13-14" piikkejä

make16

mistä löytäis uusia 13-14" piikkipyöriä ei tarvi olla säänönmukaisia linkkejä tänne kiitos.

10

1076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13 -14 "

      Kun markkinoida tällä palstalla ei saa, niin ei voi laittaa suoria linkkejä.

      Suomessa olevat pinnottamot tekevät 13" piikkejä.
      Ainakin sellaisia merkkejä ku Black Roket, Timi. Lisäksi Micheliniä saa ainakin 14". Jotku rengaskauppiaat myyvät näitä, siis sieltä vaan kysymään. Myös Google auttaa asiassa.

      Lisäksi sellainen lehti kuin Hanaa mainostaa firmoja missä näitä renkaita on myynnissä (netissä tosin sen markkinailmoituksia ei taida olla, mutta pitäisi olla myynnissä lehtipisteissä.)

      • make16

        kyll mää merkit tiän mutta ei taho löytyä kohtuu hintaisia


      • rengas
        make16 kirjoitti:

        kyll mää merkit tiän mutta ei taho löytyä kohtuu hintaisia

        Et sit merkkien kautta osannu etsiä valmistajia.. Jos uusia olit etsimässä.

        Uutena ne maksaa siitä 160 - 180 eurosta ylöspäin kappaleelta (pinnatut). Onko se kohtuullinen sitä voi miettiä. Jostain rengasliikkeen kautta voit ehkä saada tingittyä jopa alennuksia.

        Itse olen koittanu löytää vähän ajettuja jostain markkinoilta, mutta eipä niitä tunnu löytyvän. Harva käyttää nykypäivänä 13" rengasta. Toivottavasti Historic kalustolla ajavista on apua tähän.

        http://www.jumpsis.fi/?pinc=2&pic=2
        http://www.keskipinta.fi/
        www.ralli.net tulee välillä myyntiin renkaita, nytkin siellä taisi olla käytetyt 4 kpl micheliniä 700 euroa (onko se kohtuullinen hinta??).


      • 13" rengasjuttua
        rengas kirjoitti:

        Et sit merkkien kautta osannu etsiä valmistajia.. Jos uusia olit etsimässä.

        Uutena ne maksaa siitä 160 - 180 eurosta ylöspäin kappaleelta (pinnatut). Onko se kohtuullinen sitä voi miettiä. Jostain rengasliikkeen kautta voit ehkä saada tingittyä jopa alennuksia.

        Itse olen koittanu löytää vähän ajettuja jostain markkinoilta, mutta eipä niitä tunnu löytyvän. Harva käyttää nykypäivänä 13" rengasta. Toivottavasti Historic kalustolla ajavista on apua tähän.

        http://www.jumpsis.fi/?pinc=2&pic=2
        http://www.keskipinta.fi/
        www.ralli.net tulee välillä myyntiin renkaita, nytkin siellä taisi olla käytetyt 4 kpl micheliniä 700 euroa (onko se kohtuullinen hinta??).

        Noh, uusi 13" Michelin piikkipyörä maksaa ovh:na sellaiset 250 -300 €/ kpl että siitä voi vähän katsoa onko kohtuuhintaista saada 4 700 € ja hintahan riippuu aika pitkälti renkaan kunnosta.

        Kohtuukuntoisista pyydetään kohtuuhinta ja sitten huonoimmat myydään runkoina rengasvalmistajalle.

        Historic foorumilla oli myynnissä 6 kpl 13" Timejä hintaan 500 €

        Timiltä löytyy montaakin mallia 13" OVH 180-190 €

        Ja vanhan säännön mukaisia uusia pyöriä ei muuten löydy mistään ellei sitten jonkun tallissa seiso - rengassääntö on ollut jo niin pitkään sama.


    • RTT

      rengasliikkeestä löytyy, jos ei hyllystä niin
      ainakin tilaamalla. esim. 145 leveällä kulutuspinnalla ja 400 nastaisena. tietenkin
      vanneleveys olis esim. 155 tai 165

    • RTT

      vanhalle-ukolle, onko jäärata taas sallittu. aikoinaan se kiellettiin, joskus 80-luvulla
      lyijyn takia. mutta eihän lyijybensaa ole ollut
      miesmuistiin. tampereella oli ainakin 6 aurattua rataa. lisäksi ne omatekemät mitkä aurattiin
      kaahaamalla. niistä piikkipyöristä vielä,
      laitahan kokoa tänne. mun poika on isossa rengasliikkeessä töissä, eli on aivan sama mistä toimipisteestä ne haet. lisäksi se liikkuu rallipiireissä sieltä vois löytyä hyviä käytettyjä,
      mutta niihin tulee sitten rahti lisäksi. tai itse haku tampereelta.

      • ajetaan

        katso täältä

        http://www.akk-motorsport.fi/lajit/jaarata/

        Mutta kisoja on paljon vähemmän ja ne omaradat on tällä hetkellä aika vaikeita tehdä - mutta onhan niitäkin siellä täällä. Siis sellaisia missä saa yleisesti harjoitella.

        Historic foorumilla on muuten taas lisää 13" piikkejä myytävänä....13" Timejä 8 kpl ja hinta 700 €


      • make16
        ajetaan kirjoitti:

        katso täältä

        http://www.akk-motorsport.fi/lajit/jaarata/

        Mutta kisoja on paljon vähemmän ja ne omaradat on tällä hetkellä aika vaikeita tehdä - mutta onhan niitäkin siellä täällä. Siis sellaisia missä saa yleisesti harjoitella.

        Historic foorumilla on muuten taas lisää 13" piikkejä myytävänä....13" Timejä 8 kpl ja hinta 700 €

        meill on aina ollu oma rata eikä kukaan oo koskaan valittanu muutaman kerran on kytät käyny mutta eipä niitä oo hirveesti kiinnostanu,on vaan sanottu että ajakaa mielummin täällä ku liikenteessä


      • oma rata
        make16 kirjoitti:

        meill on aina ollu oma rata eikä kukaan oo koskaan valittanu muutaman kerran on kytät käyny mutta eipä niitä oo hirveesti kiinnostanu,on vaan sanottu että ajakaa mielummin täällä ku liikenteessä

        Onko se ollut yleisestikin käytössä? Vain vaan ns. omarata jossa räppää pelkästään itse...siinä se ero. Omaratoja voi periaatteessa tehdä omaan käyttöön joissain paikoissa, mutta ns. yleistä omaa rataa onkin vaikeampi tehdä...


      • make16
        oma rata kirjoitti:

        Onko se ollut yleisestikin käytössä? Vain vaan ns. omarata jossa räppää pelkästään itse...siinä se ero. Omaratoja voi periaatteessa tehdä omaan käyttöön joissain paikoissa, mutta ns. yleistä omaa rataa onkin vaikeampi tehdä...

        kaikki höylänny tais olla tän alueen suosituin rata


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      161
      2617
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      183
      1649
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1065
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe