Mistä voin ostaa lumilautailua varten rannesuojat? Olen vasta pari kertaa lasketellut ,mutta kaverilla meni ranne poikki niin ikävästi, että sen näki heti että se on poikki.... Tuli siitä itselle varoitus, että en kyllä mene enää rinteeseen sen ranteen nähneenä... osaatteko sanoa hintahaitaria ?
mistä rannesuojat?
3
2282
Vastaukset
- pikkuranne
niinkuin ehkä nimimerkkikin jo sanoo niin ranteeni ovat todella pienet ja hoikat.
- hanna-a
No mä näin prismassa rannesuojia.. oli musta aika pieniä.. en itte tiiä onko hyvät ja kestävät mutta siellä ainaski oli.. niin ja ne 9,95..mutta esim urheilu kaupois ne on siin 15-30€
- hiihtäjä
hanna-a kirjoitti:
No mä näin prismassa rannesuojia.. oli musta aika pieniä.. en itte tiiä onko hyvät ja kestävät mutta siellä ainaski oli.. niin ja ne 9,95..mutta esim urheilu kaupois ne on siin 15-30€
Kyllä lähes kaikissa intereissä on tarjolla. RED WRIST GUARD merkkisiä on paljon tarjolla junnu ja aikuisten kokoja, hinta 35€. LEVEL hanskoja ja rukkasia on, joissa on intergroitu rannesuoja hinta n 100€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3287101Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714288- 2083155
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242947- 741952
- 1491791
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661567Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438