1.Oletko ladannut simsiin mitään?
2.Käytätkö pelissä pelin omia vaatteita, hiuksia, taloja vai ladattuja?
3.Millä naapurustolla pelaat? Minkä nimisiä ovat omat naapurustosi?
4.Kuinka usein pelaat simsiä?
Kiitos jos vastaatte :)
The Sims 2 miniGallup :)
7
247
Vastaukset
-Olen. Taloja, tavaroita ja vaatteita
-Kumpiakin
Kaunialla. Omia naapurustoja: Calippo, Touhola (se saattoi myös olla touhula en muista koska serkkuni teki sen...), Ranala, Ransaari.
-Noin 0-7 kertaa viikossa. Riippuu milloin jaksan nimittäin välillä kyllästyn, mutta vähän ajan kuluttua jaksan taas. :D- Adeline
Eli: minkä maalaisia nimiä annat simeillesi?
suomalaisia, englantilaisia, vai minkä maalaisia?
- sari2
1.vaika mitä
2.miten nyt sattuu
3.outolaaksoa ,veronalaa ja kaunialaa ,omia ei ole enään poistin sen lehto,,
4.päivitäin olen kotona ,laitan lapset kouluun ja hoidan taloutta siinä samalla .- sari2
taitaa olla suomalaisia nimiä enämän ,on niitä muitakin
- -.-
1. Olen joitakin vaatteita ja tavaroita. :>
2. Yleensä käytän pelin omia, mutta erityisesti ladattuja tavaroita tulee käytettyä pelissä useasti.
3. Pelaan joko Leutolaaksossa, koska siellä on tarinani perhe, tai sitten omalla naapurustollani, Nappulalla. :D
4. Pelaan noin joka toinen päivä. Joskus useamminkin... :>- -.-
5. Joillakin on suomalaisia, joillakin englantilaisia ja joilla jopa kiinalaisia/japanilaisia. Niitä löytyy vaikka minkälaisia. ;D
-.- kirjoitti:
5. Joillakin on suomalaisia, joillakin englantilaisia ja joilla jopa kiinalaisia/japanilaisia. Niitä löytyy vaikka minkälaisia. ;D
-Juu lähinnä genetiikkaa ja jonkinverran huonekaluja
-No huonekalut on yleensä pelin omia mut genetiikka on ladattua. Teen usein talot itse, tai muokkaan pelin omia sopiviksi.
-Omatekemiä molemmat, Onnela, jossa on mun isoin suku 4 polvessa, ja just alotettu suku naapurustossa Talvimaa.
-Melkeen jokapäivä, jos jaksan, yleensä iltasin
5.Minkä maalaisia nimiä annat simeille...?
-Mulla on sekasin suomalaisia ja englantilaisia ja sit jotain ihme nimiä joita keksin päästäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2344166- 1242174
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2141795Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641774- 1771605
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861496- 531354
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751281- 601252
- 1191161