Te Joilla ei ikkunat ja ovet ei mene paikoilleen..

Kuten olen huomannut, useilla ihmisillä on tuo ongelma että ovet ja ikkunat eivät mene paikoilleen, sanoo jotain laita laatan keskelle...

Olen ratkaissut tämän ongelman: syötä koodi

boolProp snapObjectsToGrid true

Niin ovet ja ikkunat menevät taas niin kuin pitää. Valitettavasti ainakin mun pitää syöttää toi koodi JOKA KERTA kun rupeaan pelaamaan tai käynnistän sims 2 uusiksi.

En tiedä mistä tuo ongelma johtuu mutta se on alkoi mulla kun asensin matkoilla lisärin niin vähän sen jälkeen... Mulla oli myös tuo nude pach, ja siitäkin tuli ongelmia mutta tossa ainakin yksi ratkaisu. Ja hyvää Isien päivää kaikille!

1

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papupummel

      hei daa XD jos ovet ja ikkunat ei mene matkoilla lisärin kanssa seinään niin se johtuu siitä että joissakin matkoilla lisäreissä on ilmennyt bugi. käytän sanaa joissakin koska mä en ainakaan omassa pelissä huomannu muuta vikaa kuin sen että hackien takia koko peli oli nuuskana, poistin ne ja nyt homma pelittää mukavasti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe