Elikkä minkäslaisia eläimiä Agadirissa on? Tarviiko joitain pelätä ja tulevatko helposti hotellihuoneisiin?
eläimet
4
1944
Vastaukset
Ei tarvitse pelätä. Kaupungissa on kissoja ja koiria. Koiria on ollut aikaisemmin enemmän, mutta niitä on ilmeisesti hävitetty, koska vapaina kulkevia on tosi vähän. Kissoihin ja koiriin ei kuitenkaan pidä koskea vaikka ne olisivat hyvinkin hellyttävän näköisiä.Kissoja ja koiria ei myöskään pidä syöttää.Hotelleissa joissa olen vuosien mittaan asunut ei ole myöskään ollut ötököitä. No joskus on eksynyt joku kärpänen. Wc tilat ovat myöskin olleet ötökkävapaita.Minkäänlaisia gekkoja ei huoneissa ole., eikä taida olla koko Marokossa. Vuoristossa on käärmeitä ja skorpioneja, mutta niihin ei tavallinen turisti törmää. Ei muuta kuin pelotonta matkaa. kalevi
- kille
Torakat unohtui mainita. Niitä on joka paikassa, niin sisällä kuin ulkonakin.
Olen asustellut useissa turistihotelleissa. Matkatoimistojen luokituksia on ollut 2-3 tähden välillä. En ole missään törmännyt torakoihin. Kyllä kai niitä maassa on.Onko se sitten ollut hyvää tuuria.Tiedä häntä.Olen myöskin Fesissä ja Marrakechissä sekä Essaouirassa asunut yön pari kahden tähden hotelleissa enkä ole torakoihin törmännyt.Nämä viimeksimainitut hotellit eivät ole olleet suomalaisten matkanjärjestäjien hotellilistoilla.Näissä tapauksissa olen aina pyytänyt lupaa käydä huoneessa ennen majoittumista. Aina tuo lupa on myönnetty. Tällöin olen saanut kuvan ko huoneesta ja sen siisteydestä. Myös Wc tilojen.Mitään torakkainvaasiota en ole tavannut. En edes yksinäistä "hortoilijaa".En kuitenkaan voi kiistää, etteikö niitä jossain olisi.kalevi
- tietäjä2
moikka ne tulevat vaikeasti sisään hotelli huoneeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395690
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464198- 111777
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541048Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii149968- 90963
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj67962- 88897
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei114828- 42814