Mistä minä voin ostaa seuraavia jouluherkkuja

Abu

Savonlinnan talousalueelta:

scampisalaattiaämpimiävuohenjuustotoasteja
hunajapaahdettuahanhenrintaarakuunakastikettakermamuhennettuaruusukaaliapäärynää
porkkana-perunapatVaniljaBrûléhillottuja kirsikoitakana-vihannestempurasoijakastike
porsaanfileesatay-vartaat
korianterikastikettaseesamsiemenillä ryyditettyäkasviskimaraa ja jasmineriisitimbaalikookosmousse ja limegranita

11

1903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BadMyntton

      Älä välitä näistä, jotka eivät osaa vastata asiallisesti asialliseen kysymykseen. Savonlinnasta ei löydy kyseisiä herkkuja myyvää liikettä, mutta tiedän että Delhissä on eräs pikkupuoti muistaakseni Ghandis Groseries niminen ja sieltä olen itse kerran ostanut kyseisen menun.

      • Abu

        osaisitko suositella hyvää ja edullista hotellia Delhissa? Siis edellytyksenä on, että on siisti hotelli, hyvällä paikalla ja hinnaltaan keskitasoinen. Onnistuuko varaaminen netin kautta ilman että tarvitsee maksaa etukäteen?

        Entä onko kokemuksia hyvistä, edullisista hotelleista Nepalissa? sillä aion samalla hankkia vuoristolaamasta valmistetun pilottitakin itselleni.


      • Viittisitkö lainata tussia kun pitäisi kirjottaa pari ylimääräistä nollaa tähän 10.000€ shekkiin?


      • Abu kirjoitti:

        osaisitko suositella hyvää ja edullista hotellia Delhissa? Siis edellytyksenä on, että on siisti hotelli, hyvällä paikalla ja hinnaltaan keskitasoinen. Onnistuuko varaaminen netin kautta ilman että tarvitsee maksaa etukäteen?

        Entä onko kokemuksia hyvistä, edullisista hotelleista Nepalissa? sillä aion samalla hankkia vuoristolaamasta valmistetun pilottitakin itselleni.

        Kelaako?


      • Olav1-
        SavoRULES kirjoitti:

        Viittisitkö lainata tussia kun pitäisi kirjottaa pari ylimääräistä nollaa tähän 10.000€ shekkiin?

        Lainaan pilkkuja, jotta saat viestisi kuntoon. ,,,,,


      • kyllästynyt..
        SavoRULES kirjoitti:

        Viittisitkö lainata tussia kun pitäisi kirjottaa pari ylimääräistä nollaa tähän 10.000€ shekkiin?

        eikö tätä SavoRulesia voida jo heittää hevonvadelmapuskaan täältä keskustelupalstoilta?


      • Kyllästynyt II
        kyllästynyt.. kirjoitti:

        eikö tätä SavoRulesia voida jo heittää hevonvadelmapuskaan täältä keskustelupalstoilta?

        Se kusipää ei osaa kuin itkeä ja hattuilla. Ei asiaa pelkkää teinipojan ruikutusta. Kaipa saa kiksejä täällä kun livessä ei ole yhtään ystävää, puhumattakaa naisista. Ei se pelle ymmärrää mistään mitään.


      • nepaliapina
        kyllästynyt.. kirjoitti:

        eikö tätä SavoRulesia voida jo heittää hevonvadelmapuskaan täältä keskustelupalstoilta?

        että kyseinen nimimerkin omistaja on reko ihala... ja abu on arttu järvisalo.
        molemmat ovat suuremman luokan pellejä.


    • nossii krukiver

      ostasiesilakkalootastuoltatuurinruokavaliostaliperinsahantakkaahetivasemmallaolevapytinkiholotnossiirupale.

    • Jamali

      Kukas ronkeli se on Jamalin nimenkin jo ottanut ja varastanut? Varsin periskummallista menoa ja meininkiä!

      • saksijaben

        johtuu jännitteestä.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe