Koskaan mulla ei ole tullut minkäänlaisia murtumia (Luojankiitos) Mutta suorastaan ihmettelen miten AINA onnistun tunkemaan sormeni joka paikkaan. Aloitetaan vaikka että noin neljä vuotta sitten otin meidän arkusta(sellainen vanha tavaroiden säilytys arkku) muistaaksein luistimeni esiin. Juuri olin nostanut ja toinen käsi oli arkun reunalla ja kansi silleen huonosti nojasi seinää vasten että se juuri ja juuri pysyi siinä niin sitte huomasin että se alko kallistumaan ja kun hidastetussa elokuvassa, kansi tippuu ja ehin justjust ottaa käden siitä sillee että vaa yks sormi (ja se oli oikeankäden nimetön) jäi sinne ja sellanen 10kg arkunkansi pamahtaa sormelle. No, sormi aivan veressä ja kynnen alle tuli verta silleen että se oli vissii vuoden sillee tumma se kynsi kunnes alta kasvo uus kynsi ja sit se vedettiin irti.
No sitten tää kaikkein inhottavin (hyi)
Olin seitsemännellä luokalla sillon (2006 kevättä) ja oli teknisen työn tunti. siellä oli vähän tämän tyylinen laite jolla väännetään latta rautoja ja pyöristetään: http://www.firomet.fi/kuvat/koneet_laitteet/levy mankeli.jpg
No, aloin vääntää sellasta lattaa ni sormi siin sillee että siin oli Todella pien rako rullien välil ja tietenkii mun vasemman käden pikkurillin onnistuin tunkee sinne. Jumalautsi että sattu, ja kaikkein pahinta että jouduin rullaa sen viel sielt takasin :( muistan vieläkii miten katoin mun sormee ni se oli nahka rullautun ihan oudosti. No terkkarille sitte suoraa ja kokeiltii et onnistuuko sormen taittaminen että onko murtunu. Ei tullu murtumaa silloinkaa sormee, ei ees hiusmurtumaakaan. Sormi turpos todella isoksi ku vertas toisee pikkurillii ja se oli ihan ÄLYTTÖMÄN liila. nyt siit on noin 1,5vuotta ja oon yhdeksännel ja muistona se etten voi ylöspäin taittaa tät sormee yhtää ja se on jonkii verran paksumpi ku toi oikean käden.
No sitte eilen semmonen taas 10kg roskista olin tyhjentämäs isompaan roskikseen ni sormi jäi sen pienemmän roskiksen ja isomman roskiksen reunan väliin ja tuli kynnen alta ja reunoista jotenkii verta. nyt sormen etupää on vähä liila mut ei se kovin kipee oo..
Nakkisormi(ko)?
Nimetön
0
967
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482