Kuten olen huomannut, useilla ihmisillä on tuo ongelma että ovet ja ikkunat eivät mene paikoilleen, sanoo jotain laita laatan keskelle...
Olen ratkaissut tämän ongelman: syötä koodi
boolProp snapObjectsToGrid true
Niin ovet ja ikkunat menevät taas niin kuin pitää. Valitettavasti ainakin mun pitää syöttää toi koodi JOKA KERTA kun rupeaan pelaamaan tai käynnistän sims 2 uusiksi.
En tiedä mistä tuo ongelma johtuu mutta se on alkoi mulla kun asensin matkoilla lisärin niin vähän sen jälkeen... Mulla oli myös tuo nude pach, ja siitäkin tuli ongelmia mutta tossa ainakin yksi ratkaisu. Ja hyvää Isien päivää kaikille!
Te Joilla ei ikkunat ja ovet ei mene paikoilleen..
1
199
Vastaukset
- papupummel
hei daa XD jos ovet ja ikkunat ei mene matkoilla lisärin kanssa seinään niin se johtuu siitä että joissakin matkoilla lisäreissä on ilmennyt bugi. käytän sanaa joissakin koska mä en ainakaan omassa pelissä huomannu muuta vikaa kuin sen että hackien takia koko peli oli nuuskana, poistin ne ja nyt homma pelittää mukavasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535420Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo913321Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel393186HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1512986Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L602331SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral492260Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi701837Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271746Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k921636Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2751508