Kuten olen huomannut, useilla ihmisillä on tuo ongelma että ovet ja ikkunat eivät mene paikoilleen, sanoo jotain laita laatan keskelle...
Olen ratkaissut tämän ongelman: syötä koodi
boolProp snapObjectsToGrid true
Niin ovet ja ikkunat menevät taas niin kuin pitää. Valitettavasti ainakin mun pitää syöttää toi koodi JOKA KERTA kun rupeaan pelaamaan tai käynnistän sims 2 uusiksi.
En tiedä mistä tuo ongelma johtuu mutta se on alkoi mulla kun asensin matkoilla lisärin niin vähän sen jälkeen... Mulla oli myös tuo nude pach, ja siitäkin tuli ongelmia mutta tossa ainakin yksi ratkaisu. Ja hyvää Isien päivää kaikille!
Te Joilla ei ikkunat ja ovet ei mene paikoilleen..
1
189
Vastaukset
- papupummel
hei daa XD jos ovet ja ikkunat ei mene matkoilla lisärin kanssa seinään niin se johtuu siitä että joissakin matkoilla lisäreissä on ilmennyt bugi. käytän sanaa joissakin koska mä en ainakaan omassa pelissä huomannu muuta vikaa kuin sen että hackien takia koko peli oli nuuskana, poistin ne ja nyt homma pelittää mukavasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1527113
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505956- 1335165
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484707Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554048- 713244
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553150Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252922- 472457
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182349