Okinawa

Japanihöpsö

Onko kukaan käynyt lähiaikoina Okinawalla???
Itse tulin melko äskettäin ensimmäiseltä Japaninmatkaltani, ihastuin, ja haluan lisää!!!
Okinawasta olen vain lukenut, mutta kenellä olisi eläviä kokemuksia?

4

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Japanihöpsö myös

      En ole valitettavasti käynyt, joten en osaa vastata kysymykseesi. Tulin näille palstoille juuri Okinawan takia, koska haluaisin käydä siellä ensi vuonna, kun lähden ekaa kertaa Japaniin. Olen lukenut, että Miyakolla on saarista vähiten turisteja ja upeat rannat sekä hyvät sukellusmahdollisuudet. Pääsaarella on taasen maailman suurimpiin lukeutuva akvaario. Yleisesti Okinawasta sanotaan, että kannattaa mieluummin lähteä pääsaarelta muille saarille, jotka tarjoavat enemmän sekä rannoiltaan, sukellusmahdollisuuksiltaan ja luonnoltaan.

      Pääsaarella on kuitenkin mielenkiintoinen historia ja juuri tuo akvaario ainakin houkuttaa minua. Okinawalle olen siis menossa, mutten tiedä vielä mille saarille.

    • denzocenter

      Pari viikkoa sitten kävin Okinawalla.
      Hieno paikka,paratiisi, tosin kelit oli vähän huonot!
      Akvaario on melkoinen. Pääkaupunki Naha ihan sopivan kokoinen kaupunki, josta löytyy kaikki tarvittava.
      Auton vuokraus kannattaa, jotta pääsee tutustumaan saareen kunnolla.
      Huomion arvoista oli, että jenkkejä inhottiin ja heiltä oli evätty pääsy moniin ravintoloihin ja yökerhoihin.
      Lentoyhtiö Skymark Airlinesillä suora lento Haneda-Okinawa hyvin halvalla.

      • Japanihöpsö

        Nykyään menee kai useita suoria lentoja Okinawalle joka puolelta Japania, jopa Sapporosta meni. Oliko lennot Skymark Airlinesilla vielä edullisemmat kuin Japan Airpassilla??? Siis sehän on ulkomaanlennoilla Japaniin tulevan mahdollisuus, jossa jatkolennot maan sisällä paikkaan kuin pakkaan maksavat n.95€/suunta.


    • Löytyisikö??

      Harkitaan reissua Japaniin ja Okinawaan! Olisi hienoa jos joku pystyisi kertomaan lisää omia kokemuksiaan! Suosittelemaan esim. hotelleja yms!! :) Hotellien hinnat näyttivät olevan melko korkeita kun olen niitä netistä katsellut. Joku rannassa oleva hotelli olisi hakusessa!

      Kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe