Paras huonekalukauppa?

Huonekaluja hankkiva

Mikäs on teidän mielipide, että mikä on paras huonekalukauppa? Itse kyllä päädyn Vepsäläiseen. Toisena tasasihoilla Isku ja Asko. Maskussa olen sisällä käynyt ja katsellut tuotteita, mutta en ole uskaltanut ostaa, kun hinnat on jotenkin arveluttavan halpoja. Eihän ruokapöytä ja 6 tuolia voi maksaa 399!? Onko kokemuksia Maskusta? Entäs Suomi Soffa? Tommi Evilät ja Janne Ahoset kyllä keikistelee mainoksissa, mutta miten luotettava on (laatu, toimitusajat)? Sotkasta en enää ikinä osta mitään. Pari lipastoa olen sieltä ostanut (kalustelevyä!) ja sitten ne vihoviimeiset Garde -työtuolit. Ensimmäisen kerran kun nojasin normaalisti, niin selkänoja pamahti rikki. Kerran kävin vaihtamassa, ja kun sekin hajosi, niin purin kaupan. Ei kyllä kertakaikkiaan sovi minulle tuollainen! Ikea on omalla tavallaan oikein kelpo kauppa. Saa halvalla ja ihan ok laatua, ei mitään huippudesignia tosin.

54

29933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no jaa

      Asun Jyväskylässä. Mielestäni parhaat liikkeet seudulla ovat Kaluste Ojala = hyvä valikoima, Kalustekartano Vaajakoskella= paras palvelu. Noita isoja en kannata.

      • Rouva Turusta

        sohvani ja ruokapöytäni tuoleineen ostanut niinkin pieneltä paikkakunnalta kuin Oripäästä.
        Samasta kaupasta olen saanut myös kaiken muun tarvittavan verhot ja matot kotiini.
        Turun Vepsäläiseltä en palvelua saanut.
        Itse yllätyin että esim. Interfacen sohvia myydään myöskin pienilläkin paikkakunnilla ja mallisto myymälässäkin oli hyvä.Ja palvelu ystävällistä!


      • tuoteturvallisuus ja palvelu

        Ostimme puolitoista vuotta sitten sohvan ja rahin liikkeestä nimeltä Kaluste Ojala. Huonekaluista sohva haisi voimakkaasti, ja sain siitä astmaoireita, ahdistusta, jouduin ottamaan avaavaa jos oleskelin sohvalla. Aloimme kysellä asiasta liikkeestä vajaat puolen vuoden kuluttua ostosta, kun haju oli edelleen häiritsevä. Vastaanotto oli lähinnä halveeraavaa ja oireeni laitettiin mielikuvituksen tuotteeksi. Terveystarkastajan käytyä tutkimassa sohvaa myyjät tulivat kyllä jopa kotiimme asiaa selvittämään, mutta palveluasennetta ei ollut lainkaan. Esim. kysymykseeni puuosien alkuperästä vastattiin "no, puu kasvaa maasta, eihän sitä sen tarkemmin voi tietää!". Oireeni pyrittiin laittamaan korvien väliin. Oma lähtökohtamme oli sovitteleva; olisimme halunneet vähintään saada selville tuotteen valmistusmateriaalit ja kemikaalit virolaiselta tehtaalta, joka kuulemma oli liikkeen vakiotoimittaja. Tietoja emme ikinä saaneet. Kysymykseemme voisimmeko korjauttaa omalla kustannuksellamme sohvan selkäosan (josta haju selvimmin tuli) saimme vastaukseksi tylyn tekstiviestin SELKÄNOJAA EI VOI VAIHTAA. Olisimme voineet jatkaa taistelua kuluttajaviranomaisten kautta, mutta emme valitettavasti jaksaneet, suoraan sanottuna paloi erittäin pahasti kiinni näin tylyyn palveluun.

        Puolentoista vuoden jälkeen sohva haisee enää erittäin miedosti, mutta vaihtoon se menee heti kun vaan on rahareikälistalla sille sopiva väli. Huonekaluostoksilla olen jatkossa vaativampi, ja aion vaatia hyvää palvelua jo etukäteen, jos vain mahdollista. Kyseisestä liikkeestä en osta enää ikinä mitään.


      • googlatessa yritystä

      • ;)..
        googlatessa yritystä kirjoitti:

        "Kuluttajariitalautakunta pitää kirjaa niistä elikeinoharjoittajista, jotka eivät ole noudattaneet sen päätöksiä.
        ...
        Kaluste Ojala Oy , Jyväskylä , 3.3.2006
        Kaluste Ojala Oy , Jyväskylä , 30.12.2005
        ..."

        - http://oikeusjakohtuus.blogspot.com/2008/05/kadonnut-mustaan-aukkoon.html

        Jyväskylän osalta 2/6 tapauksista ei ole paha yhdelle firmalle...

        Niin kauan kun muista liikkeistä on mahdollista ostaa huonekaluja, niin älkää ostako Kaluste Ojalasta yhtään mitään!


    • raksa76

      nettikauppa on24-ään, olen tehnyt pari sellaista löytöä joita muualla en ole nähnyt. valikoima on tosi iso, ja plussaa että saa kotiin asti.

    • Lukion opettaja

      Pidit Vepsäläistä ehkä parhaana huonekalukauppana. Laatu on O.K., mutta suomalaistenkin laatutuotteiden hinnat pilvissä ( Muualta saa halvemmalla!)

      Itse olemme ostaneet aikoinaan Artekia ja Muuramea käytännön syistä.Artekin tuolit kuluvat ja kunnostaminen maksaa maltaita. Jos ei juutu yhteen tyyliin voi saada yhtä kestäviä huonekaluja kuin vastaavat Artekin "designhuonekalut" Ikealta. Ostimme juuri pojallemme Ikeasta massiivikoivupöydän keittiöön a´79€ ja kauniit valkoiset tuolit koivujaloin a´39€. Ei olisi kannattanut entisöityttää Artekin tuoleja! Ikean tuotteet eivät kitkuneet eivätkä notkuneet kuten suomalaisten lastulevyfirmojen!

    • puhutaan huonekaluista

      Niin siis jos puhutaan _huonekaluista_ eikä mistään koottavista tee-se-itse lastulevyhäkkyröistä, niin Juvi on ihan ykkönen. umpipuisia huonekaluja valmiiksi koottuna. Itse oon ostanut mm. ruokapöydän ja tuolit ja oon ollut todella tyytyväinen mm. hinta-laatu -suhteeseen. Sieltä saa vaikka mitä ja myymälästä sai ruokapöydänkin heti mukaan. Suosittelen lämpimästi. Ei näistä askoista, iskuista, maskuista, sotkista, jotka myy kaikka samaa tavaraa, voi puhua samana päivänäkään.

      • Soffa

        Juvinkin tuotteissa osia tulee etelänaapureista , joten mihinkään ei voi enää luottaa. Sitä yleensä saa mitä tilaa.


    • lattinen

      makuasiahan se on mutta itse olen ihan rakastunut Ikeaan ja etenkin Ikean nettisivuihin, jotka ovat aivan huippuluokkaa. Sanoit, etteivät kamat ole huippudesigniä mutta itse olen eri mieltä: tavarat ovat käytännöllisiä, kauniita ja omaperäisiä, minun mielestäni myös hyvin kestäviä. Tietenkin Ikean halpuuden vuoksi tavarat itsessään eivät ole mitään uniikkeja harvinaisuuksia, mutta niistä saa rakennettua uniikkeja kokonaisuuksia helpommin kuin monen muun huonekaluliikkeen tuotteista.

      • hyvä.

        Ikeassa on ainakin hinta-laatusuhde kohdallaan. Ne halvimmat tuotteet eivät ole mitään huippukestäviä, esim paperitäytteiset lack-hyllyköt. Kalliimmalla sitten saa ihan massiivipuukalusteitakin.


    • Tyytyväinen Stemmaan

      olen ostanut lähes kaikki huonekaluni Stemmasta. Hinta-laatusuhde on kohdallaan, huonekalut ovat trendikkäitä ja palvelu on ollut hyvää ja nopeaa. Välillä on ollut reklamoitavaakin kun taustalevyssä oli naarmu, mutta se hoidettiin asiallisesti ja nopeasti kuntoon. Pääasia että homma toimii sujuvasti.

      • ??

        En itse kyllä kehuisi parhaaksi huonekalukaupaksi. Sisältä erittäin sekava ja suorastaan sotkuisen oloinen (odotin tämän hintaluokan liikkeeltä jotain aivan muuta). Kukaan ei edes tervehtinyt sisään astuessa, saati tullut palvelemaan. Ensimmäistä kertaa (ja viimeistä) liikkeessä kävin, sohva lähti matkaan viereisestä Iskusta.
        Iskussa hyvä palvelu ja laatu!


    • Net shoppailija

      Paras löytyy netistä
      Katso www.mackfinn.com

      • Hyvät unet

        Kävin ostoksilla Unijukka nimisessä sänkyliikkeessä ja yllätyin edullisesta hintatasosta ja nopeasta toimituksesta. Oli siellä keinutuoleja mutta ei muita huonekaluja. Heille vaan suuret kiitokset palvelusta joka tomi jopa kuljetuspuolella.


      • Alice2X
        Hyvät unet kirjoitti:

        Kävin ostoksilla Unijukka nimisessä sänkyliikkeessä ja yllätyin edullisesta hintatasosta ja nopeasta toimituksesta. Oli siellä keinutuoleja mutta ei muita huonekaluja. Heille vaan suuret kiitokset palvelusta joka tomi jopa kuljetuspuolella.

        Huonekalutoimittajien luotettavuutta vertaillaan näköjään tuolla
        http://www.huonekalureklamaatio.com/
        sivustolla. Ihan hyvä.


      • Kallis
        Alice2X kirjoitti:

        Huonekalutoimittajien luotettavuutta vertaillaan näköjään tuolla
        http://www.huonekalureklamaatio.com/
        sivustolla. Ihan hyvä.

        Kalustetalo Ojalalla sikakalliit hinnat.


    • Anonyymi

      Ootteko tilannu mitään www.sisustajankoti.fi sivustolta? Näytti ihan asiallisilta tuotteet. Sisko itse asiassa tilas tuolta suht edellisen sängynrungon ja vaikutti olevan ihan passeli. Itse vielä mietin. Mainostavat olevansa kuitenkin suomalainen liike??

      • Anonyymi

        Mites sängyn runko on toiminut? Oliko kasaaminen helppoa? Onko kestänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sängyn runko on toiminut? Oliko kasaaminen helppoa? Onko kestänyt?

        Oman sängynrungon mukana tuli ohjeet kuten Ikean tuotteissa ja on kestänyt, koska ostin täydestä puusta tehdyn rungon.


    • Anonyymi

      Pysykää kaukana sisustajankoti.fi . Tilasin tuotteen joka oli käyttökelvoton. Sain rahani takaisin, mutta en hyvitystä ylimääräisestä vaivasta joka tuli takaisinlähettämisestä. Nouto tuli vääränä päivänä.

      • Anonyymi

        Mikä tuote oli kyseessä?


    • Anonyymi

      Siis onko siellä niin hyvä palvelu, että palautettava tuote noudetaan kotoa pois ilmaiseksi? Hyvää palvelua minun mielestä ja voittaa kyllä tuotteen viemisen itse Postiin...

    • Anonyymi

      Laadukas kotimainen parisänky haussa ja selailen myös kommentteja! Yleisesti olen ollut tyytyväinen hankintoihin, paitsi ylimielinen/hintainen Isku! Onneksi valinnanvaraa löytyy ja parempi mennä suoraan liikkeeseen ja tehdä vertailuja!

    • Anonyymi

      Tilasin sisustajankoti.fi sivustolta nätin pöydän. Pöytä kuitenkin tuli suoraan VidaXL -sivuston varastolta ja oli niin huonosti rakennettu. Kuvassa pöytä näytti hyvältä, mutta rakennettu erikokosista jätelaudoista, jossain päin aasiaa varmasti. Pöydän kasaaminen täysin mahdotonta, koska osien kiinnityskohdat eivät kohdanneet missään osassa. Sain väärän kokoisia pultteja ja pöytään tulevat tukipuut olivat myös sahattu miten sattuu. En suosittele kenellekkään.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen sattuma. Tilasin kenkätelineen nettisivujen mukaan suomalaiselta perheyritykseltä Sisustajankoti.fi. Yllätys yllätys, tuotteen lähettäjä olikin Vidaxl.com.
        Tuote on ala-arvoinen. Likainen, mustia tahroja ja lisäksi puuttuu 12 kpl osia, tarkemmin sanottuna hyllyjä.
        Reklamaatiota tehdessä huomasin, että tällä mukamas jyväskyläläisellä perheyrityksellä ei ole puhelinnumeroa eikä käyntiosoitetta. Onneksi otin Klarnan laskulla ja laskun pystyi jäädyttämään. Ko. Yritys ei ole vastannut mitään.
        Yrityksen taustalla on yritys nimeltä Domus Taberna oy.
        En suosittele kenellekkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen sattuma. Tilasin kenkätelineen nettisivujen mukaan suomalaiselta perheyritykseltä Sisustajankoti.fi. Yllätys yllätys, tuotteen lähettäjä olikin Vidaxl.com.
        Tuote on ala-arvoinen. Likainen, mustia tahroja ja lisäksi puuttuu 12 kpl osia, tarkemmin sanottuna hyllyjä.
        Reklamaatiota tehdessä huomasin, että tällä mukamas jyväskyläläisellä perheyrityksellä ei ole puhelinnumeroa eikä käyntiosoitetta. Onneksi otin Klarnan laskulla ja laskun pystyi jäädyttämään. Ko. Yritys ei ole vastannut mitään.
        Yrityksen taustalla on yritys nimeltä Domus Taberna oy.
        En suosittele kenellekkään.

        Kiitos tärkeästä palautteesta. Lisäsimme puhelinnumeron näkyvämmälle paikalle, mutta tällä hetkellä asiakaspalvelumme tavoittaa parhaiten sähköpostilla. Pyrimme vastaamaan 24 h sisällä viesteihin. Teille vastaamisessa kesti 7 h, koska käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä. Käyntiosoitetta meillä ei verkkokauppana tällä hetkellä ole, mutta tulevaisuudessa olemme avaamassa myös myymälän.

        Kuten asiakaspalvelumme vastasi, teidän tilaamanne tuote toimitetaan kokonsa vuoksi kahdessa eri paketissa ja myöhemmin tulevassa on mainitsemanne hyllyt mukana. Teille olisi pitänyt tulla toimitusviestissä molempien lähetysten seurantakoodit, mutta viesti on voinut päätyä erheellisesti myös roskapostikansioon.

        Meillä on useita tavarantoimittajia kuten useimmilla huonekalukaupoilla. Vaikka olemme Jyväskylästä, ei kaikkia tuotteita tehdä omin käsin Keski-Suomessa - vaikka se mukavaa olisikin - mutta tällöin valikoima olisi paljon suppeampi :)

        Emme valitettavasti normaalisti kerkeä vastailemaan viesteihin tällä sivustolla. Pyydämme olemaan meihin suoraan yhteydessä, mikäli tulee tarvetta tuotteen palauttamiselle tai muuta kysyttävää:
        https://sisustajankoti.fi/pages/ota-meihin-yhteytta

        Myymillämme tuotteilla on aina kahden viikon palautusoikeus ja palautus on asiakkaillemme ilmaista. Ongelmatilanteissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta virhe voidaan korjata :)

        Toivottavasti saisimme teidätkin vielä antamaan meille toisen mahdollisuuden ja liittymään tuhansien tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon.

        Ystävällisin terveisin,
        Juho
        Sisustajankoti.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen sattuma. Tilasin kenkätelineen nettisivujen mukaan suomalaiselta perheyritykseltä Sisustajankoti.fi. Yllätys yllätys, tuotteen lähettäjä olikin Vidaxl.com.
        Tuote on ala-arvoinen. Likainen, mustia tahroja ja lisäksi puuttuu 12 kpl osia, tarkemmin sanottuna hyllyjä.
        Reklamaatiota tehdessä huomasin, että tällä mukamas jyväskyläläisellä perheyrityksellä ei ole puhelinnumeroa eikä käyntiosoitetta. Onneksi otin Klarnan laskulla ja laskun pystyi jäädyttämään. Ko. Yritys ei ole vastannut mitään.
        Yrityksen taustalla on yritys nimeltä Domus Taberna oy.
        En suosittele kenellekkään.

        Just meinasin tilata. onneksi googletin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen sattuma. Tilasin kenkätelineen nettisivujen mukaan suomalaiselta perheyritykseltä Sisustajankoti.fi. Yllätys yllätys, tuotteen lähettäjä olikin Vidaxl.com.
        Tuote on ala-arvoinen. Likainen, mustia tahroja ja lisäksi puuttuu 12 kpl osia, tarkemmin sanottuna hyllyjä.
        Reklamaatiota tehdessä huomasin, että tällä mukamas jyväskyläläisellä perheyrityksellä ei ole puhelinnumeroa eikä käyntiosoitetta. Onneksi otin Klarnan laskulla ja laskun pystyi jäädyttämään. Ko. Yritys ei ole vastannut mitään.
        Yrityksen taustalla on yritys nimeltä Domus Taberna oy.
        En suosittele kenellekkään.

        Just meinasin tilata. onneksi googletin.


      • Anonyymi
        Sisustajankoti.fi kirjoitti:

        Kiitos tärkeästä palautteesta. Lisäsimme puhelinnumeron näkyvämmälle paikalle, mutta tällä hetkellä asiakaspalvelumme tavoittaa parhaiten sähköpostilla. Pyrimme vastaamaan 24 h sisällä viesteihin. Teille vastaamisessa kesti 7 h, koska käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä. Käyntiosoitetta meillä ei verkkokauppana tällä hetkellä ole, mutta tulevaisuudessa olemme avaamassa myös myymälän.

        Kuten asiakaspalvelumme vastasi, teidän tilaamanne tuote toimitetaan kokonsa vuoksi kahdessa eri paketissa ja myöhemmin tulevassa on mainitsemanne hyllyt mukana. Teille olisi pitänyt tulla toimitusviestissä molempien lähetysten seurantakoodit, mutta viesti on voinut päätyä erheellisesti myös roskapostikansioon.

        Meillä on useita tavarantoimittajia kuten useimmilla huonekalukaupoilla. Vaikka olemme Jyväskylästä, ei kaikkia tuotteita tehdä omin käsin Keski-Suomessa - vaikka se mukavaa olisikin - mutta tällöin valikoima olisi paljon suppeampi :)

        Emme valitettavasti normaalisti kerkeä vastailemaan viesteihin tällä sivustolla. Pyydämme olemaan meihin suoraan yhteydessä, mikäli tulee tarvetta tuotteen palauttamiselle tai muuta kysyttävää:
        https://sisustajankoti.fi/pages/ota-meihin-yhteytta

        Myymillämme tuotteilla on aina kahden viikon palautusoikeus ja palautus on asiakkaillemme ilmaista. Ongelmatilanteissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta virhe voidaan korjata :)

        Toivottavasti saisimme teidätkin vielä antamaan meille toisen mahdollisuuden ja liittymään tuhansien tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon.

        Ystävällisin terveisin,
        Juho
        Sisustajankoti.fi

        Minä tilasin täältä sisustuskankoti.fi peilikaappi oli likainen ja muuntaja puuttui. Ei vastaa sähköpostiin eikä puheluun. Pysykää kaukana tästä yrityksestä. Ei ole rahoja kuulunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tilasin täältä sisustuskankoti.fi peilikaappi oli likainen ja muuntaja puuttui. Ei vastaa sähköpostiin eikä puheluun. Pysykää kaukana tästä yrityksestä. Ei ole rahoja kuulunut.

        Hitto olis pitänyt nämä viestit lukea paljon aikaisemmin. Ajattelin myöskin että kannatan suomalaista verkkokauppaa ja tilaan heiltä olkkarin pöydän. No lopulta kun se saapui, se oli aivan eri värinen kuin kuvassa ja kaiken huipuksi yhdessä kulmassa lommo. Kannessa rakoja miltei joka kohdassa eli laatu aivan ala-arvoinen. Oli myöskin vida xl tuote. Asiakaspalvelusta ei vastata puhelimeen, ei yhteydenottolomakkeeseen eikä sähköposteihin. Miten voi olla tänä päivänä enää varaa tällaiseen "palveluun". Pysykää kaukana tästä paikasta!


      • Anonyymi
        Sisustajankoti.fi kirjoitti:

        Kiitos tärkeästä palautteesta. Lisäsimme puhelinnumeron näkyvämmälle paikalle, mutta tällä hetkellä asiakaspalvelumme tavoittaa parhaiten sähköpostilla. Pyrimme vastaamaan 24 h sisällä viesteihin. Teille vastaamisessa kesti 7 h, koska käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä. Käyntiosoitetta meillä ei verkkokauppana tällä hetkellä ole, mutta tulevaisuudessa olemme avaamassa myös myymälän.

        Kuten asiakaspalvelumme vastasi, teidän tilaamanne tuote toimitetaan kokonsa vuoksi kahdessa eri paketissa ja myöhemmin tulevassa on mainitsemanne hyllyt mukana. Teille olisi pitänyt tulla toimitusviestissä molempien lähetysten seurantakoodit, mutta viesti on voinut päätyä erheellisesti myös roskapostikansioon.

        Meillä on useita tavarantoimittajia kuten useimmilla huonekalukaupoilla. Vaikka olemme Jyväskylästä, ei kaikkia tuotteita tehdä omin käsin Keski-Suomessa - vaikka se mukavaa olisikin - mutta tällöin valikoima olisi paljon suppeampi :)

        Emme valitettavasti normaalisti kerkeä vastailemaan viesteihin tällä sivustolla. Pyydämme olemaan meihin suoraan yhteydessä, mikäli tulee tarvetta tuotteen palauttamiselle tai muuta kysyttävää:
        https://sisustajankoti.fi/pages/ota-meihin-yhteytta

        Myymillämme tuotteilla on aina kahden viikon palautusoikeus ja palautus on asiakkaillemme ilmaista. Ongelmatilanteissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta virhe voidaan korjata :)

        Toivottavasti saisimme teidätkin vielä antamaan meille toisen mahdollisuuden ja liittymään tuhansien tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon.

        Ystävällisin terveisin,
        Juho
        Sisustajankoti.fi

        Juho hyvä, ei teidän toiminta ja tuotteet ole muuttunut paremmaksi siitä mitä teistä on kirjoitettu jo vuosia sitten.
        Minä yritän nyt teidän Jannen kanssa saada tavaroiden noutopäivän aikaseksi. Kun te kysytte toivetta tavaroiden noudolle niin te itse silti päätätte päivän.
        Olen todella pettynyt!! Kaappi oli niin ihana kuvassa mutta rimat jotka meille tuli olivat..huh huh.


      • Anonyymi
        Sisustajankoti.fi kirjoitti:

        Kiitos tärkeästä palautteesta. Lisäsimme puhelinnumeron näkyvämmälle paikalle, mutta tällä hetkellä asiakaspalvelumme tavoittaa parhaiten sähköpostilla. Pyrimme vastaamaan 24 h sisällä viesteihin. Teille vastaamisessa kesti 7 h, koska käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä. Käyntiosoitetta meillä ei verkkokauppana tällä hetkellä ole, mutta tulevaisuudessa olemme avaamassa myös myymälän.

        Kuten asiakaspalvelumme vastasi, teidän tilaamanne tuote toimitetaan kokonsa vuoksi kahdessa eri paketissa ja myöhemmin tulevassa on mainitsemanne hyllyt mukana. Teille olisi pitänyt tulla toimitusviestissä molempien lähetysten seurantakoodit, mutta viesti on voinut päätyä erheellisesti myös roskapostikansioon.

        Meillä on useita tavarantoimittajia kuten useimmilla huonekalukaupoilla. Vaikka olemme Jyväskylästä, ei kaikkia tuotteita tehdä omin käsin Keski-Suomessa - vaikka se mukavaa olisikin - mutta tällöin valikoima olisi paljon suppeampi :)

        Emme valitettavasti normaalisti kerkeä vastailemaan viesteihin tällä sivustolla. Pyydämme olemaan meihin suoraan yhteydessä, mikäli tulee tarvetta tuotteen palauttamiselle tai muuta kysyttävää:
        https://sisustajankoti.fi/pages/ota-meihin-yhteytta

        Myymillämme tuotteilla on aina kahden viikon palautusoikeus ja palautus on asiakkaillemme ilmaista. Ongelmatilanteissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta virhe voidaan korjata :)

        Toivottavasti saisimme teidätkin vielä antamaan meille toisen mahdollisuuden ja liittymään tuhansien tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon.

        Ystävällisin terveisin,
        Juho
        Sisustajankoti.fi

        Halusin tilata keittiön komposiittialtaan kotimaiselta firmalta ja päädyimme Sisustajankotiin, mutta saimmekin vidalxl:n tuubaa - tätä ei mainita sisustajankoti-tuotesivulla (tuote löytyy v2023 heinäkuussa firman sivulta nimellä "Keittiön kaksoispesuallas komposiitti musta"). Lisäksi painavaa ja pitkää allasta ei oltu mitenkään tuettu tai pehmustettu, joten se tuli perille kolmena kappaleena. Rahat sain takaisin muutaman viestin jälkeen, mutta kuulemma ko. kolmea palasta ei "tarvitse" palauttaa (ikään kuin haluaisimme pitää rojut itse!) vaan voimme hävittää sen "parhaaksi katsomallamme tavalla". Toisin sanoen jouduimme viemään romun itse kierrätyskeskukseen ja maksamaan kierrätysmaksun. En missään nimessä suosittele ko. firmaa!!


    • Anonyymi

      Ostin just pari viikkoa sitte tuolta sisustajankoti.fi työpöydän nii saa nähä miten se menee kun nää jutut öuin vasta sen jälkeen kun olin tilannut.

    • Anonyymi

      Sain tv-tason edullisesti ja toimitettiin kotiin kuten luvattiin.

      • Anonyymi

        Minä ostin säilytysarkun sisustajankodista ja kaikki meni ihan niin kuin pitikin. Arkun hintakin oli monta kymppiä halvempi, mitä sama arkku oli muissa katsomissani verkkokaupoissa.

        Taitaa olla niin, että silloin kun jokin menee pieleen kirjoitetaan herkästi keskustelupalstalle ja kun taas menee kaikki oikein ei kirjoitella. Tällöin lukijat saattavat saada vääränlaisen kuvan firmasta.


    • Anonyymi

      Ei minulla ainakaan ollut mitään ongelmia palautuksen kanssa. Viestiin vastattiin seuraavana päivänä ja paketti noudettiin ilmaiseksi pois. Rahatkin sain.

    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa sisustajankoti.fi.
      Laatu ala-arvoista ja asiakaspalvelua ei ole.

      • Anonyymi

        Allekirjoitan niin nuo kaikki Sisustajankoti kommentit!! Samalla sabluunalla toimii fima edelleen. Tuote sekundaa, likaista ja viallista. Palautuskaavakeessa kysytään toivetta milloin tavara voidaan noutaa, niin firma sivuutti sen kokonaan ja päättivät itse päivän. Kerroin että silloin heidän valitsemana päivänä ei ole ketään kotona, että siksi valikoin kyseisen päivän että olen etäpäivämä kotona. niin se päivä, eli perjantai ei kuulu noutopäiviin. What!! Olisimpa minäkin löytänyt nämä kirjoitukset aiemmin...
        EIKÖ TÄTÄ PUTIIKKIA SAA VASTUUSEEN ALA ARVOISESTA KAUPAN KÄYNNISTÄ@!


    • Anonyymi

      Sisustajankoti.fi: Tilasin yritykseltä pergolan, joka ruostui pystytyksen jälkeen kolmessa viikossa käyttökelvottomaksi. Lisäksi sen asennus oli erittäin hankalaa ja aikaavievää johtuen surkeasta laadusta. Hyvitykseksi käyttökelvottomasta tuotteestaan yritys tarjoaa mm. rahasummana alle kymmenesosaa pergolan myyntihinnasta, tai uuden toimitusta pihaan edellyttäen vanhan purkamista, pakkaamista ja uuden asennusta itse. Uuden asentaminen on täysin mahdotonta, eikä pergolan turvallisuudesta ole mitään takeita kun se ruostuu kasaan uudestaan muutamassa viikossa. Hävyttömän huonolaatuinen tuote ja asiakaspalvelu.

      • Anonyymi

        Eipä oikeen ole kyseisellä firmalla laadunvalvonta kohillaan mitä Saksasta tai mistälie välittävät, tuli koettua ihan omalle kohalle, hyvitysta tuli muuan kymppi ja muuan tunti meni parsia sekundakaman virheitä.


    • Anonyymi

      Tuli tehtyä virhe ja tilattua sisustajankoti.fi verkkokaupasta.

      Tuote Saksasta ja vaikea koota, kyse vankaksi mainostetusta sängystä.

      Sänky ei kestänyt edes alle 60kg painoisen istumista. Keskipuu halkesi ja rimoitus ihan naurettava. Firma hyvittää 25e eikä sillä saa edes uutta rimoitusta sänkyyn.

      Välttäkää ihmiset tätä kauppaa: sisustajankoti.fi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa sisustajankoti.fi!

      • Anonyymi

        Voi kun olisin lukenut nämä kommentit aiemmin.. Kuten niin moni muukin, halusin kannattaa suomalaista verkkokauppaa ja tilasin sisustajankoti.fi :stä kauniin tilanjakajan, sain sängyn!! Sänkyä en todellakaan tarvitse, noin p*skaa laatua ei kehtaa myydäkään eteenpäin että saisi omansa pois ja palauttaminen tuntuu olevan ylitsepääsemättömän hankalaa. Älkää ikinä koskaan tilatko tuolta mitään!!


    • Anonyymi

      Vähän enemmän oli kokoamista Sisustajankodin tuotteessa kuin odotin, mutta hyvä tuote tuli lopulta.

    • Anonyymi

      Ei mitään ongelmia.

    • Anonyymi

      Koronan aikana löytyi https://futonota.fi nettikauppa, josta on ostettu lastensänky ja naulakko. Toimitus vähän hidasta, mutta tuote oli todella simppeli kasata ja mikä parasta, kasaamisessa tarvittavia erilaisia ruuveja oli vähän. Nyt haussa on uusi sohva

    • Anonyymi

      Ei voi kun hehkuttaa Elma Furniturea Tuusulassa. Paras huonekaluliike missä olen käynyt. Aivan ihana paikka. En ole varma, miksi heidän netti sivujen osoite on https://www.huonekaluverkkokauppa.com/ kun ei kuitenkaan verkkokaupasta ole kyse vain ihan fyysisestä liikkeestä PK-seudulla

      Ihana paikka!

    • Anonyymi

      Masku, Tempur ja Ikea olleet hyviä kokemuksia itselleni.

    • Anonyymi

      Mitkä ketjut on hyviä, jos haluan omaan makuun räätälöityä säilytysrahia (eli rahia, jonka päällä voi normaalisti leputtaa jalkoja kuten rahilla yleensä, mutta jonka voi myös avata tavaran säilytystä varten)?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos haluat hinta laatusuhdetta, niin unohda Isku. Myyvät mielikuvaa! Kannattaa kiertää ja vertailla. Minulla ollut täysnahkaa oleva kalusto jo viisi vuotta ja todella tyytyväinen. Helposti säästää liki tonnin vertailemalla!

    • Anonyymi

      Minä ostin viikko sitten www.kalusteduo.fi verkkokaupasta sohvan kotiin. Sohva tuli sovitusti viikossa kotiin vaikka matkaa olikin aika paljon. Hyvin toimi kuljetus ja tuote juuri sellainen kuin netissä näin heidän sivuilla. Hintakin oli edullinen muihin kauppoihin verrattuna. PAras nettikauppa kokemukseni tähän asti Kaluste duo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      109
      2149
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1623
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1142
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1060
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      969
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      901
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      814
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      781
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      763
    10. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      171
      728
    Aihe