Kuten olen huomannut, useilla ihmisillä on tuo ongelma että ovet ja ikkunat eivät mene paikoilleen, sanoo jotain laita laatan keskelle...
Olen ratkaissut tämän ongelman: syötä koodi
boolProp snapObjectsToGrid true
Niin ovet ja ikkunat menevät taas niin kuin pitää. Valitettavasti ainakin mun pitää syöttää toi koodi JOKA KERTA kun rupeaan pelaamaan tai käynnistän sims 2 uusiksi.
En tiedä mistä tuo ongelma johtuu mutta se on alkoi mulla kun asensin matkoilla lisärin niin vähän sen jälkeen... Mulla oli myös tuo nude pach, ja siitäkin tuli ongelmia mutta tossa ainakin yksi ratkaisu. Ja hyvää Isien päivää kaikille!
Te Joilla ei ikkunat ja ovet ei mene paikoilleen..
1
231
Vastaukset
- papupummel
hei daa XD jos ovet ja ikkunat ei mene matkoilla lisärin kanssa seinään niin se johtuu siitä että joissakin matkoilla lisäreissä on ilmennyt bugi. käytän sanaa joissakin koska mä en ainakaan omassa pelissä huomannu muuta vikaa kuin sen että hackien takia koko peli oli nuuskana, poistin ne ja nyt homma pelittää mukavasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1591829Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631619- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121061
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82981