Ukin Nesteellä saa vielä tavallista vanhanaikaista palvelua,heti kun ajaa tankille,niin joku palvelualtis ihminen tulee tankaamaan, ja jos on vaikkapa lamppu särkynyt tms niin asia hoidetaan siinä samalla.
Aah,kuinka ihanaa.
Terveisin hieman vanhahko,vaan ei kahko kummitäti
Tankkausta ja apua
3
443
Vastaukset
- merku
Samat sanat. Se on nykyisin niitä harvoja huoltoasemia, josta saa todella ihmisläheistä palvelua. Henkilöstön kanssa voi myös rupatella niitä näitä (jos kiireetön hetki).
Juuh, mä vielä sen verran,että kyllä se nuori pari,joka pitävät huoltista ja tietysti koko työporukka ansaitsisivat oikein palkinnon!!!eikös semmottisia yrittäjäpalkintojakin jaella ja jotain muuta sellaisia....
trv kummitäti
- Vakioasiakas nykyään
Tuli kohtelias kaveri tankkaamaan ja katsoi öljyt, täytti pissapojan ja tarjoutui vielä tarkistamaan ilmanpaineet renkaista, toinen eturengas kun näytti hänestä vajaalta. Jätin auton hänen huostaansa ja join samalla baarinpuolella munkkikahvit (tuore ,vahva kahvi ja iso munkki)
Voin suositella. Tuollaista palvelualttiutta en nykyään ole muualla tavannut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996