Mikä koodi se olikaan, että pääsee yliopiston läpi noin vain? : D en vaan JAKSA pelata niillä kaikilla 1000 simillä neljää vuotta läpi enää :p on ruvennu jo ärsyttämään aika tavalla..
Eli päättöarvosanan paremmuudella ei ole mitään merkitystä, kunhan pääsee opistosta läpi.
Kysymys: Näiden opiskelijoiden äidillä on toive, että hänen lapsensa valmistuvat yliopistosta. Täyttyykö toive, vaikka lapset valmistuvatkin koodin voimin? :D
Kiitos jo etukäteen ;D
Yliopisto läpi nopsaa ;DD
3
238
Vastaukset
Mitäs mitäs sellasta koodia ei ole olemassakaan...
Mut täs pari neuvoa miten yliopisto menee hujauksessa:
Aseta yliopistonaapuruston vuodenajaksi pelkkä syksy (tällöin simit oppivat taidot nopeammin ja myös oppimispalkki täytyy enemmän)
Kun suraava opintojakso alkaa, tee ensin tarvittavat taidot sitten lopputyö, ja kaksi esseetä, huomaat että palkki täyttyi vain kahesta esseestä ja lopputyöstä. ja kun opintopalkki on täynnä, sitten vaan simi joogaamaan omaan huoneeseen tai meditoimaan ja peli hypersupernopeaksi :Dhttp://www.mansikkasims.com/yliopisto.htm
Tuolla on ohjeet =)Ite siirrän aina mahdollisimman monta simiä kerralla yliopistoon... Sit pelaan niillä kaikilla 8:lla, niin kyllä menee aika nopeesti! ;) Muutenkin on kaikista kivointa pelata, kun perheessä on useempi simi niin ei tarvi odotella esim. töissäolon aikana toimettomana.
En pistä simejä ikinä luennolle, kun lopputyön ja esseen tekemisen kautta saa kuitenkin opiskelupalkin täyteen. Tämänkin ajan voi käyttää muuhun. :)
Legacyssä pelailen perheillä niin, et saan mahdollisimman monta teiniä valmiiks meneen yliopistoon ja sit siirrän kaikki kerralla ja pelaan ne läpi. Kun ei tarvi yhtä kerrallaan pelata niin on huomattavasti mielekkäämpää! Eikä tarvi koko ajan olla pelaamassa yliopistoa, kun pelaa sit kaikilla nuorilla aikuisilla yhtä aikaa.
Niin ja mulla on siellä yliopistossa yks talo, missä on kaikki mukavuudet valmiina ja aina vähintään yks muu simi odottamassa legacyn simejä, jotta voin yhdistää taloudet kun legacyn simit tulee opiskelemaan. Omalla tontilla pelaaminen on kuitenkin huomattavasti mielekkäämpää ja saa pelata niillä "tärkeillä" legacyn simeillä. :)
Niin ja tietysti mulla on kans heti alusta ollu syksy pelkästään niin taidot kehittyy nopeemmin. Yliopiston suorittaneet simit onkin sit aikuisina melkosia taitajia, kun ei niillä juuri muuta tekemistä oo sit loppukokeita odotellessa kun opiskella lisää taitoja. ;)
Ja tietysti useat simit voivat jatkaa teininä alkanutta seurustelua yliopistossa tai sit löytää elämänkumppanin opiskelujen ohessa. Jälleen yksi "ongelma" vähemmän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2324043- 1242154
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1761597
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861496- 531344
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591248
- 1191151