On hauskaa olla

hoikka ja....

suosittu kun naistentansseihin menen.
Naiset mieluimmin hakevat hoikkaa ja pitkää miestä kuin lyhyttä ja lihavaa.

18

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos on...,,,

      Jos on pieni ukko ja nysä kikkeli,
      mutta rahaa tuhottomasti? Käy flaksi.

      toivoo: Pomosi

    • tammikuun likka

      Naiset hakevat tanssimaan siistiä, selvää miestä, joka osaa tanssia. Ja seuraamallahan sen huomaa kuka tanssia osaa. Siis ne tutut naiset, jotka naisten tansseissa on käynyt, he ovat kertoneet näin :))

    • ja lihava

      on ihana sängyssä. pullukka mun kulta possuni

      • vielä haisee

        kaljalle ja hielle niin vaikka olisi kuinka pimeä niin hajusta tuntee omansa:)


      • on,.,.,

        viagralla viritetty niin saa siinä ihraparka liikettä:))


    • hoikka ja pitkä

      mut oma kulta on tanakka ja pönäkkä, joka ottaa syliin ja kantaa vaikka meren taa.

      • mielestä on

        kukkakeppi jos on normaalipainoinen, varmaanki pitäisi mahan roikkua ja olla huono ryhtinen niin silloin on sopiva.


      • eli ei
        mielestä on kirjoitti:

        kukkakeppi jos on normaalipainoinen, varmaanki pitäisi mahan roikkua ja olla huono ryhtinen niin silloin on sopiva.

        ole katsottu lihavan silmin.......kukkakeppi on edelleen tuki kukalle.


    • tanssikaverina

      Itse haen tanssimaan miestä joka osaa tanssia ja joka ei ole "kukkakeppi",kyllä miehessä pitää olla näköä ja kokoa,että silleen.

      • kun on...

        norm, painoinen niin sanotaan olevan joku kukkakeppi.
        Pitäisi ajatella kumpi parempi olla jo terveydenkin kannalta.


    • tosijätkä

      Niinpä niin, hakevat sua, mutta vain kerran. Naiset kaikkoavat siinä vaiheessa kun aukaiset suusi ja heität jokapäiväiset tyhjänpäiväisyydet eetteriin. Ei synny sen valmiimpaa. Katsos vähän tarkemmin , ketkä korjaavat sadon, ne ovat pelimiehiä.

      • ne pelimiehet

        ovatkin VAIN kertakäyttöön tarkoitettuja, sehän jo näilläkymmenillä tiedetään ja on nähty niin montakertaa.


    • on poikkeustapaus

      sitten.
      Minä en pidä laihoista miehistä pätkääkään.
      Kyllä miehen pitää näkyä edes lyhtypylvään takaa jo siitäkin syystä että on tuki ja turva tuulisella säällä jottei seuralainen lennä taivaan tuuliin.

      • ja piste

        Samaa mieltä kanssasi,miehen pitää olla miehen kokoinen,ja piste.


      • ja pilkku,
        ja piste kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi,miehen pitää olla miehen kokoinen,ja piste.

        kyllä mies on mies = on hyvä ottaa, kun on mistä ottaa, kiinni.


      • ja pilkku, kirjoitti:

        kyllä mies on mies = on hyvä ottaa, kun on mistä ottaa, kiinni.

        ilmoitan että oon sammaa mieltä


      • sanos entinen flikka...
        satumaa kirjoitti:

        ilmoitan että oon sammaa mieltä

        tanakka,punakka ja hanakka!
        Haluisitkositte inisevän rimi käikkösen viekkuun?


      • ja punakka
        sanos entinen flikka... kirjoitti:

        tanakka,punakka ja hanakka!
        Haluisitkositte inisevän rimi käikkösen viekkuun?

        on harvoin hanakka.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe