Tietääkö joku, että kun lennän jenkkeihin tarvitseeko minun täyttää tälläinen lomake etukäteen vai kysyykö ne
lähtöselvityksessä nuo tiedot? Tuon sivun alareunassa pystyy katsomaan sen lomakkeen.
http://www.smt.fi/index/matkailijanpalvelut/matkatietokortit/P_7/yhdysvaltoihinjakanadaanmatkustavienmatkustajatiedotvaraukselle.html
Ja toisekseen, itelläni on nokian 3G puhelin, toimiihan se jenkeissä?
Kiitos etukäteen :)
menossa jenkkeihin, tärkeää!
5
1587
Vastaukset
- matkailija x
Täytä kaavake varmuuden vuoksi, keräävät nämä tiedot. Jos sinulla on valmiina esittää nämä tiedot, se nopeuttaa prosessia lähtöselvityksessä. Jos lennät jostain muusta maasta jatkolennolla, tiedot kerätään vasta transit-kentällä.
3g-puhelimen pitäisi toimia.- cdfsg
3g-puhelin toimii hyvin isoissa kaupungeissa, taajaman ulkopuolella kenttä loppuu aika nopeesti
- lainkaan?
cdfsg kirjoitti:
3g-puhelin toimii hyvin isoissa kaupungeissa, taajaman ulkopuolella kenttä loppuu aika nopeesti
Eikö 3G-puhelin siis välttämättä todellakaan toimi maaseudulla? Kun 3g-kenttä loppuu, loppuuko kaikki puhelutkin siihen? Olen tajunnut, että puhelimella voi soittaa 3G-kuuluvuusalueen ulkopuolella tavallisia puheluja?? Eikö voikaan?
- jakru
lainkaan? kirjoitti:
Eikö 3G-puhelin siis välttämättä todellakaan toimi maaseudulla? Kun 3g-kenttä loppuu, loppuuko kaikki puhelutkin siihen? Olen tajunnut, että puhelimella voi soittaa 3G-kuuluvuusalueen ulkopuolella tavallisia puheluja?? Eikö voikaan?
eihän Suomessakaan 3G-puhelimella mitään tekisi jossei sillä voisi soittaa kuin 3G-verkossa. Ei se puhelin edes käytä 3G:tä normipuheluissa. Sehän tuo "kapaa" tiedonsiirtoon.
- Nimetön
Et tarvitse mitään 3G puhelinta. Riittää kun puhelimesta löytyy taajuustuki usassa käytettävälle taajuudelle mikä oli 900 tai 1900. En muista kumpi. Puhelinliikkeessä tiedetään paremmin. Tämä tuki löytyy kyllä lähes kaikista muutaman vuoden vanhoista puhelimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816