eläimet

tyär

Elikkä minkäslaisia eläimiä Agadirissa on? Tarviiko joitain pelätä ja tulevatko helposti hotellihuoneisiin?

4

1871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tarvitse pelätä. Kaupungissa on kissoja ja koiria. Koiria on ollut aikaisemmin enemmän, mutta niitä on ilmeisesti hävitetty, koska vapaina kulkevia on tosi vähän. Kissoihin ja koiriin ei kuitenkaan pidä koskea vaikka ne olisivat hyvinkin hellyttävän näköisiä.Kissoja ja koiria ei myöskään pidä syöttää.Hotelleissa joissa olen vuosien mittaan asunut ei ole myöskään ollut ötököitä. No joskus on eksynyt joku kärpänen. Wc tilat ovat myöskin olleet ötökkävapaita.Minkäänlaisia gekkoja ei huoneissa ole., eikä taida olla koko Marokossa. Vuoristossa on käärmeitä ja skorpioneja, mutta niihin ei tavallinen turisti törmää. Ei muuta kuin pelotonta matkaa. kalevi

    • kille

      Torakat unohtui mainita. Niitä on joka paikassa, niin sisällä kuin ulkonakin.

      • Olen asustellut useissa turistihotelleissa. Matkatoimistojen luokituksia on ollut 2-3 tähden välillä. En ole missään törmännyt torakoihin. Kyllä kai niitä maassa on.Onko se sitten ollut hyvää tuuria.Tiedä häntä.Olen myöskin Fesissä ja Marrakechissä sekä Essaouirassa asunut yön pari kahden tähden hotelleissa enkä ole torakoihin törmännyt.Nämä viimeksimainitut hotellit eivät ole olleet suomalaisten matkanjärjestäjien hotellilistoilla.Näissä tapauksissa olen aina pyytänyt lupaa käydä huoneessa ennen majoittumista. Aina tuo lupa on myönnetty. Tällöin olen saanut kuvan ko huoneesta ja sen siisteydestä. Myös Wc tilojen.Mitään torakkainvaasiota en ole tavannut. En edes yksinäistä "hortoilijaa".En kuitenkaan voi kiistää, etteikö niitä jossain olisi.kalevi


    • tietäjä2

      moikka ne tulevat vaikeasti sisään hotelli huoneeseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4636
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3344
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3172
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3007
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2945
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2776
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2687
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2448
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2246
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      48
      2203
    Aihe