Eli, mulla on ladatun tavaran pikakuvake työpöydällä (laitoin sen vahingossa) ja nyt haluisin poistaa sen. Klikkasin sitä hiiren OIKEALLA painikkeella, mutta mitään ei tapahdu. :o Tietääkö kukaan miten sen voi poistaa? Kiitos jos autatte!
Ja vielä: Poistin mun kaikki Sims pelit (Sims 2peruspelin lisärit) ja silti jotkut niitten lisärien kuvakkeet jäi työpöydälle. Miksi?
Kiitos jos vastaatte näihin kysymyksiin. :)
Miten voin poistaa pikakuvakkeen
työpöydältä?
2
160
Vastaukset
Jos mä nyt oikeen käsitin niin kuvakkeet saat poistamalla siten että klikkaat pikakuvaketta kerran ja sitten paina delete.
- vezzeli
Pikakuvaketta kun napsauttaa hiiren oikealla namiskalla, tulee esiin valikko jossa on myös vaihtoehto poista.
Miten poistit nuo pelit? Sillä jos menee Käynnistä>kaikki ohjelmat>EA Games>Sims(lisäosa)>poista asennus, niin silloin ei pitäisi jäädä työpöydälle mitään. Mutta jos menet vain ja poistat suoraan ne kansiot, niin silloinhan näin ei käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1982918- 1202023
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791562- 1711509
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121