Elikkä minkäslaisia eläimiä Agadirissa on? Tarviiko joitain pelätä ja tulevatko helposti hotellihuoneisiin?
eläimet
4
2350
Vastaukset
Ei tarvitse pelätä. Kaupungissa on kissoja ja koiria. Koiria on ollut aikaisemmin enemmän, mutta niitä on ilmeisesti hävitetty, koska vapaina kulkevia on tosi vähän. Kissoihin ja koiriin ei kuitenkaan pidä koskea vaikka ne olisivat hyvinkin hellyttävän näköisiä.Kissoja ja koiria ei myöskään pidä syöttää.Hotelleissa joissa olen vuosien mittaan asunut ei ole myöskään ollut ötököitä. No joskus on eksynyt joku kärpänen. Wc tilat ovat myöskin olleet ötökkävapaita.Minkäänlaisia gekkoja ei huoneissa ole., eikä taida olla koko Marokossa. Vuoristossa on käärmeitä ja skorpioneja, mutta niihin ei tavallinen turisti törmää. Ei muuta kuin pelotonta matkaa. kalevi
- kille
Torakat unohtui mainita. Niitä on joka paikassa, niin sisällä kuin ulkonakin.
Olen asustellut useissa turistihotelleissa. Matkatoimistojen luokituksia on ollut 2-3 tähden välillä. En ole missään törmännyt torakoihin. Kyllä kai niitä maassa on.Onko se sitten ollut hyvää tuuria.Tiedä häntä.Olen myöskin Fesissä ja Marrakechissä sekä Essaouirassa asunut yön pari kahden tähden hotelleissa enkä ole torakoihin törmännyt.Nämä viimeksimainitut hotellit eivät ole olleet suomalaisten matkanjärjestäjien hotellilistoilla.Näissä tapauksissa olen aina pyytänyt lupaa käydä huoneessa ennen majoittumista. Aina tuo lupa on myönnetty. Tällöin olen saanut kuvan ko huoneesta ja sen siisteydestä. Myös Wc tilojen.Mitään torakkainvaasiota en ole tavannut. En edes yksinäistä "hortoilijaa".En kuitenkaan voi kiistää, etteikö niitä jossain olisi.kalevi
- tietäjä2
moikka ne tulevat vaikeasti sisään hotelli huoneeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532