The Sims 2 miniGallup :)

Adeline

1.Oletko ladannut simsiin mitään?
2.Käytätkö pelissä pelin omia vaatteita, hiuksia, taloja vai ladattuja?

3.Millä naapurustolla pelaat? Minkä nimisiä ovat omat naapurustosi?

4.Kuinka usein pelaat simsiä?

Kiitos jos vastaatte :)

7

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.Oletko ladannut simsiin mitään?
      -Olen. Taloja, tavaroita ja vaatteita

      2.Käytätkö pelissä pelin omia vaatteita, hiuksia, taloja vai ladattuja?
      -Kumpiakin

      3.Millä naapurustolla pelaat? Minkä nimisiä ovat omat naapurustosi?
      Kaunialla. Omia naapurustoja: Calippo, Touhola (se saattoi myös olla touhula en muista koska serkkuni teki sen...), Ranala, Ransaari.

      4.Kuinka usein pelaat simsiä?
      -Noin 0-7 kertaa viikossa. Riippuu milloin jaksan nimittäin välillä kyllästyn, mutta vähän ajan kuluttua jaksan taas. :D

      • Adeline

        Eli: minkä maalaisia nimiä annat simeillesi?

        suomalaisia, englantilaisia, vai minkä maalaisia?


    • sari2

      1.vaika mitä
      2.miten nyt sattuu
      3.outolaaksoa ,veronalaa ja kaunialaa ,omia ei ole enään poistin sen lehto,,
      4.päivitäin olen kotona ,laitan lapset kouluun ja hoidan taloutta siinä samalla .

      • sari2

        taitaa olla suomalaisia nimiä enämän ,on niitä muitakin


    • -.-

      1. Olen joitakin vaatteita ja tavaroita. :>

      2. Yleensä käytän pelin omia, mutta erityisesti ladattuja tavaroita tulee käytettyä pelissä useasti.

      3. Pelaan joko Leutolaaksossa, koska siellä on tarinani perhe, tai sitten omalla naapurustollani, Nappulalla. :D

      4. Pelaan noin joka toinen päivä. Joskus useamminkin... :>

      • -.-

        5. Joillakin on suomalaisia, joillakin englantilaisia ja joilla jopa kiinalaisia/japanilaisia. Niitä löytyy vaikka minkälaisia. ;D


      • -.- kirjoitti:

        5. Joillakin on suomalaisia, joillakin englantilaisia ja joilla jopa kiinalaisia/japanilaisia. Niitä löytyy vaikka minkälaisia. ;D

        1.Oletko ladannut simsiin mitään?
        -Juu lähinnä genetiikkaa ja jonkinverran huonekaluja
        2.Käytätkö pelissä pelin omia vaatteita, hiuksia, taloja vai ladattuja?
        -No huonekalut on yleensä pelin omia mut genetiikka on ladattua. Teen usein talot itse, tai muokkaan pelin omia sopiviksi.

        3.Millä naapurustolla pelaat? Minkä nimisiä ovat omat naapurustosi?
        -Omatekemiä molemmat, Onnela, jossa on mun isoin suku 4 polvessa, ja just alotettu suku naapurustossa Talvimaa.

        4.Kuinka usein pelaat simsiä?
        -Melkeen jokapäivä, jos jaksan, yleensä iltasin

        5.Minkä maalaisia nimiä annat simeille...?
        -Mulla on sekasin suomalaisia ja englantilaisia ja sit jotain ihme nimiä joita keksin päästäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe