Vaimo osti aikoinaan neulekoneen mutta ei koskaan sitä opetellut käyttämään ja nyt se pitäisi myydä. Mutta kun en oikein tiedä mitä myisin. Se on Brother KH-881 ja Brother KR-830.
Onko tuo KH-881 se varsinainen neulekone ja KR-830 jokin lisälaite, joka ei toimi itsenäisesti?
Vai ovatko ne kaksi erillistä toisistaan riippumatonta laitetta?
Jos jollakulla on tietoa noista vermeistä, olisin kiitollinen neuvoista.
Brother neulekone, APUA!
14
7439
Vastaukset
- varmaan
Brother KH-881 on itse neulekone ja KR-830 sen alataso.
- neulekonett käyttävä
Se KR 830 on neulekoneen alataso, joka vaatiin ylätason kaveriksen eli sen KH 881
t. neloja - sinikka63
onko kone vielä myymättä?
- brotter
Hei!
Tunteeko kukaan Brother SL-7 merkkistä ompelukonetta? Vaimolla ongelmia puolauksen kanssa ja käyttöohjeista ei löydy apua.
Kiitos jo etukäteen! - ???
Myin sen 6 vuotta sitten.
- ikkremmi
brotter kirjoitti:
Hei!
Tunteeko kukaan Brother SL-7 merkkistä ompelukonetta? Vaimolla ongelmia puolauksen kanssa ja käyttöohjeista ei löydy apua.
Kiitos jo etukäteen!Mikä siinä on vaikeaa ? Hyvät on ohjeet.
- tilda
??? kirjoitti:
Myin sen 6 vuotta sitten.
Katselin netistä tietoja brother KH-881 neulekoneesta. Mulla olis sellainen myytävänä osineen. Myös alataso kr-830. Kone on vähän käytetty ihan harrastus mielessä joskus 90-luvulla. Sen jälkeen ollut vaan kaapissa. Kunnosta en muuta osaa sanoa. On ollut yhdellä ihmisellä käytössä.
- tilda
Pistin viestiketjun loppuunkin viestin, mutta huomasin nyt et voin vastata suoraan sinulle. Mulla siis olis myytävänä brother kh-881 ja siihen kr-830 ja lisävälineitä.
- roskarobo
tilda kirjoitti:
Pistin viestiketjun loppuunkin viestin, mutta huomasin nyt et voin vastata suoraan sinulle. Mulla siis olis myytävänä brother kh-881 ja siihen kr-830 ja lisävälineitä.
Laita kone myyntiin nettiin jollekin myyntisivustolle. Tuollainen viesti ei tänne kuulu.
- tupumarja
tilda kirjoitti:
Katselin netistä tietoja brother KH-881 neulekoneesta. Mulla olis sellainen myytävänä osineen. Myös alataso kr-830. Kone on vähän käytetty ihan harrastus mielessä joskus 90-luvulla. Sen jälkeen ollut vaan kaapissa. Kunnosta en muuta osaa sanoa. On ollut yhdellä ihmisellä käytössä.
vieläkö myymättä ja mikä hinta
- LOLL
tupumarja kirjoitti:
vieläkö myymättä ja mikä hinta
Vielä on myymättä, enkä myy, LOL...
- neuleita
Eiköhä se olekaksitaso neulekone niitä näkee tori,fi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212266
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242153Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13968Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15754Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32679