haistakaa paska!!!!!!! mua vituttaa ihan oikeesti se et kaikki jaksaa aina muistuttaa mua hiusten väristä!!!!!!! sitä paitsi brunetit on paljo pahempia!!!!!!!!!! ottakaa kantaa!!!!!!!! ei oo reiluu ku blondei ei oteta vakavasti... sitä paitsi noi vitsit on ihan tylsii ku ei niis oo mitää ideaa... tai ainakaa kaikis...
rakkaudella: super mega extra blondi....
haistkaa paska!!!!!!!!
14
2522
Vastaukset
- Blonditeinixpissix
blondit on gay
- hehhee
siinä se taas nähdään!
jälleen yksi hyvä syy kirjottaa lisää blondivitsejä =D- whaz up?
huumorintaju NOLLA...
- Maitsu
mäkin oon blondi...mut osaan sentää ottaa blondi vitsit vitseinä...pitää muistuttaa et ne on vaa ja ainostaa vitsejä!!! ei niit pidä ottaa tosissaan...vai??
- Afterlander
Super mega extra blondi 15v, vai oletko vielä täyttänyt? Pikkutyttö olet niin iältäsi kuin ilmeisesti asenteeltasi.
Näin blondina miehenä surkea vitsi:
Miksi blondeilla on isot navat?
Koska on myös miesblondeja!!!
Hah hah... - Redhead-91
Älä ny keuhkoo vitseille!
Tiedätkö mitä vitsi tarkoittaa?(EDES) - Monni
Mä voisin "ottaa" sut tosi vakavasti, aivan kuten itse tahtoisit "sen" tapahtuvan. Yhtään en nauraisi kun sua "ottaisin"
- Viisas brunette
Tiedätkö miksi näitä blondivitsejä oikeasti on? Vastauksen voit ilman muuta katsoa omasta otsikostasi. Haistkaa paska!!!!!!!
- Jende
ite en ois huomannu..näpäytit pikku neitiä..hyvä niin..
Hiusten värillä ei loppupeleissä oo merkitystä, mutta oon kuullu poika taholta että Blondaamalla blondatut hiukset on rumia (kun kävelee lumihangessa näyttää kaljulta y- know)!!!
- mimmu
mikä teinix sä oikee oot?
siis toihan on vaa vitsi.
mä oon ihan blondi siis niin blondi että
ei oo mitään järkee. =)
ei sua noin paljoo voi vituttaa se että
sulle sanotaan jatain sun blondeista
hiuksista.- aito blondi
Morooon.Olen aito blondi ja nyt nautin siitä.Olen keski-ikäinen ja siinä kun ikätoverit tuskailee harmaiden haivenien hävittämisen kanssa, mulla ei oo hätää,harmaat ei näy :) :).Ei tarvi ostella väripurkkia,säästyy rahaa.Ja töppäilyistä selviän helposti,olenhan blondi.Ja kyl on mukavaa kun saa toiset hymyilemään ja vielä niin helposti,hiusten värillä.Mukavaa kesää kaikille.
- vaaleaverikkö
hei ei kannata hyvä ystävä vetää noin kauheita pultteja pelkistä vitseistä... tuskinpa sua ollaan kovinkaan paljon jätetty ottamatta vakavasti hiustenvärin takia. kun pääset muutamien vuosien (?) päästä töihin tai/ja opiskelemaan niin huomaat että siellä ei hiustenväristä katsota yhtään mitään, ja varmasti otetaan vakavasti. ole ylpeä hiustenväristäsi, jos kerta olet ihan aito. muista, tai varmaankin jo tiedät että blondeilla on aina hauskempaa ;)
- mpp
Miksi blondi hukkui järveen??
Rannalla oli kyltti jossa luki "uiminen kielletty!" ;) - jokujoku.
jos sua niiiiin kovasti häiritsee nuo blondi vitsit niin täs sulle vinkki:
älä edes luo blondivitsejä.
jos niin kovasti ärsyttää. anna muiden pitää hauskaa, ota vitsi vitsinä: take cool xD
jos niis ei oo mitään idea, sunhan ei tarvi ottaa niitä vakavasti. ne on vaan tuulesta temmattuja juttuja, ei totta, jeah?!
okei päätä vaan ite mitä teet mutta jos sua oikeesti tympii noi vitsin niin älä enää edes vilkase tätä palstaa. alkaa minuakin tympiä ku haukutaan vitsejä joita ei oo pakko kattoo ;D
T. Eräs - kenties tyhmä? xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969