Olen löytänyt jo kolme erilaista julkaisupäivää tälle pelille, 28.11.07, 5.12.07 ja maaliskuu 2008. Mikä näistä lie oikea? Hemmetti jos menee tosiaan maaliskuulle 2008 kun aloin jo odottaa että kohta pääsee GT5:lla ajelemaan :/
Mikä on GT5 Prologuen julkaisupäivä?
3
226
Vastaukset
- zulli
Japanissa joulukuun 11., muualla maailmassa joskus kevään 2008 mittaan. Prologuen hinta näillä näkymin näyttäisi asettuvan sinne 60-65€ nurkille.
- gtaveevani2009
gta 5 pro ei ole tuulossa vaan seunaava on jo vaic sity siin o mailman suurin kaupunki jos on kerros taloja ja tie joka tie vie rannalle ja siel voi ajaa ja ostaa aseit ja ajaa mopol ja sit siin on kaikki aseet koodi ja kaikk i autot sit siin saa viis tähtee ja tulee pasteetmun veliisä kerto tän mulle se tietää kaike peleist jaa tulisesta ruusta mä saan tän pelin joululajaks joulu pukilta koska me tunetaa se ja muute iskä antaa sille selkää
- A.on.tärkeä.kirjain
Nyt ei ollut kyse GTA:sta eli Grand Theft Autosta vaan GT:stä eli Gran Turismosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108