Ärsyttävät palveluviestit

sms247.tv??????

miten helkutissa noi saa pois? Olen näköjään joskus jonkun soittoäänen itselleni tilannut sillä nyt näitä sms247.tv-palveluviestejä pukkaa joka toinen päivä puhelimeen.

Aluksi tähän en reakoinut mitenkään mutta nyt paloit päreet kun puhelinlaskuun oli tullut 55 euroa lisää näistä saatanan palveluista joita en edes halua!!

Miten saan ne pois????

Joku aiemmin mainitsi celldoradon sivun, kävin siellä ja toimin ohjeiden mukaan että katkaisin heidän yhteyden, sain postia heiltä että en ole heidän listoilla. Tänään puhelimeen saapui taas palveluviesti.

Menee hermot!!
Pitääkö tässä vaihtaa puhelinnumeroa vai mikä auttaa?? Mistä nuo palveluviestit tulevat?? Muilla samoja kokemuksia?

!¤#%&!%&&#

36

14450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • celldorado

        sms247.tv - ip-numero on 194.145.230.250
        (katso www.dnsstuff.com)

        Sen omistaja on www.blinck.net
        tai celldorado

        Käyttää kaksi palvelunumeroa. Yritä

        STOP 173372
        STOP 173737

        Mitäs jos Mapel julkistaa nämä numerot ja omistajat heidän sivuillaan? Onhan se kummallista jos kuluttajien pitää selvittää ip-numeroiden kautta, kuka huijaa ja varastaa asiakkailta.


    • loppumaan ne?

      Mulla aivan sama ongelma, joka ilmeni puhelinlaskun saapuessa. Vieläpä elisalta päivitysten takia tuli kerralla heinä-lokakuun laskut. Viimeksi minulle tuli tuo viesti tuttuun tapaan toissapäivänä 2 kertaa peräkkäin nimellä High piep 2.wml. Oletko saanut loppumaan ne? Kerrotko miten? Kiitos!!

      • ja sain ainakin viestin

        takaisin joka sanoi; "tilauksesi on lopetettu."

        En tiedä sitten onko mulla ollut auki useampi palvelupaikka mutta odotan nyt innolla pari päivää tuleeko niitä samperin viestejä enää. Eli laitoin numeroon 173737 STOP.

        Kokeile ja kerro auttoko!!


      • laitoin
        ja sain ainakin viestin kirjoitti:

        takaisin joka sanoi; "tilauksesi on lopetettu."

        En tiedä sitten onko mulla ollut auki useampi palvelupaikka mutta odotan nyt innolla pari päivää tuleeko niitä samperin viestejä enää. Eli laitoin numeroon 173737 STOP.

        Kokeile ja kerro auttoko!!

        Thuohon numeroon viestin STOP muttei tullut mitään vastausta.. Hope ne loppuu. Huomenna tulee taas ne viestit mikäli eivät loppuneet.. Vähän ottaa aivoon!!!


    • lellum

      Hei! Laita siihen numeroon takaisin viesti. Yleensä se on stop.

      • Wituttaa.

        Lähettääkää STOP numeroon 173737 jos sieltä tilasitte, mulla tuli vastaus viesti että tilaus on lopetettu.. 8 egee lähjotin sinne turhaan! STANA!!!


      • Yks uunotettu lisää.
        Wituttaa. kirjoitti:

        Lähettääkää STOP numeroon 173737 jos sieltä tilasitte, mulla tuli vastaus viesti että tilaus on lopetettu.. 8 egee lähjotin sinne turhaan! STANA!!!

        Tästä keskustelusta on kulunut jo tovi mutta kirjoittelenpa nyt kuitenkin.Taas tuli yks uunotettu lisää.Kaikki sai alkunsa kun mainostettiin että tilaa ILMAISEKSI tutkakuva kännykkääsi.Niinkuin Sulo Vilen konsanaan,näin vain sanan ILMAISEKSI.Sitten rupes tekstaria pukkaan ovista ja ikkunoista ja oli laskutkin sen mukaisia.Ensin en sitä tajunnu että ne tekstarit maksaa mulle jotain mutta kun rupesin katselemaan laskua missä oli että palveluviestit 26 kpl = 52,02 € meinasin repiä pelihousuni.S##TANA ETTÄ SAPETTAA!!!


    • lipsticN

      Ota yhteyttä puhelinoperaattoriisi, sieltä alkaa selvitä asiat. Itse olen samassa tilanteessa.
      Soitin DNA asiakaspalveluun, siellä aaikovat ottaa selvää ja poistaa kysisen tarjoajan, jos ei onnistu on toinen vaihtoehto numeron muutos.
      tsemppiä

    • Vennu

      Sama helevetin ongelma oli minulla enkä tiennyt mite päästä eroon. Tilasin puhelimeen kokeilu mielessä kompassin, jasenjälkeen alko tulla tekstiviestejä joita en tarvitse ja puh.lasku nousi 50€. Soitin Elisan asiakaspalveluun ja kerroin ongelmastani ja he tiesivät tästä palveluntarjoajasta (=Cellorado)ja lupasivat yrittää poistaa palvelun numerostani ja vielä hyvittävät laskustani kyseisen palvelun hinnan. Mielästäni Elisalta todella hieno vastaantulo. Heidänkin mielestä ei ole oikein, että palvelun tarjoaja ei kerro että jos tilaat yhden soittoäänen tai kompassin, että samalla sitoutuu asiakkaaksi tälläiseen tekstiviestiterrorismiin. Toivotaan Elisan onnistuvan viestien lopettamisessa.

      • Myslizard

        Ite kävin tänää Elisan liikkeessä ja ne sano siel et se ois celldoradon joku systeemi, ja pitäs laittaa wastro stop sinne 173737, mutta ku kokeilin ni se sano että ei palvelua käytössä. ja nytte ku luin näitä viestejä ja kokeilin pelkällä stopilla ni se sano et WTEST palvelu on lopetettu, voit tilata .... uudelleen jne,. eli nyt pitäs olla loppu noitten viestienkaa.

        Eli Stop nroon 173737 pitäs toimia


      • Myslizard kirjoitti:

        Ite kävin tänää Elisan liikkeessä ja ne sano siel et se ois celldoradon joku systeemi, ja pitäs laittaa wastro stop sinne 173737, mutta ku kokeilin ni se sano että ei palvelua käytössä. ja nytte ku luin näitä viestejä ja kokeilin pelkällä stopilla ni se sano et WTEST palvelu on lopetettu, voit tilata .... uudelleen jne,. eli nyt pitäs olla loppu noitten viestienkaa.

        Eli Stop nroon 173737 pitäs toimia

        Mutta,jos en vasta palveluviestiin,tuleko mulle silti maksaa,jos minulle tule viesti.olisi kiva tiedä?


    • Ei jää tähän

      Voi peijooni!

      Mulle tuli kans näitä, ja aina kaksi peräkkäin

      Olin joskus tilannut ilmaisen kompassin kännyyni

      pistin numeroon 173737 STOP ja paluuviestinä kerrottiin tilauksen loppuneen, saa nähdä loppuiko

      Mutta minähän en asiaa jättänyt tähän vaan käväisin tekemässä juuri rikosilmoituksen asiasta enkä kuulema ollut ensimmäinen

      Käykää muutkin tekemässä ilmoitus poliisille, jos ette halua sponssata moista toimintaa - ei jää ainakaan resurssipulasta kiinni asiaanpuuttuminen jos rangaistuksen vaatijia on useita

      • Turhanmaksaja

        Niinpä, mulle kävi samoin. Netissä ponnahdusikkuna mainosti, että tilaa ilmainen kompassi. Minä klikkaamaan tilausta ja sain toki vahvistustekstari linkin, mistä voi tilata. Missään kohdissa ei myöskään lukenut, että palvelu olisi maksullinen.(Celldoradon sivuilla lukee nuo hinnat, mutta kyseinen ponnahdusikkuna mainos, ei johdattanut minua sellaisille sivuille, joissa olisi hinta mainittu).
        Ihmettelin kyllä kun noita ärsyttäviä viestejä alkoi ilmaantumaan, mutta eipä tullut mieleenkään, että saapuvat viestit maksavat, kun en kerran niitä avannutkaan.
        Täältä keskustelupalstalta sitten löysin lopetus numeron. Ja sekin oli eri numero, kuin mitä puheluerittelyssäni oli.
        Kysyin Elisalta mitä on tehtävissä ja sieltä neuvottiin olemaan yhteydessä Celldoradoon. Soitin sinne ja sieltä käskettiin lähettää sähköpostilla
        tiedot laskutuksesta ja perustelut miksi haluaa rahat takaisin. Elisalta kerrottiin, että kun celldorado hyvittää minua, niin elisa hyvittäisi
        heitä.
        Olen nyt lähettänyt kahdesti meiliä celldoradoon ja molemmissa kieltäytyivät maksamasta. Ovat vain kovin hämmästyneitä, kun en ole huomannut että heidän "palvelunsa" ovat maksullisia.
        Olen erittäin tarkka yleensäkin tilatessani mitään soittoääniä tms. ja katson hyvin tarkkaan ettei kyse ole jatkuvista tilauksista.
        Mulle on ehtinyt kertyä vähintään 100,- euron lasku, (eikä se välttämättä edes riitä) koska en voinut heti tarkistaa puheluerittelyänikään, johtuen elisan laskutusuudistuksesta.
        Seuraavaksi taas yhteys elisaan..........
        Kauhistuttaa ajatellakin, mitä laskuja lapsille saattaa tälläsesta touhusta tulla, kun tässä aikuinenkin on näin helposti höynäytettävissä.


      • ja on sms247.tv
        Turhanmaksaja kirjoitti:

        Niinpä, mulle kävi samoin. Netissä ponnahdusikkuna mainosti, että tilaa ilmainen kompassi. Minä klikkaamaan tilausta ja sain toki vahvistustekstari linkin, mistä voi tilata. Missään kohdissa ei myöskään lukenut, että palvelu olisi maksullinen.(Celldoradon sivuilla lukee nuo hinnat, mutta kyseinen ponnahdusikkuna mainos, ei johdattanut minua sellaisille sivuille, joissa olisi hinta mainittu).
        Ihmettelin kyllä kun noita ärsyttäviä viestejä alkoi ilmaantumaan, mutta eipä tullut mieleenkään, että saapuvat viestit maksavat, kun en kerran niitä avannutkaan.
        Täältä keskustelupalstalta sitten löysin lopetus numeron. Ja sekin oli eri numero, kuin mitä puheluerittelyssäni oli.
        Kysyin Elisalta mitä on tehtävissä ja sieltä neuvottiin olemaan yhteydessä Celldoradoon. Soitin sinne ja sieltä käskettiin lähettää sähköpostilla
        tiedot laskutuksesta ja perustelut miksi haluaa rahat takaisin. Elisalta kerrottiin, että kun celldorado hyvittää minua, niin elisa hyvittäisi
        heitä.
        Olen nyt lähettänyt kahdesti meiliä celldoradoon ja molemmissa kieltäytyivät maksamasta. Ovat vain kovin hämmästyneitä, kun en ole huomannut että heidän "palvelunsa" ovat maksullisia.
        Olen erittäin tarkka yleensäkin tilatessani mitään soittoääniä tms. ja katson hyvin tarkkaan ettei kyse ole jatkuvista tilauksista.
        Mulle on ehtinyt kertyä vähintään 100,- euron lasku, (eikä se välttämättä edes riitä) koska en voinut heti tarkistaa puheluerittelyänikään, johtuen elisan laskutusuudistuksesta.
        Seuraavaksi taas yhteys elisaan..........
        Kauhistuttaa ajatellakin, mitä laskuja lapsille saattaa tälläsesta touhusta tulla, kun tässä aikuinenkin on näin helposti höynäytettävissä.

        Celldorado ei lähetä kestotilauksen vahvistusviestiä ja sen lisäksi se käyttää nimeä kuin sms247.tv
        eli tämä riittää jo tehdä reklamaation .

        Muuten celldoradon omistaja on
        www.blinck.com ja heitä vastaan on nostettu jo lukuisia oikeusjuttuja muissa maissa.

        Eli: älä maksa yhtään Celldoradon lasku!


        On selviä viitteitä siihen, että soittoäänien myyjät ja tietotekniikan ohjelmien ylläpitäjät muuttavat manuaalisesti tilausten sisältöä.

        Celldorado mainitaan 29. lokakuuta Euroopan kuluttajankeskuksen sivulla. Otsikko on: Laskutetaanko sinua mobiilipalvelusta, jota et ole tilannut?

        ”Euroopan kuluttajakeskukseen on viime viikkoina tullut valituksia mobiilipalveluiden laskuista. Kuluttajilta on veloitettu matkapuhelinlaskussa myös mobiilipalveluista, joita he eivät omasta mielestään ole tilanneet. Esimerkkinä tällaisesta palvelusta on hollantilainen Celldorado, joka tarjoaa muun muassa soittoääniä ja taustakuvia.”


      • Euroopan kuluttajakeskus
        ja on sms247.tv kirjoitti:

        Celldorado ei lähetä kestotilauksen vahvistusviestiä ja sen lisäksi se käyttää nimeä kuin sms247.tv
        eli tämä riittää jo tehdä reklamaation .

        Muuten celldoradon omistaja on
        www.blinck.com ja heitä vastaan on nostettu jo lukuisia oikeusjuttuja muissa maissa.

        Eli: älä maksa yhtään Celldoradon lasku!


        On selviä viitteitä siihen, että soittoäänien myyjät ja tietotekniikan ohjelmien ylläpitäjät muuttavat manuaalisesti tilausten sisältöä.

        Celldorado mainitaan 29. lokakuuta Euroopan kuluttajankeskuksen sivulla. Otsikko on: Laskutetaanko sinua mobiilipalvelusta, jota et ole tilannut?

        ”Euroopan kuluttajakeskukseen on viime viikkoina tullut valituksia mobiilipalveluiden laskuista. Kuluttajilta on veloitettu matkapuhelinlaskussa myös mobiilipalveluista, joita he eivät omasta mielestään ole tilanneet. Esimerkkinä tällaisesta palvelusta on hollantilainen Celldorado, joka tarjoaa muun muassa soittoääniä ja taustakuvia.”

        Euroopan kuluttajakeskukseen olemme saaneet satakunta mobiilipalveluja koskevaa valitusta,monet niistä ovat koskeneet Celldoradoa.
        Kannattaa tehdä kirjallinen valitus ja maksunpalautusvaatimus sekä operaattorille että ulkomaiselle palveluntarjoajalle,odottaa vastausta muutama viikko ja jos vastausta ei tule tai se ei tyydytä, voi asian saattaa Kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Kunnan kuluttajaneuvoja auttaa, jos reklamaation laatimisen kanssa on ongelmia. Lisätietoa lautakuntakäsittelystä osoitteessa www.kuluttajariita.fi. Ja lautakuntaan asiaa saatettaessa on vastapuoleksi mielekästä merkitä sekä suomalainen operaattori että ulkomainen palveluntarjoaja.Lisätietoa rajat ylittävän kaupan ongelmatilanteisiin osoitteessa www.ecc.fi

        Euroopan kuluttajakeskus/Kuluttajavirasto/Lindström


      • hitsi!
        Turhanmaksaja kirjoitti:

        Niinpä, mulle kävi samoin. Netissä ponnahdusikkuna mainosti, että tilaa ilmainen kompassi. Minä klikkaamaan tilausta ja sain toki vahvistustekstari linkin, mistä voi tilata. Missään kohdissa ei myöskään lukenut, että palvelu olisi maksullinen.(Celldoradon sivuilla lukee nuo hinnat, mutta kyseinen ponnahdusikkuna mainos, ei johdattanut minua sellaisille sivuille, joissa olisi hinta mainittu).
        Ihmettelin kyllä kun noita ärsyttäviä viestejä alkoi ilmaantumaan, mutta eipä tullut mieleenkään, että saapuvat viestit maksavat, kun en kerran niitä avannutkaan.
        Täältä keskustelupalstalta sitten löysin lopetus numeron. Ja sekin oli eri numero, kuin mitä puheluerittelyssäni oli.
        Kysyin Elisalta mitä on tehtävissä ja sieltä neuvottiin olemaan yhteydessä Celldoradoon. Soitin sinne ja sieltä käskettiin lähettää sähköpostilla
        tiedot laskutuksesta ja perustelut miksi haluaa rahat takaisin. Elisalta kerrottiin, että kun celldorado hyvittää minua, niin elisa hyvittäisi
        heitä.
        Olen nyt lähettänyt kahdesti meiliä celldoradoon ja molemmissa kieltäytyivät maksamasta. Ovat vain kovin hämmästyneitä, kun en ole huomannut että heidän "palvelunsa" ovat maksullisia.
        Olen erittäin tarkka yleensäkin tilatessani mitään soittoääniä tms. ja katson hyvin tarkkaan ettei kyse ole jatkuvista tilauksista.
        Mulle on ehtinyt kertyä vähintään 100,- euron lasku, (eikä se välttämättä edes riitä) koska en voinut heti tarkistaa puheluerittelyänikään, johtuen elisan laskutusuudistuksesta.
        Seuraavaksi taas yhteys elisaan..........
        Kauhistuttaa ajatellakin, mitä laskuja lapsille saattaa tälläsesta touhusta tulla, kun tässä aikuinenkin on näin helposti höynäytettävissä.

        SAIN PALVELUVIESTEJÄ JOKA PÄIVÄ YHDEN. LUULIN ETTÄ SE ON ILMAISTA KOSKA SIINÄ LUKI NIIN SE JATKOI VIIKKOJA,KUUKAUSIA.HALUSIN LOPETTAA SEN MUTTA EN TIENNYT MITEN SE LOPETETAAN KOSKA OLEN 10 VUOTIAS.EN EDES HYVÄKSYNYT KAIKKIA,SITTEN TULI PUHELIN LASKU. SIINÄ LUKI 81 EUROA.MAKSOIN SEN ITSE OMILLA RAHOILLANI JONKA OLIN KERÄNNYT.SEURAAVALLA PUHELIN LASKULLA TULI 87 EUROA SITTEN TULI 92 EUROA.ELI YHTEENSÄ 260 EUROA!!!!!!!mutta nyt sain sen jotenkin loppumaan.


      • yhdessä jotakin
        Euroopan kuluttajakeskus kirjoitti:

        Euroopan kuluttajakeskukseen olemme saaneet satakunta mobiilipalveluja koskevaa valitusta,monet niistä ovat koskeneet Celldoradoa.
        Kannattaa tehdä kirjallinen valitus ja maksunpalautusvaatimus sekä operaattorille että ulkomaiselle palveluntarjoajalle,odottaa vastausta muutama viikko ja jos vastausta ei tule tai se ei tyydytä, voi asian saattaa Kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Kunnan kuluttajaneuvoja auttaa, jos reklamaation laatimisen kanssa on ongelmia. Lisätietoa lautakuntakäsittelystä osoitteessa www.kuluttajariita.fi. Ja lautakuntaan asiaa saatettaessa on vastapuoleksi mielekästä merkitä sekä suomalainen operaattori että ulkomainen palveluntarjoaja.Lisätietoa rajat ylittävän kaupan ongelmatilanteisiin osoitteessa www.ecc.fi

        Euroopan kuluttajakeskus/Kuluttajavirasto/Lindström

        laittakaahan Tekin reklamaatiot operaattoreille, kenties saadaan porukalla asia etenemään...

        Itse laitan aivan varmasti, enkä tod. aio maksaa tuota 52 euroa olemattomista palveluista.


      • yhessä
        Euroopan kuluttajakeskus kirjoitti:

        Euroopan kuluttajakeskukseen olemme saaneet satakunta mobiilipalveluja koskevaa valitusta,monet niistä ovat koskeneet Celldoradoa.
        Kannattaa tehdä kirjallinen valitus ja maksunpalautusvaatimus sekä operaattorille että ulkomaiselle palveluntarjoajalle,odottaa vastausta muutama viikko ja jos vastausta ei tule tai se ei tyydytä, voi asian saattaa Kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Kunnan kuluttajaneuvoja auttaa, jos reklamaation laatimisen kanssa on ongelmia. Lisätietoa lautakuntakäsittelystä osoitteessa www.kuluttajariita.fi. Ja lautakuntaan asiaa saatettaessa on vastapuoleksi mielekästä merkitä sekä suomalainen operaattori että ulkomainen palveluntarjoaja.Lisätietoa rajat ylittävän kaupan ongelmatilanteisiin osoitteessa www.ecc.fi

        Euroopan kuluttajakeskus/Kuluttajavirasto/Lindström

        varsin selkeät ohjeet:

        http://www.ecc.fi/Page/3c864ad0-b6fa-4a5b-a803-c9b2adb43763.aspx?groupId=730b2050-76e0-4c86-8e3e-d50bf5ede062&announcementId=39bf695b-6c31-424b-920a-98dbca4d4f93&refererUrl=/Page/bb87a2d8-4dc2-4db8-86f9-0ecb273e0a8e.aspx


      • sai kun saikin rahansa taka...
        Turhanmaksaja kirjoitti:

        Niinpä, mulle kävi samoin. Netissä ponnahdusikkuna mainosti, että tilaa ilmainen kompassi. Minä klikkaamaan tilausta ja sain toki vahvistustekstari linkin, mistä voi tilata. Missään kohdissa ei myöskään lukenut, että palvelu olisi maksullinen.(Celldoradon sivuilla lukee nuo hinnat, mutta kyseinen ponnahdusikkuna mainos, ei johdattanut minua sellaisille sivuille, joissa olisi hinta mainittu).
        Ihmettelin kyllä kun noita ärsyttäviä viestejä alkoi ilmaantumaan, mutta eipä tullut mieleenkään, että saapuvat viestit maksavat, kun en kerran niitä avannutkaan.
        Täältä keskustelupalstalta sitten löysin lopetus numeron. Ja sekin oli eri numero, kuin mitä puheluerittelyssäni oli.
        Kysyin Elisalta mitä on tehtävissä ja sieltä neuvottiin olemaan yhteydessä Celldoradoon. Soitin sinne ja sieltä käskettiin lähettää sähköpostilla
        tiedot laskutuksesta ja perustelut miksi haluaa rahat takaisin. Elisalta kerrottiin, että kun celldorado hyvittää minua, niin elisa hyvittäisi
        heitä.
        Olen nyt lähettänyt kahdesti meiliä celldoradoon ja molemmissa kieltäytyivät maksamasta. Ovat vain kovin hämmästyneitä, kun en ole huomannut että heidän "palvelunsa" ovat maksullisia.
        Olen erittäin tarkka yleensäkin tilatessani mitään soittoääniä tms. ja katson hyvin tarkkaan ettei kyse ole jatkuvista tilauksista.
        Mulle on ehtinyt kertyä vähintään 100,- euron lasku, (eikä se välttämättä edes riitä) koska en voinut heti tarkistaa puheluerittelyänikään, johtuen elisan laskutusuudistuksesta.
        Seuraavaksi taas yhteys elisaan..........
        Kauhistuttaa ajatellakin, mitä laskuja lapsille saattaa tälläsesta touhusta tulla, kun tässä aikuinenkin on näin helposti höynäytettävissä.

        tuosta edellisestä kirjoituksestani on kohta vuosi aikaa, mutta kerronpa nyt kuitenkin, että lopulta sain rahat takaisin. Elisalta osan takaisin. Syy oli se, että tiettyyn päivämäärään kuulemma Celldoradon mainokset/informaatio oli puutteellista, niin siihen asti elisa siis korvasi minulle. (Tosin omituisen haetulta syyltä tuntui tuokin). Sitten lähetin tuonne euroopan kuluttavirastoon reklamaation, kiitos tämän palstan vinkistä). Ja se vei asiani eteenpäin, joten parisen kuukautta jouduin vielä odottelemaan ja sitten Celldoradolta tuli rahat tililleni. Mutta edelleen heidän lähettämässään sähköpostissaan annettiin ymmärtää, että minä olin toiminut väärin, että he nyt ikäänkuin "armosta" palauttivat rahani takaisin. Eli ehdottomasti kannattaa olla sitkeä ja vaatia omansa pois.


    • UUNO?

      Laitoin kaiken muun lisäksi palvelun tarjoajalle (operaattorille) viestiä Austraaliaan, Englantiin, Ranskaan, Sveitsiin, Ruotsiin ja moneen muuhun paikkaan: Sisältönä oli kertomus että heidän sopimuskumppaninsa tekee laitonta toimintaa Suomessa ja lisää tietoja saa viranomaisilta. Pyysin tarkistamaan sopimusta ja sopimuskumppanin toiminnan laillisuutta. Jos tilanteeseen ei tule mitään parannusta, uhkasin informoida heidän muita varteenotettavia sopiskumppaneita huonoa mainetta tuovasta rikollisesta toiminnasta. Näitä isoja sopimuskumppaneita ovat mm. Peugeot, Citroen, Noki vain muutamia mainitakseni.

    • kihara-66

      täälläkin!! Enää en kyllä tilaa mistään mitään.
      Kumma, kun se maksaa kun ottaa vastaan viestin ja mulla lukee niissä vain; tätä viestiä ei voi näyttää. Mullakin oli yli 50 euroa puhelinlasku pelkästään noista hiton viesteistä. Kyllä ois kuluttajasuoja-asiamiehelle taas töitä.

    • Ricardo

      On minullakin kokemusta tuosta nimenomaisesta firmasta.
      Ennen en tiennyt siitä mitään, ennenkuin operaattoriltani "räpsähti" yli 70 €:n lasku.
      Silloin reagoin, ja sain kännykässäni säilyneen tekstiviestin ansiosta jäljitettyä syyllisen.

      Soitin firmaan ja sain peruttua muka tilaamani palvelun (en ollut muusta palvelusta kuullutkaan, kuin ilmaisesta kännykästä, jota aikani odottelin - tuloksetta). Sillä välin oli lisää laskua kuitenkin ehtinyt tulla toinen mokoma lisää, sillä operaattoreiden laskutushan on aina hieman myöhässä.

      Ehdottaisin, että kaikki, jotka ovat saaneet maksaa palvelusta, jota ei tullutkaan (siis ilmaisesta kännykästä) ryhtyisivät oikeustoimiin saadakseen rahansa takaisin. Nyt voi vedota esimerkiksi siihen, ettei luvattua kännykkää tullut sekä harhaa´njohtavaan mainontaan.

    • ärsyttävää

      Nää on näköjään tosi vanhoja viestejä, mut löysin tän keskustelun tänään niin vastaan tähän nyt myös.

      Näin noin vuosi sitten jossain mainoksen, että saa ilmaisia palveluviestejä, kun lähettää jonkun viestin. Lähetin viestin ja mulle on tullu siitä lähtien joka toinen päivä ILMAISEKSI niitä palveluviestejä, mistä saa ladata liikkuvan taustakuvan. Mutta noin viikko sitten tuli palveluviesti, joka makso 2€. Laitoin heti kaikki palveluviestisuodattimet ja palveluviestit pois käytöstä, mutta ei auttanut. Nyt mulla on menny niihin noin 10€ ja hermot meni tänään. Niinpä etin googlesta hakusanalla "ilmaiset palveluviestit" ja ekana tuli tän keskustelun linkki. Lähetin vartti sitten sen viestin STOP numeroon 173737, kiitos vinkistä. Sieltä tuli viesti, että tilaus on lopetettu. Saa nähdä, että onko oikeasti lopetettu. Just äiti latas uuden saldon ja on menny viikossa 10€, vaikka tavallisesti se menis mulla ehkä 6 viikossa.

      • vammaset viestit

        eikö se toimi jos menet puhelimen valikosta tonne 'web' siihe maapallon kuvaan valikosta..valitset sieltä asetukset ja sieltä palveluviestien asetukset ja siinä heti ensinmäisenä 'palveluviestit' käytössä tai ei käytössä..mulla oli ennen käytössä mut otin äkkiä pois ku ei niist oo ku haittaa ainakaa mulle...kokeilkaa ja kommentoikaa...näyttää toimivan mulla ;D


      • enkä varmaan
        vammaset viestit kirjoitti:

        eikö se toimi jos menet puhelimen valikosta tonne 'web' siihe maapallon kuvaan valikosta..valitset sieltä asetukset ja sieltä palveluviestien asetukset ja siinä heti ensinmäisenä 'palveluviestit' käytössä tai ei käytössä..mulla oli ennen käytössä mut otin äkkiä pois ku ei niist oo ku haittaa ainakaa mulle...kokeilkaa ja kommentoikaa...näyttää toimivan mulla ;D

        enkä varmaan viimeinenkään.Mullekin nuita on tullu parin viikon ajan kun erehdyin jonku hel...... ilmasen jutun tilaamaan.
        Joka ilta on tullu samoihin kellonaikoihin palveluviesti..laitoin nyt sen stop-viestin ja palveluviestit muutin ei-sallituiksi puhelimesta.

        Törkeää tuollanen ettei missään mainita että jos jonkun ns "ilmaisen" erehtyy tilaamaan niin liittyy johonkin sontaan jota sitten tulee tuutin täydeltä.
        noh,jospa se loppuis...jos ei niin järeämmät aseet käyttöön ;)


      • Laskutus ei loppunut
        vammaset viestit kirjoitti:

        eikö se toimi jos menet puhelimen valikosta tonne 'web' siihe maapallon kuvaan valikosta..valitset sieltä asetukset ja sieltä palveluviestien asetukset ja siinä heti ensinmäisenä 'palveluviestit' käytössä tai ei käytössä..mulla oli ennen käytössä mut otin äkkiä pois ku ei niist oo ku haittaa ainakaa mulle...kokeilkaa ja kommentoikaa...näyttää toimivan mulla ;D

        Täälläkin vaivana viestit numerosta 173737. Tietämättä edellä olevasta ohjeesta kattelin puhelimen asetuksista kyseisen kohdan ja postin käytöstä. Viestit lakkasi tulemasta. Laskua ne jäi silti keräämään jopa 28 viestiä /kk. Olkaahan tarkkana.
        Lopulta tein lopetus ilmoituksen celldoradon sivulla ja siitä ainakin tuli viesti puhelimeen palvelun lopetuksesta. Saa nähdä loppuiko nyt laskutus. Palailen astialle.


    • Bodhi

      Eli nämä kyseiset "palveluntarjoajat" siis laskuttavat parhaimmillaan 4€ kpl ja 12€ per vko, joka siis on 48€ /kk, ja mitä he tarjotavat
      on siis sama tutka-scanneri-kompassi-etc tuotteeen uudestaan ja uudestaan.

      Pahempi on että operaattori jonka palveluja sinäkin siis käytät, tietäää asiasta mutta vastaa.. "ei voi mitään".

      useita eri ei niin maalais-järkeen sopivaa juttua näissä palveluissa. Ja mitä tekee mapel joka siis on suunniteltu tälläisiä varten?

      • VEDÄTETTY

        Joo minäkin menin tyhmänä tilaaamaan noi POLICE soittoäänen ja sen TUTKAN, ymmärtämättä että ensinnäkin niitä palvelu/nettilinkki viestit maksavat kun ne saapuvat puhelimeenni ja mitään soittoääntä/tutkaa en ole edes saannut vaan noita maksullisia viestejä on pukannut kyllä ja nyt laitoin STOP Viestin sinne 173737 et saa nähdä loppuuko ne vai hujataanko lisää ! Onneks mulla on PreaPaid liittymä etten menettänyt kuin vähän alle 20euroo ja voin vaan kuvitella sellaisia kenellä on tavallinen liittymä ja niitten laskuja VITUTUSTA, PAHAAMIELTÄ ja TURHAA RAHAN MENOO... Imettelen että tuollainen toiminta on edes mahdollista nyky Suomessa ja OPERAATTORIT vois ottaa vähän vastuuta tästä touhusta...


      • yks vaan

        Mä en ite oo tilannu mitään, mutta silti prepaid liittymääni pukkaa viestiä 2 tai 3 kpl päivässä. Ja puheaika vähenee jokaisen mukana, mutta niitä ei ikinä tule jos ei oo puheaikaa. ei ees ärsytä! Pistin stop viestin, saa nähä toimiiko...


    • Nimetön

      Miten saa achmed the dead palveluviestit pois? niitä tulee joka viikko?

    • ihaa_84

      Minä samanlaisesta ärsyyntynyt kun puhelin laskut on ihan mielettömän isoja ja joka päivä tulee 2 palveluviestiä. Aluksi en kanssa kiinnittänyt huomiota mut nyt kyrpii.
      Mulle elisalta lähetettiin puheluerittely mistä saa sen koko numeron selville ja sitä kautta sen sais lopetettua. Toinen vaihtoehto on et laittaa kokonaan kiellon 17... alkuisille palveluille.

      • Palveluviestit

        Mites se kielto laitetaan? Itselle tulee päivittäin palveluviestejä, joista en kuitenkaan joudu maksamaaan... Mutta onhan se mukavaa kun kännykkään tulee päivässä neljä viestiä "Pettavaa exaasi pumpataan"......


      • Sain nuo mokomat loppumaan mutta kerkesi niistä jo lasku tulemaan ja nyt ihmettelen mistä saan rahani pois kun noita viestejä tuli vaikka en mitään ole tilannut,en myöskään ole antanut numeroani mihinkään ja kuitenkin niitä tuli ja paikallistin niiden lähtömaan olevan Kanadassa mutta väliasema on Suomessa ja operaattori sanoo vaan laskuttavansa heidän kauttaan tulevat viestit.
        Suomen tukkurilta kyselin ja lupasi selvittää asian,ei ole vielä selvinnyt.Lieneekö noita viestejä tullut muillekin ihan noin vaan?Mistä saivat numeroni,eli mikä taho vuotaaaaaaaaaa?


    • SEPPO TAALASMAA

      siel sivustolla lukee josain vaikka et jos haluat lopettaa lähetä STOP numeroon... johonki numeroon mitä siel vaan lukee

      • kohta entinen asiakas

        Hei!
        Olen itse joutunut myös kyseisen huijarifirman kynsiin. Olen tyhmyyksissäni tosiaankin vastannut johonkin älykkyystestiin ottanut osaa autoarvontaan.
        Ja kuulemma ne ovat sisältäneet pyynnön saada palveluviestejä????
        Ikinä mitään vahvistusta en ole puhelimeeni asiasta saanut, joten en ole ollut tietoinen edes mistään kestotilauksesta. Aika outoa.
        Mutta puhelimeeni on tullut joku epämääräinen viesti.STOP JA 17332. Sen olen kyllä heti tehnyt, kun alkoi epäilyttämään.
        Artiq mobile ei kuitenkaan mukamas ollut saanut muuta kuin aloituspyynnön(jota en ollut tehny) Jotenkin kummasti kuitenkin stop viesti oli jäänyt saamatta?
        Onneksi olin säästänyt kaikki viestit ja otin kännykästä kuvan siitä, millä kellonlyömällä olen stop-viestin lähettänyt.
        Nyt he kuulemma "ymmärtävät tilanteeni" ja suostuvat hyvittämään palveluviestit. Pyysivät kuitenkin 15 TYÖPÄIVÄÄ maksuaikaa!!!!
        Mutta edelleenkin Elisa ilmoitti, että minun tulee heti maksaa palveluviestit, muuten he laittavat asian perintään???
        Katsotaan miten asia etenee. Periksi en aio antaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

      Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2528
    2. Pilasit mun

      Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1801
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      124
      1513
    4. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1497
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

      Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1327
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

      Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      161
      1302
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1275
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

      18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1208
    9. Syntymäpäivä

      Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1148
    10. Olet tärkeä

      mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      65
      1091
    Aihe