Elikkäs, voiskos joku fiksumpi kertoa miten tälläisen ohgelman vois ratkaista:
Mulla on sivu tehty flahs:lla ja siellä on vieraskirja luonnollisesti, mutta miten ihmeessä vieraskirjan "koodit" saa toimimaan?
Tällähetkellä "toimii" kyllä lähetys,tyhjennys jne jne normaalit ja sitten kun viesti lähetetty niin se katoaa jonnekkin......hmmmm...?
Epäilen että mulla on xml ja php filet sekaisin(ehkä) tai sitten tein ne väärin joten jollakin tietoa mitkä tiedostot pitää laittaa serverille ja millaiset päätteet?
(saakohan tosta mitää selvää mitä ajoin takaa...toivottavasti)
Esimerkkinä flashin ohjelmiston samples vieraskirja. semmoisen yritän omillesivuille mutta data ei toimi :(
Flash vieraskirja
ei mene jakeluun.....
1
609
Vastaukset
- sadasdadadas
PRO:t ei käytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051004
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 75642
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455