suosittu kun naistentansseihin menen.
Naiset mieluimmin hakevat hoikkaa ja pitkää miestä kuin lyhyttä ja lihavaa.
On hauskaa olla
18
679
Vastaukset
- jos on...,,,
Jos on pieni ukko ja nysä kikkeli,
mutta rahaa tuhottomasti? Käy flaksi.
toivoo: Pomosi - tammikuun likka
Naiset hakevat tanssimaan siistiä, selvää miestä, joka osaa tanssia. Ja seuraamallahan sen huomaa kuka tanssia osaa. Siis ne tutut naiset, jotka naisten tansseissa on käynyt, he ovat kertoneet näin :))
- ja lihava
on ihana sängyssä. pullukka mun kulta possuni
- vielä haisee
kaljalle ja hielle niin vaikka olisi kuinka pimeä niin hajusta tuntee omansa:)
- on,.,.,
viagralla viritetty niin saa siinä ihraparka liikettä:))
- hoikka ja pitkä
mut oma kulta on tanakka ja pönäkkä, joka ottaa syliin ja kantaa vaikka meren taa.
- mielestä on
kukkakeppi jos on normaalipainoinen, varmaanki pitäisi mahan roikkua ja olla huono ryhtinen niin silloin on sopiva.
- eli ei
mielestä on kirjoitti:
kukkakeppi jos on normaalipainoinen, varmaanki pitäisi mahan roikkua ja olla huono ryhtinen niin silloin on sopiva.
ole katsottu lihavan silmin.......kukkakeppi on edelleen tuki kukalle.
- tanssikaverina
Itse haen tanssimaan miestä joka osaa tanssia ja joka ei ole "kukkakeppi",kyllä miehessä pitää olla näköä ja kokoa,että silleen.
- kun on...
norm, painoinen niin sanotaan olevan joku kukkakeppi.
Pitäisi ajatella kumpi parempi olla jo terveydenkin kannalta.
- tosijätkä
Niinpä niin, hakevat sua, mutta vain kerran. Naiset kaikkoavat siinä vaiheessa kun aukaiset suusi ja heität jokapäiväiset tyhjänpäiväisyydet eetteriin. Ei synny sen valmiimpaa. Katsos vähän tarkemmin , ketkä korjaavat sadon, ne ovat pelimiehiä.
- ne pelimiehet
ovatkin VAIN kertakäyttöön tarkoitettuja, sehän jo näilläkymmenillä tiedetään ja on nähty niin montakertaa.
- on poikkeustapaus
sitten.
Minä en pidä laihoista miehistä pätkääkään.
Kyllä miehen pitää näkyä edes lyhtypylvään takaa jo siitäkin syystä että on tuki ja turva tuulisella säällä jottei seuralainen lennä taivaan tuuliin.- ja piste
Samaa mieltä kanssasi,miehen pitää olla miehen kokoinen,ja piste.
- ja pilkku,
ja piste kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi,miehen pitää olla miehen kokoinen,ja piste.
kyllä mies on mies = on hyvä ottaa, kun on mistä ottaa, kiinni.
ja pilkku, kirjoitti:
kyllä mies on mies = on hyvä ottaa, kun on mistä ottaa, kiinni.
ilmoitan että oon sammaa mieltä
- sanos entinen flikka...
satumaa kirjoitti:
ilmoitan että oon sammaa mieltä
tanakka,punakka ja hanakka!
Haluisitkositte inisevän rimi käikkösen viekkuun? - ja punakka
sanos entinen flikka... kirjoitti:
tanakka,punakka ja hanakka!
Haluisitkositte inisevän rimi käikkösen viekkuun?on harvoin hanakka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497