Elikkä minkäslaisia eläimiä Agadirissa on? Tarviiko joitain pelätä ja tulevatko helposti hotellihuoneisiin?
eläimet
4
2338
Vastaukset
Ei tarvitse pelätä. Kaupungissa on kissoja ja koiria. Koiria on ollut aikaisemmin enemmän, mutta niitä on ilmeisesti hävitetty, koska vapaina kulkevia on tosi vähän. Kissoihin ja koiriin ei kuitenkaan pidä koskea vaikka ne olisivat hyvinkin hellyttävän näköisiä.Kissoja ja koiria ei myöskään pidä syöttää.Hotelleissa joissa olen vuosien mittaan asunut ei ole myöskään ollut ötököitä. No joskus on eksynyt joku kärpänen. Wc tilat ovat myöskin olleet ötökkävapaita.Minkäänlaisia gekkoja ei huoneissa ole., eikä taida olla koko Marokossa. Vuoristossa on käärmeitä ja skorpioneja, mutta niihin ei tavallinen turisti törmää. Ei muuta kuin pelotonta matkaa. kalevi
- kille
Torakat unohtui mainita. Niitä on joka paikassa, niin sisällä kuin ulkonakin.
Olen asustellut useissa turistihotelleissa. Matkatoimistojen luokituksia on ollut 2-3 tähden välillä. En ole missään törmännyt torakoihin. Kyllä kai niitä maassa on.Onko se sitten ollut hyvää tuuria.Tiedä häntä.Olen myöskin Fesissä ja Marrakechissä sekä Essaouirassa asunut yön pari kahden tähden hotelleissa enkä ole torakoihin törmännyt.Nämä viimeksimainitut hotellit eivät ole olleet suomalaisten matkanjärjestäjien hotellilistoilla.Näissä tapauksissa olen aina pyytänyt lupaa käydä huoneessa ennen majoittumista. Aina tuo lupa on myönnetty. Tällöin olen saanut kuvan ko huoneesta ja sen siisteydestä. Myös Wc tilojen.Mitään torakkainvaasiota en ole tavannut. En edes yksinäistä "hortoilijaa".En kuitenkaan voi kiistää, etteikö niitä jossain olisi.kalevi
- tietäjä2
moikka ne tulevat vaikeasti sisään hotelli huoneeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414608Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532474Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161995- 113858
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70834Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh58831- 137785
- 48770
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48716