Eli, mulla on ladatun tavaran pikakuvake työpöydällä (laitoin sen vahingossa) ja nyt haluisin poistaa sen. Klikkasin sitä hiiren OIKEALLA painikkeella, mutta mitään ei tapahdu. :o Tietääkö kukaan miten sen voi poistaa? Kiitos jos autatte!
Ja vielä: Poistin mun kaikki Sims pelit (Sims 2peruspelin lisärit) ja silti jotkut niitten lisärien kuvakkeet jäi työpöydälle. Miksi?
Kiitos jos vastaatte näihin kysymyksiin. :)
Miten voin poistaa pikakuvakkeen
työpöydältä?
2
170
Vastaukset
Jos mä nyt oikeen käsitin niin kuvakkeet saat poistamalla siten että klikkaat pikakuvaketta kerran ja sitten paina delete.
- vezzeli
Pikakuvaketta kun napsauttaa hiiren oikealla namiskalla, tulee esiin valikko jossa on myös vaihtoehto poista.
Miten poistit nuo pelit? Sillä jos menee Käynnistä>kaikki ohjelmat>EA Games>Sims(lisäosa)>poista asennus, niin silloin ei pitäisi jäädä työpöydälle mitään. Mutta jos menet vain ja poistat suoraan ne kansiot, niin silloinhan näin ei käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683