1.Oletko ladannut simsiin mitään?
2.Käytätkö pelissä pelin omia vaatteita, hiuksia, taloja vai ladattuja?
3.Millä naapurustolla pelaat? Minkä nimisiä ovat omat naapurustosi?
4.Kuinka usein pelaat simsiä?
Kiitos jos vastaatte :)
The Sims 2 miniGallup :)
7
299
Vastaukset
1.Oletko ladannut simsiin mitään?
-Olen. Taloja, tavaroita ja vaatteita
2.Käytätkö pelissä pelin omia vaatteita, hiuksia, taloja vai ladattuja?
-Kumpiakin
3.Millä naapurustolla pelaat? Minkä nimisiä ovat omat naapurustosi?
Kaunialla. Omia naapurustoja: Calippo, Touhola (se saattoi myös olla touhula en muista koska serkkuni teki sen...), Ranala, Ransaari.
4.Kuinka usein pelaat simsiä?
-Noin 0-7 kertaa viikossa. Riippuu milloin jaksan nimittäin välillä kyllästyn, mutta vähän ajan kuluttua jaksan taas. :D- Adeline
Eli: minkä maalaisia nimiä annat simeillesi?
suomalaisia, englantilaisia, vai minkä maalaisia?
- sari2
1.vaika mitä
2.miten nyt sattuu
3.outolaaksoa ,veronalaa ja kaunialaa ,omia ei ole enään poistin sen lehto,,
4.päivitäin olen kotona ,laitan lapset kouluun ja hoidan taloutta siinä samalla .- sari2
taitaa olla suomalaisia nimiä enämän ,on niitä muitakin
- -.-
1. Olen joitakin vaatteita ja tavaroita. :>
2. Yleensä käytän pelin omia, mutta erityisesti ladattuja tavaroita tulee käytettyä pelissä useasti.
3. Pelaan joko Leutolaaksossa, koska siellä on tarinani perhe, tai sitten omalla naapurustollani, Nappulalla. :D
4. Pelaan noin joka toinen päivä. Joskus useamminkin... :>- -.-
5. Joillakin on suomalaisia, joillakin englantilaisia ja joilla jopa kiinalaisia/japanilaisia. Niitä löytyy vaikka minkälaisia. ;D
-.- kirjoitti:
5. Joillakin on suomalaisia, joillakin englantilaisia ja joilla jopa kiinalaisia/japanilaisia. Niitä löytyy vaikka minkälaisia. ;D
1.Oletko ladannut simsiin mitään?
-Juu lähinnä genetiikkaa ja jonkinverran huonekaluja
2.Käytätkö pelissä pelin omia vaatteita, hiuksia, taloja vai ladattuja?
-No huonekalut on yleensä pelin omia mut genetiikka on ladattua. Teen usein talot itse, tai muokkaan pelin omia sopiviksi.
3.Millä naapurustolla pelaat? Minkä nimisiä ovat omat naapurustosi?
-Omatekemiä molemmat, Onnela, jossa on mun isoin suku 4 polvessa, ja just alotettu suku naapurustossa Talvimaa.
4.Kuinka usein pelaat simsiä?
-Melkeen jokapäivä, jos jaksan, yleensä iltasin
5.Minkä maalaisia nimiä annat simeille...?
-Mulla on sekasin suomalaisia ja englantilaisia ja sit jotain ihme nimiä joita keksin päästäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394