haistkaa paska!!!!!!!!

aito blondi-88

haistakaa paska!!!!!!! mua vituttaa ihan oikeesti se et kaikki jaksaa aina muistuttaa mua hiusten väristä!!!!!!! sitä paitsi brunetit on paljo pahempia!!!!!!!!!! ottakaa kantaa!!!!!!!! ei oo reiluu ku blondei ei oteta vakavasti... sitä paitsi noi vitsit on ihan tylsii ku ei niis oo mitää ideaa... tai ainakaa kaikis...

rakkaudella: super mega extra blondi....

14

2500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blonditeinixpissix

      blondit on gay

    • hehhee

      siinä se taas nähdään!
      jälleen yksi hyvä syy kirjottaa lisää blondivitsejä =D

      • whaz up?

        huumorintaju NOLLA...


    • Maitsu

      mäkin oon blondi...mut osaan sentää ottaa blondi vitsit vitseinä...pitää muistuttaa et ne on vaa ja ainostaa vitsejä!!! ei niit pidä ottaa tosissaan...vai??

    • Afterlander

      Super mega extra blondi 15v, vai oletko vielä täyttänyt? Pikkutyttö olet niin iältäsi kuin ilmeisesti asenteeltasi.

      Näin blondina miehenä surkea vitsi:
      Miksi blondeilla on isot navat?
      Koska on myös miesblondeja!!!

      Hah hah...

    • Redhead-91

      Älä ny keuhkoo vitseille!
      Tiedätkö mitä vitsi tarkoittaa?(EDES)

    • Monni

      Mä voisin "ottaa" sut tosi vakavasti, aivan kuten itse tahtoisit "sen" tapahtuvan. Yhtään en nauraisi kun sua "ottaisin"

    • Viisas brunette

      Tiedätkö miksi näitä blondivitsejä oikeasti on? Vastauksen voit ilman muuta katsoa omasta otsikostasi. Haistkaa paska!!!!!!!

      • Jende

        ite en ois huomannu..näpäytit pikku neitiä..hyvä niin..
        Hiusten värillä ei loppupeleissä oo merkitystä, mutta oon kuullu poika taholta että Blondaamalla blondatut hiukset on rumia (kun kävelee lumihangessa näyttää kaljulta y- know)!!!


    • mimmu

      mikä teinix sä oikee oot?
      siis toihan on vaa vitsi.
      mä oon ihan blondi siis niin blondi että
      ei oo mitään järkee. =)
      ei sua noin paljoo voi vituttaa se että
      sulle sanotaan jatain sun blondeista
      hiuksista.

      • aito blondi

        Morooon.Olen aito blondi ja nyt nautin siitä.Olen keski-ikäinen ja siinä kun ikätoverit tuskailee harmaiden haivenien hävittämisen kanssa, mulla ei oo hätää,harmaat ei näy :) :).Ei tarvi ostella väripurkkia,säästyy rahaa.Ja töppäilyistä selviän helposti,olenhan blondi.Ja kyl on mukavaa kun saa toiset hymyilemään ja vielä niin helposti,hiusten värillä.Mukavaa kesää kaikille.


    • vaaleaverikkö

      hei ei kannata hyvä ystävä vetää noin kauheita pultteja pelkistä vitseistä... tuskinpa sua ollaan kovinkaan paljon jätetty ottamatta vakavasti hiustenvärin takia. kun pääset muutamien vuosien (?) päästä töihin tai/ja opiskelemaan niin huomaat että siellä ei hiustenväristä katsota yhtään mitään, ja varmasti otetaan vakavasti. ole ylpeä hiustenväristäsi, jos kerta olet ihan aito. muista, tai varmaankin jo tiedät että blondeilla on aina hauskempaa ;)

    • mpp

      Miksi blondi hukkui järveen??

      Rannalla oli kyltti jossa luki "uiminen kielletty!" ;)

    • jokujoku.

      jos sua niiiiin kovasti häiritsee nuo blondi vitsit niin täs sulle vinkki:
      älä edes luo blondivitsejä.
      jos niin kovasti ärsyttää. anna muiden pitää hauskaa, ota vitsi vitsinä: take cool xD
      jos niis ei oo mitään idea, sunhan ei tarvi ottaa niitä vakavasti. ne on vaan tuulesta temmattuja juttuja, ei totta, jeah?!
      okei päätä vaan ite mitä teet mutta jos sua oikeesti tympii noi vitsin niin älä enää edes vilkase tätä palstaa. alkaa minuakin tympiä ku haukutaan vitsejä joita ei oo pakko kattoo ;D

      T. Eräs - kenties tyhmä? xD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe