mitähä maksaa valtion maille hirviluvat yksityiselle?
mitä maksaa
7
2609
Vastaukset
- kausiluvan?
Koko kauden luvan saa kun kerää kymmenen hengen nimilistan jotka ruksaa vaihtoehdon, ei muuta metsästysmahdollisuutta ! Kannattaa hakea useampia metsähallituksen vierekkäisiä lupa- alueita! Hallituksen lupamaksut ovat kalliita mutta vastaavasti valvonta nollassa ja metsähallituksen mailla voi vapaasti passittaa kännisiä..
- fgdfgasd
miitään kymmentä henkee tarvita!!!! yksikin voi sen mun käsittääkseni saada tiedän pari jeppe jolla on kahteen mieheen se lupa. mutta hintoja ois kiva saada tietää!!??
- vokaalin
fgdfgasd kirjoitti:
miitään kymmentä henkee tarvita!!!! yksikin voi sen mun käsittääkseni saada tiedän pari jeppe jolla on kahteen mieheen se lupa. mutta hintoja ois kiva saada tietää!!??
tohon otsikkoos? On muuten vaikee lukee ääneen eikä oikein ymmärrä muutenkaan.
OK mä lahjoitan sulle vokaalit A, E ja I. - ennenkuin kauheesti
fgdfgasd kirjoitti:
vaahtoot. Voi olla yllätyksiä tiedossa.
- dvsdsdfsdf
nii mitähä ne luvat maksaa, montako voipi saada ja montako metsästäjää täytyisi olla ja mitä muita perusteita tarvii et luvat saa
- vaan epätietoinen
mutta näyttää olevan hirvimiehillä tieto hukassa ko.asiassa. Itsekkin kiinnostunut ja epätietoinen.
- tietää
Eli, tutustu Villi Pohjola sivuihin, sieltä sitä tietoa löytyy...(ei täällä muuten mitään kunnon vastausta saa,tuntuu että täällä vaan vinoillaan, kysyt sit asia mitä hyvänsä)
villipohjola.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458