Poikaystäväni oli tullut hakemaan minua töistä, sillä olin (tyypillisenä naisautoilijana) romuttanut oman Mersuni edellisenä päivänä. Olimme juuri tulossa hissillä alas sairaalan ylimmästä kerroksesta, kun poikaystäväni painoi äkkiä hissin pysäytysnappia.
En ehtinyt sanoa mitään, kun hän jo painautui minua vasten ja suuteli minua rajusti kaulalle.
"Ei me nyt täällä voida...", kuiskasin.
Poikaystäväni hymyili vain pirullisesti ja hänen kätensä alkoivat haparoida paitani alla. Samassa hän vetäisi paitani pois ja työnsi toisen kätensä hellästi hameeni alle. Kiihotuin hänen kosketuksestaan ja aloin riisua häntä. Avasin hänen housujensa vetoketjua ja tunsin hänen kovan, suuren kalunsa kumpuani vasten.
Työnsin käteni poikaystäväni housuihin. Hänen kalunsa oli niin suuri, että sain juuri ja juuri käteni ylettymään sen ympärille. Se sykki kädessäni samalla kun poikaystäväni repi väkivaltaisesti pikkuhousuni pois. Hän nosti minut hissin seinää vasten ja alkoi naida minua hitain liikkein. Hänen kalunsa painautui jokaisella työnnöllä klitoristani vasten ja sai minut kiihkon valtaan. Sain rajuimman orgasmin ikinä. Orgasmini aikana tunsin miten poikaystäväni laukesi ja hänen spermansa valui reittäni pitkin.
Puimme nopeasti ja painoin hissin taas liikkeelle. Alhaalla odotti huolestunut henkilökunta, mutta vakuutimme kaiken olevan kunnossa.
Pikaiset hississä
Maria
6
15305
Vastaukset
- andi
...juttu mutta huomaa että mies on kirjoittanut...
- Maria
Millä tavalla se kuulostaa miehen kirjottamalta? Olen kyllä ihan nainen.. =)
- mies
Maria kirjoitti:
suoraan sanottuna surkea
- Mies28-v.
Maria kirjoitti:
Jos olet kiinnostunut vaihtamaan kokemuksia, kirjoittelepa osoitteeseen: [email protected]
- cookie_monster92
mies kirjoitti:
suoraan sanottuna surkea
AIKA NIHKEE HEI :(
- heidi
kaikkee sitä kuulee ja näkee mutta ei vaan tapahdu itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739