mut pirikänit osaa vetää!! Ihan täyspelle!! Narkki mikä narkki lisäx vielä manne!!!

• mahtava,,

hiih olet mies mahtava

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3132
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1730
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1239
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      127
      1032
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      98
      978
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      855
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      849
    Aihe