Hei! Olisin kiitollinen, jos joku kertoisi, mistä saa parhaiten ja halviten tilattua netissä mustekasetteja (lexmarkkiin). Niitä kuulema saa netin kautta paljonkin halvemmalla kuin kaupasta. Kiitoksia etukäteen!
mustekaseteista
4
393
Vastaukset
- Jansku
Kannattaa miettiä et tilaax netistä jostain halppis paikasta,vai ostaax kaupasta kunnollisen ja toimivan...Itte ostin Inkclub:sta omaan Hp:n tulostimeeni mustepatruunan.Kax ensimmäistä ei toiminu,ja aikani odoteltuani sain sitten kolmanne joka toimi.Tuon kerran jälkeen oon aina ostanu alkuperäisen suoraan kaupasta.Hyvää ja halpaa kun ei todellakaan tunnu olevan
- hihihi
Nettimyymälän halpa hinta saattaa kostautua muun muassa siten, että mustepatruunan käyttöikä on lyhyempi! Ja tosiaankin, toimintavarmuus.
Itse olen ostanut mustepatruunat aina "oikeasta" liikkeestä, eikä kertaakaan ole ollut valittamista niiden toimivuuden suhteen.
- macmahon
Kaikista edullisinta on tuoda kasettisi täytettäväksi esim. Mustekolmio liikkeeseen säästöä noin 40-70% 100% takuulla.
- EI Tarvikevärille
Laitevalmistajan alkuperäisillä väreillä saa laadukkaamman tuloksen ja värien uskollisuuden. Ne ovat myös teknisesti luotettavempaia.
Alkuperäiset kasetit myös ovat todellisuudessa myös riittoisempia kuin täyttövärit joiden vaihtelevaan "laatuunkaan" ei voi luottaa.
Alkuperäisiä värejä voi hankkia myös netin kautta ja ovat silloin hieman edullisempia kuin sama tuote liikkeessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122757- 1781815
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91317Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006