Minulla on

ymmärrätkö!!

sinua ikävä!!!!

Miten voimakkaasti koet ikävän?

19

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "ymmärrätkö"

      vain sinua!!

      • on "kamalaa"

        tekee päässä kipeää!
        Noin laulaisi raulivainaa varmaan.
        Sydän on sirpaleina, mieli maassa.
        Paluuta ei ole, tulevaisuutta ei näy.
        Kaikki on vaan harmaata ja ankeaa.
        Niin surullista, niin surullista mutta totta.


    • kainalo

      voimakkaasti.
      Rutistaisin sut kainaloon...

      • Minä pöö

        ikävä toffeista tuoksuasi!


      • kainalo
        Minä pöö kirjoitti:

        ikävä toffeista tuoksuasi!

        sinä pöö.
        Minä kun en syö toffeeta,mistä tuoksu?


      • "ymmärrätkö"

        olet ihana.:))


      • kainalo
        "ymmärrätkö" kirjoitti:

        olet ihana.:))

        sinulle"ymmärrätkö".


    • Silja S

      ,,,

    • on sitä

      mitä en ikinä saa enää takaisin.

      • kainalo

        ikäväni,ikinä en takaisin saa.
        Tuli mieleen Katri-Helenan laulu:
        Kauniimpaa....


      • Aika kaunein
        kainalo kirjoitti:

        ikäväni,ikinä en takaisin saa.
        Tuli mieleen Katri-Helenan laulu:
        Kauniimpaa....

        Minun ikäväni on muuttunut voimakseni,ajattelen että olen onnellinen siitä että minulla oli hänet.Hän antoi minulle niin paljon,opin elämästä uusia asioita hänen kanssa.Nyt minun pitää jatkaa yksin.Jäin hyräilemään kauniinpaa aikaa en enää elää saa..


      • Kainalo
        Aika kaunein kirjoitti:

        Minun ikäväni on muuttunut voimakseni,ajattelen että olen onnellinen siitä että minulla oli hänet.Hän antoi minulle niin paljon,opin elämästä uusia asioita hänen kanssa.Nyt minun pitää jatkaa yksin.Jäin hyräilemään kauniinpaa aikaa en enää elää saa..

        on ainakin muuttumassa voimakseni,ainakin itse siihen uskon,lämmin tunne valtaa sydämen,kun ajattelen,että näinhän me oltais yhdessäkin tehty.
        Eilinen päivä oli raskas,itselle sekä jo aikuisille lapsilleni.
        Toisen kerran he veivät kynttilän isänsä haudalle isänpäivänä.
        On muistot kuin kukkia..
        Iloa ja valoa elämääsi.


    • mies-v57

      Pyyhimme toistemme kyyneleet kuin hyväilisimme
      tulevan ikävän pois.Hymyilemme toisillemme,
      itkunsekaista kaipauksen hymyä.

      Lähdön hetkesi,aina yhtä tuskallinen tuokio miehelle joka on antautunut tunteille.Ovi takanasi sulkeutuu,ovi väissämme ja tyhjyys iskeytyy sisälleni.

      Vaivun vuoteelleni,miten lämpösi viipyy vuoteella,
      tuoksusi tuntuu lakanoissa,viivyt niin luonani.
      Kaikki muu häviää,vain yhteiset hetket palaavat.
      Sanat,lauseet,katseet ja yhteinen yhteys.

      Miten voikaan ikävä tuntua ja kaipaus olla
      niin läsnä.Miten voi toinen ihminen olla tärkeä
      ja syvällä minussa,vaikka on poissa.

      Olemmeko sittenkin tuntevia ja tunteellisia.
      Elävätkö kuitenkin tärkeät arvot ja kykymme olla heikkoja kaipauksessa.Rohkenemmeko sanoa:en voi elää ilman sinua.

      Minusta ainakin tuntuu siltä.
      Tänäin.

    • Nahjus

      Minullakin on ikävä, se on miettimistä, unettomia öitä, kaipausta, odottamista ja tiedän kuitenkin ettei enää mikään palaa entiselleen. Meillä oli kivaa yhdessä, jaettiin ilot ja surut,
      olit minulle tärkeä.

    • sattuu ja aiheuttaa unettomia öitä. Ikävä saa minut levottomaksi.

    • Kaivanto

      on useampaa lajia. Eilen oli ikävä isä-vainaata, sillä olin "isin tyttö". Joskus on ikävä kauas muuttanutta ystävää, jolla oli aina hyvät neuvot valmiina. Joskus on ikävä työkavereita, kun "tääll´ yksinäni laulelen". Rakastaan voi ikävöidä, nykyistä tai myös entistä. Kaipuu on nimimerkkini ydin.

    • ainainenikävä

      rintaan pistää ja ahistaa.

    • tammikuun likka

      Minä ikävöin silloin, kun elämä kolhasi, menetettyjä unelmia yhteisestä loppuelämästä ja vanhuudesta.
      Nyt en enää ikävöi, vain elän elämääni eteenpäin.

    • on kuin onkin

      luonnonlapsi
      siitä kärsii myös valkohapsi
      ikävällä kun ei ole sitä rajaa
      surulla myöskään rakenneta ei majaa
      ikävä niin suuri on toisen luo
      kaipuu on kuin rannaton suo
      ikävä on kyynelten virta
      sammuta ei sitä edes tähdet ja ilta
      ikävä nyt sulkee syliinsä minut
      ainiaaksi muistoihin vieden sinut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe